• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

Solomon

Ik schudde lachend mijn hoofd.
    "Je laat me verwarren." Zeg ik zacht.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik moest zacht lachen. "Ik vraag me alleen af wanneer jij wilt dat het bedtijd is, aangezien jij zei dat het elk moment kan zijn wanneer je maar wilt." fluisterde ik, mijn adem zorgde dat zijn haren heel licht bewogen.

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik merk vaag dat Damon zijn hand op die van mij legt. De film blijft maar enger worden en besef dat het erg moeilijk gaat worden om niet in Damon's hand te knijpen.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Solomon

"Dan is het nu toch bedtijd?" Zeg ik grijnzend.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik knik grinnikend. "Als jij dat vind is dat nu zo."

Your make-up is terrible

Solomon

"Hou op." Zeg ik lachend. En ga iets overeind zitten.
    Ik ben helemaal vergeten dat ik nog moet eten, ach ja, dat wacht maar,

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik lach. "Wat?" zeg ik en ik kom ook een stukje overeind. Ik blijf op mijn ellenbogen steunen en kijk naar hem. "Naar bed?"

Your make-up is terrible

Damon Blake
    En daar was het, een van de vele schrik momenten uit de film. The Grudge kwam opeens uit het niks gedoken. Ik schrok amper, ik had de film al zo vaak zien. Ik lette heel erg op hoe Cassie reageerde.

[ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 22:41 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Solomon

"Okee." Zeg ik zacht en kom verder overeind.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik kom ook overeind en loop met Solomon naar zijn slaapkamer. "Weer in dit bed." glimlach ik naar hem en ik ga erop zitten.

Your make-up is terrible

Solomon

Ik knikte en ging blak naast hem zitten.
    "Ja." Zeg ik zacht en glimlach terug.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "Nu alleen zonder Cassie." grijns ik en ik laat me achterover ploffen.

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik schrik me dood als The Grudge ineens in het beeld verschijnt en knijp mijn ogen dicht. Voordat ik het door heb, heb ik ookal ik Damon's hand geknepen en ben ik nog iets dichter tegen hem aangekropen.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Solomon

Ik laat me ook achterover gaan en draai me op mijn zij.
    "Zonder Cassie." Herhaal ik.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik draai mijn hoofd zijn richting op. "Vind je hopelijk niet erg."

Your make-up is terrible