• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kamernummer 15


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 17:58 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Als ze in mijn nek bijt en op mijn onderlip, word ik helemaal wild. Ze weet écht precies wat ze moet doen. Ik blijf in dit zelfde tempo bewegen met Cassie die op mij beweegt. Ik zie haar lichaam bewegen en voel het nu pas echt goed. Ik bereik mijn hoogtepunt en kreun iets luider, waarna ik Cassie tegen me aan druk.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Luca bereikt zijn hoogtepunt waarna hij mij tegen zich aandrukt. Ik geef hem nog even een klein kusje op zijn lippen. 'En?' vraag ik aan hem met een kleine grijns, 'is het voor herhaling vatbaar?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Echt wij zijn met ze 4en nog maar de enigste die RPGen in deze. Lol]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik knik wild. "Zeker weten. Je weet niet half hoe geweldig dát was." zeg ik tegen haar met een grijns.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Goed om te weten,' grijns ik waarna ik me van hem af laat glijden maar ik blijf wel tegen hem aanliggen. 'Ik vrees alleen wel dat je een sjaal moet gaan dragen,' zeg ik dan met een klein lachje terwijl ik met mijn vinger over de plek ga die de zuigzoen heeft achter gelaten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik trek haar wat dichter tegen me aan. "Ach, maakt toch niets uit." glimlach ik. "Mij in ieder geval niet... Als jij het awkward vind, moet je het maar zeggen hoor, dan doe ik er iets aan."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik schud mijn hoofd. 'Dat hoeft niet,' glimlach ik, 'het ziet er juist wel mysterieus uit. Erg sexy,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ik kan hier ook gaan beginnen met schrijven hoor, maar dan moet ik wel met iemand kunnen praten. En eh... Is solomon nog vrij ?(A)]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 17:47 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Vrij met wat?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik grinnik even. "Nog erger. Kan de rest dat wel aan dan?" grap ik. "Vond jij het eigenlijk ook wel voor herhaling vatbaar?" vraag ik dan zacht.


    Your make-up is terrible

    [Qua vriendinnetje?? En misschien ook wel met wat ie doet, dan kan ik naar hem toe :)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Tja, Solomon valt niet op meisjes. xD]
    [En op dit moment heeft hij niets te doen, maar hij ligt te pitten xD]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 17:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [:P Op zich wel grappig gaat Cirindë helemaal proberen blijkt ie niet op meisjes te vallen :P]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 17:52 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cassie
    'Vast wel,' grijns ik, 'en als ze zich gaan gedragen als fangirls word ik je bodyguard,' lach ik. 'En ja,' vervolg ik terwijl ik iets dichter tegen hem aan ga liggen, 'het was zéker voor herhaling vatbaar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja lol! xD Maar mijn lieve Celeste heeft ook niets te doen. Alleen ik ben dr kwijt, ik weet niet waar ze is. :S. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.