• The Host - In het Nederlands zielen- Stephenie Meyer wordt verfilmd. Nu is dat al lang bekend, maar de datum dat hij uit moet komen is 23 maart 2013. Ook is de Teaser Trailer sinds kort uit. Nu vind ik het begin best mooi gedaan, maar het einde niet zo. Die mensen maken het op het eind niet zo mooi D:, maar dit is hem dan:


    Wie kan er ook niet wachtten op die film en hoopt dat ie beter is dan Twilight Saga?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik kan niet wachten totdat hij in de bioscoop draait. :D

    Assassin schreef:
    Ik kan echt niet wachten. Ik had wel verwacht dat de ogen alleen opvallend zouden zijn in het licht, maar ze zijn er wel uit als ik me had voorgesteld. Wauw, ik kan niet wachten tot de film uitkomt, maar dat heb ik al ongeveer een jaar. En ik had trouwens echt geen moeite met de eerste bladzijdes haha.

    Ik had wel wat moeite die eerste pagina's, maar ik bleef verder lezen en las het zelfs nog eens opnieuw...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)
    Ik had wel wat moeite die eerste pagina's, maar ik bleef verder lezen en las het zelfs nog eens opnieuw...


    Ik heb het boek nu twee keer gelezen en ik wil hem nu weer lezen. :'D
    Maar ik had het niet, ik had hem eerst geleend van een vriendin toen, en die zei dat ik gewoon moest blijven doorlezen omdat de eerste pagina's zo lastig waren, maar ik had er echt amper problemen mee, behalve dat ik soms een paar zinnen overnieuw moest lezen.


    Your make-up is terrible

    Ik lees Zielen nu voor de tweede keer en The Host(de Engelse versie) voor de eerste keer.

    Ik wil die film zo graag zien. De eerste gedachte die ik had toen ik het boek uit had: 'Hier moeten ze een film van maken.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Everdeen schreef:
    Ik kwam gewoon echt niet door het boek heen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik hoop echt wel dat ie beter wordt dan Twilight, ja, maar vond het verhaal ook wel wat sterker. Ben benieuwd of het zich een beetje fatsoenlijk zal laten verfilmen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vond persoonlijk het boek echt niet leuk, ik kwam niet verder dan het eerste saaie hoofdstuk. Maar ja. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    Ik kan echt niet wachten. Ik had wel verwacht dat de ogen alleen opvallend zouden zijn in het licht, maar ze zijn er wel uit als ik me had voorgesteld. Wauw, ik kan niet wachten tot de film uitkomt, maar dat heb ik al ongeveer een jaar. En ik had trouwens echt geen moeite met de eerste bladzijdes haha.

    Ik had ook geen problemen met de eerste pagina's en was eigenlijk heel verbaasd toen ik anderen daar over hoorde klagen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.