• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kamernummer 15


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 17:58 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik glimlach even. "Je bent werkelijk waar perfect." fluister ik en ik lik zachtjes over de huid in haar nek. Als ik voorzichtig mijn tanden in haar nek zet en haar bloed proef, begin ik automatisch sneller en harder te stoten.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik glimlach als ik hoor wat Luca zegt, ook al weet bijna zeker dat hij het niet echt meent. Mijn hart begint weer wat sneller te kloppen als Luca sneller en harder stoot. Ik zet mijn nagels in zijn rug en een paar zachte kreunen ontsnappen mijn lippen waarna ik mee ga met zijn bewegingen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik ga helemaal op in mijn bewegingen als Cassie meebeweegt. Ik kreun zacht als ik mijn tanden uit haar nek haal en zeg haar naam zachtjes kreunend. Ik lik het bloed op dat langs haar nek stroomt en voel hoe energiek ik ervan word. Als ze haar nagels in mijn rug zet, word ik alleen nog maar meer opgewonden. Ik zet mijn tanden weer in haar nek, dit keer iets harder en ik duw mijn lichaam helemaal tegen die van haar aan.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Luca haalt zijn tanden even uit mijn nek en een kleine grijns komt op mijn gezicht als hij mijn naam zachtjes kreunt. Ik huiver lichtjes als hij het bloed op likt en hij vervolgens zijn tanden iets harder weer in mijn nek zet. Een grote golf van opwinding gaat door me heen als onze lichamen helemaal tegen elkaar aan drukken. Mijn handen dwalen weer af naar zijn billen waar ik hem zachtjes streel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik laat haar nek los, voor de zekerheid. Ik lik de wondjes dicht en veeg snel mijn mond af. Op de één of andere manier krijgt ze het voor elkaar om me, nu nog steeds, steeds verder en verder te pushen. Mijn lichaam trilt ervan als ze me streelt. Ik grijns en rol weer om zodat Cassie nu bovenop zit.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Luca rolt om en ik kom boven op te liggen. Ik breng mijn lippen weer naar zijn borstkas en lik weer met mijn tong over zijn tepel. Daarna geef ik allemaal kleine kusjes over zijn hele buik en borstkas heen terwijl ik op en neer beweeg met mijn heupen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik hou haar bij haar heupen vast en ze beweegt heerlijk op en neer. Ik beweeg licht mee onder haar lichaam en sluit mijn ogen van het genot. Ik kan niet meer stoppen met zacht kreunen, ze blijven van mijn lippen ontsnappen.


    Your make-up is terrible

    [Ik moet over een uurtje DarkSavior van het station halen, dus dan maak ik het voor die tijd even af. Heheh he's gonna be maaad at me.]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Als ik merk dat Luca zachtjes blijft kreunen begin ik wat sneller op en neer te bewegen. Terwijl ik dat doe laat ik mijn handen over zijn hele bovenlichaam glijden en geef ik een klein kusje op zijn mond.

    [haha okee ;p ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Als ze een klein kusje op mijn lippen drukt, pak ik haar vast en trek haar weer naar mijn lippen toe om zacht op haar onderlip te bijten en te zoenen. Haar lippen zijn echt verslavend! Net als haar lichaam, ik laat mijn ene hand over haal gehele lichaam gaan terwijl ze sneller op en neer beweegt. Ik ga mee in haar tempo en voel zelfs al lichtelijk iets opkomen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik ril even hij als hij zacht in mijn onderlip bijt en zijn hand over mijn lichaam glijdt. Hij gaat mee in het tempo en ik versnel nog een beetje waarna ik zachtjes begin te kreunen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik hijg zacht als ze versnelt en begint te kreunen. Ik ga weer mee in haar ritme en hou mijn ene hand op haar bil. Ik kan niet van haar lichaam afblijven. Ik bijt nu op mijn eigen lip als ik mijn orgasme op voel komen maar uit probeer te stellen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik druk mijn lippen weer op die van hem en laat mijn tong langs de zijne glijden. Na een paar seconden haal ik ze er weer vanaf en druk een paar kusjes op zijn wang waarna ik mijn lippen naar zijn nek breng en hem daar een kleine zuigzoen geef. Langzaamaan versnel ik het tempo nog een klein beetje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik kreun weer als ze versnelt en me in mijn nek een kleine zuigzoen geeft. Nu kan ik me echt niet meer inhouden, de manier waarop was te opwindend. Ik versnel zelf ook het tempo iets en hou haar stevig vast. Ik voel het langzaam opkomen, iets wat me wat luider laat kreunen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Hij versnelt het ook iets en doordat hij wat luider gaat kreunen krijg ik het idee dat hij bijna zover is. Ik bijt zachtjes in zijn nek waarna ik mijn lippen weer naar die van hem breng en ook zachtjes in zijn onderlip bijt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered