• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kamernummer 15


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 17:58 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "O ja hoor." Zeg ik dan. "Ik hou niet zo van dit soort typetjes." Zeg ik.
    "Ze doet of ze alles weet en zo."
    Wat boeit mij het dat ze erbij staat.
    "Bytheway, je had niet eens gevraagd of je binnen mocht komen, je kwam gewoon." Zeg ik met een schuin lachje.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 1:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Zo is het wel weer genoeg Solomon." zeg ik. Ik schuif achter hem vandaan en stap van het bed af. "Ik breng Cassie wel even naar de deur dan." glimlach ik naar hem. Soms kwam hij toch wel verwaand over hoor.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik doe helemaal niet alsof ik alles weet,' zeg ik koppig. 'En dan had iemand,' ik kijk even naar Luca,'je deur maar niet open moeten laten staan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    "Graag." Zeg ik met een glimlachje naar Luca toe.
    Ik negeer Cassie's opmerking.


    [Kan wel kloppen xD Hij is op gegroeid in een huis waar alles wat hij vroeg gedaan werd, en daarna ineens niet meer, dus hij mist dat xD]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 1:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik grinnik. "Sorry, mijn schuld." Ik loop naar haar toe en loop de slaapkamer uit, maar trek wel de deur achter ons dicht, voor de zekerheid.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Bye miss, I know everything, and I like it to start A fight between people!"
    Zeg ik nog voordat Luca de deur dichtdeed.
    Ik laat me achterover op het bed vallen.
    Even minderen Solomon, even minderen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lol ik keek zo naar mijn klok, en zie hem zo naar 3:00 schieten. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Omg, ik zie het. D:]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Als Luca en ik de slaapkamer uit zijn kijk ik hem aan. 'Nu we niet meer bij Solomon zijn kan ik zeggen wat ik nog wilde zeggen. Okee ik moet toegeven dat ik je sexy vind. Je bent qua uiterlijk wel waar ik meestal op val. Maar aangezien jij "met je lul dacht" toen je mij terugzoende kan ik er denk ik er denk ik wel vanuit gaan dat jij mij ook sexy vindt. Tenminste het lijkt me niet dat je met je lul gaat denken als iemand die je niet knap vind je zoent'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dat hoorde ik!" roep ik door de deur naar Solomon. Dan grinnik ik even. "Je bent goed. En je hebt gelijk, natuurlijk." geef ik toe. Ik loop samen met haar naar de deur. Ik leun daar tegen de muur aan. "Ja, ik vind je heel sexy." grijns ik.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Dat was ook de bedoeling!" Roep ik naar Luca terug.
    Niet doen Solomon!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Hmmm goed om te weten,' grijns ik waarna ik weer serieus word. 'Ik wil alleen nog even zeggen, speel alsjeblieft niet met de gevoelens van Damon en Solomon. Hoe je nu bij Solomon doet deed je eerst bij Damon. En ik wil niet dat je Damon kwetst. En Solomon mag dan wel een enorme lul zijn, hij verdient het ook niet,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik zucht even. "Ik snap het." Ik doe meestal toch liever mijn eigen zin en op dit moment was Solomon mijn zin. "Ik kwets ze niet expres." zeg ik erachter aan. "Dat zou ik nooit doen."


    Your make-up is terrible

    [Whahaha mijn karakter komt een soort van overheen met die van Solomon, dus je mag mij oo niet, xD Nee grapje! xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Dat snap ik ook wel,' glimlach ik waarna ik Luca's hand beet pak en er even in knijp. 'Je moet gewoon weten dat je ze niet moet laten denken dat je ze leuk vind totdat je het echt zeker weet. Dan kan je ook niemand kwetsen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered