• Ik vroeg het me af (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Mijn vriend en ik waren al beste vrienden en ik maakte een grapje over dat ik het niet erg zou vinden als hij met een bos bloemen voor mijn deur zou staan en naja, toen kwam het ervan dat ik toegaf dat ik hem wel leuk vond. En tada, nu is het mijn vriend :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    You don't. You don't say anything, you just jump on them. 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aristocat schreef:
    (...)
    Goh, weet je zeker dat Annabeth niks.... eh. Gewoon puur platonisch.


    Ik deed haar na :Y)
    Goed dat je haar herkende :D Komt vast door de hamsterwangetjes (cat) Zal haar straks een saai plaatje van een normaal iets sturen en kijken of het haar aan jou doet denken (puh)


    quidquid excusatio prandium pro

    @RainbowDash heeej ik doe.er ook niet aan mee vroeger wel maar toen begon ik een beetje een slet .te worden en toen heb ik besloten dat ik er niet meer aan meedeed behalve als ik iemand tegen kom die ik echt heeeeeeeel leuk vind dan wel!!!

    Je moet gewoon met die persoon praten en zo zodat jullie vrienden worden en dan zeg je het hem gewoon dat je hem meer dan gewoon leuk vind want wat heb je te verliezen ??!!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    HARRYMARRYME schreef:
    @RainbowDash heeej ik doe.er ook niet aan mee vroeger wel maar toen begon ik een beetje een slet .te worden en toen heb ik besloten dat ik er niet meer aan meedeed behalve als ik iemand tegen kom die ik echt heeeeeeeel leuk vind dan wel!!!

    Je moet gewoon met die persoon praten en zo zodat jullie vrienden worden en dan zeg je het hem gewoon dat je hem meer dan gewoon leuk vind want wat heb je te verliezen ??!!



    Ehhh... okay xD
    Oh, en als je eerst vrienden word heb je dus wel wat te verliezen, namelijk die vriendschap

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:18 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    You don't. You don't say anything, you just jump on them. 8D


    -dubbel&out-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    doe het zoals mijn vriend heeft gedaan :)

    neem hem/haar mee naar een leuke plek, doe wat gek en dol wat rond, kijk hem/haar even in de ogen en daag hem/haar uit : 'durf je me te kussen?'

    meest fantastische (en romantische!) eerste kus ooit. Aan een piano. Terwijl het buiten regende en daarvoor samen gespeeld te hebben en wat rondgedanst te hebben :)
    Bijna 10 maand later nog steeds bij elkaar! super effectief dus :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Wat zijn gevoelens? (cat)
    Nee, serieus ^^
    Ik weet het dus niet hoe je het kan vertellen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    uhm..
    ik heb gezecht hoe het nu eigenlijk tussen mij en hem zat.
    en toen zei hij de rest. ^^


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Escritura schreef:
    You don't. You don't say anything, you just jump on them. 8D


    I approve of this. Greatly :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Goede vraag, ik weet het zelf namelijk ook niet. (':
    Plus, ik ben een watje met dit soort dingen.
    Dus aan mij heb je niks, sorry!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Biologist schreef:




    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Damn, ik ben te schijterig in dat soort dingen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    JohnHWatson schreef:
    doe het zoals mijn vriend heeft gedaan :)

    neem hem/haar mee naar een leuke plek, doe wat gek en dol wat rond, kijk hem/haar even in de ogen en daag hem/haar uit : 'durf je me te kussen?'

    meest fantastische (en romantische!) eerste kus ooit. Aan een piano. Terwijl het buiten regende en daarvoor samen gespeeld te hebben en wat rondgedanst te hebben :)
    Bijna 10 maand later nog steeds bij elkaar! super effectief dus :)


    Dat vind ik best wel heel lief!! <3

    En ik zou het niet weten, ben gewoon slecht met dat soort dingen x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”