• The Host - In het Nederlands zielen- Stephenie Meyer wordt verfilmd. Nu is dat al lang bekend, maar de datum dat hij uit moet komen is 23 maart 2013. Ook is de Teaser Trailer sinds kort uit. Nu vind ik het begin best mooi gedaan, maar het einde niet zo. Die mensen maken het op het eind niet zo mooi D:, maar dit is hem dan:


    Wie kan er ook niet wachtten op die film en hoopt dat ie beter is dan Twilight Saga?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waar gaat het precies over?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    Waar gaat het precies over?

    Linkje over het boek naar de Nederlandse wikipedia :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    De ogen zijn om de een of andere manier opvallender dan ik me had voorgesteld ;p Maar de actrice die Melanie gaat spelen lijkt me wel heel goed.
    Ik hoop dat hij niet teleurstellend gaat zijn tov het boek (want al bijna moet want ik vond het boek echt geweldig)


    effort never betrays you

    Oh, die wil ik wel zien! :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Myers schreef:
    De ogen zijn om de een of andere manier opvallender dan ik me had voorgesteld ;p Maar de actrice die Melanie gaat spelen lijkt me wel heel goed.
    Ik hoop dat hij niet teleurstellend gaat zijn tov het boek (want al bijna moet want ik vond het boek echt geweldig)


    comfort in c h a o s

    Klinkt vaag.. heb alleen eerste alinea gelezen want het werd toen al verwarrend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    Klinkt vaag.. heb alleen eerste alinea gelezen want het werd toen al verwarrend.

    De eerste (50 ongeveer :'D) bladzijde zijn inderdaad vaag, maar daarna word amazing :9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MisaAmane schreef:
    (...)
    De eerste (50 ongeveer :'D) bladzijde zijn inderdaad vaag, maar daarna word amazing :9~

    Precies!


    effort never betrays you

    MisaAmane schreef:
    (...)
    De eerste (50 ongeveer :'D) bladzijde zijn inderdaad vaag, maar daarna word amazing :9~


    Haha ok ;P Nja, zal er over na denken. Heb nog eerst drie andere boeken die ik wil lezen;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nog zoo lang! :c Ik vind het best een coole teaser, trouwens.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vind de teaser niet zo leuk, alleen het begin. Maar ik wil hem ook wel graag zien. Het word wel eens tijd dat ik het boek ga uitlezen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kwam gewoon echt niet door het boek heen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ohlaa.
    Ik had me die ogen anders voorgesteld...
    Het boek vond ik goed. Op een aantal vlakken beter dan Twilight.
    Maar het zijn eigenlijk twee verschillende genres.
    Zielen is meer mijn genre.
    Ik wil hem in mijn boekenkast.
    De film staat al iets meer dan een jaar op mijn verlanglijstje.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Saoirse Ronan - de actrice die het hoofdpersonage gaat spelen - acteert echt fantastisch, dus ik verwacht dat het een mooie film wordt! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kan echt niet wachten. Ik had wel verwacht dat de ogen alleen opvallend zouden zijn in het licht, maar ze zijn er wel uit als ik me had voorgesteld. Wauw, ik kan niet wachten tot de film uitkomt, maar dat heb ik al ongeveer een jaar. En ik had trouwens echt geen moeite met de eerste bladzijdes haha.


    Your make-up is terrible