• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    Ik klopte haar op haar rug en lachte zachtjes. "Ja, zo erg." zei ik sarcastisch. Ik stopte met kloppen en keek haar aan. "Uuuhm, ik heb wel zin in grolsch."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cassie'
    'Okee dan. Ik haal het morgen wel aangezien in nu geen zin meer heb om er heen te gaan,' zeg ik waarna ik probeer te bedenken hoe ik dat krat in hemelsnaam naar het huis ga slepen.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Damon Blake
    "Is goed hoor" zei ik lachend, "Je bent nu vast te bang om naar buiten te gaan."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cassie
    Ik kijk Damon aan en schud mijn hoofd. 'Ik durf heus wel naar buiten te gaan hoor,' zeg ik uitdagend.

Damon Blake
    "Nou veel plezier dan." zei ik lachend. "Ik ben te lui om nu nog weg te gaan."

Cassie
    'Maar dan moet ik in mijn eentje,' zeg ik met een zielig stemmetje en een sip gezicht.

Damon Blake
    Ik grinnikte. "Dus? Ik dacht dat je niet bang was."

Cassie
    'Dat ben ik ook niet,' zeg ik snel. 'Maar dan ben ik wel eenzaam. Wil je alsjealsjealsjeblieft mee?'

Damon Blake
    Ik zuchtte. "Ik heb geen andere keus of wel?"

Cassie
    'Klopt,' glimlach ik waarna ik opsta en Damon ook overeind trek. 'Let's go then,'

[Ik ga off, bye bye. :}]

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    "Flauw hoor." zei ik terwijl ik overeind werd getrokken. "Pak ik wel even mijn jas enzo." Ik liep naar de trap, ging naar mijn kamer, pakte mijn jas en portemonnee en ging weer naar beneden.

[Daaaaaag]

[ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 23:06 ]

Cassie
    'Oja, jas. Goed idee,' zeg ik als Damon weer beneden is. Ik loop snel de trap op naar mijn kamer waar ik mijn jas pak en aantrek. Voordat ik mijn kamer uitga pak ik nog even wat geld en loop dan weer naar beneden. 'Kom op, we gaan,' zeg ik glimlachend waarna ik de voordeur op doe en Damon naar buiten trek.

[doegdoeg x]

Damon Blake
    "Rustig aan jij!" zei ik, terwijl Cassie mij naar buiten trok. Ik ging naast haar lopen en deed de jas dicht.

Cassie
    'Sorry,' lach ik. 'Ik heb altijd dat wanneer ik lang stil heb gezeten ik veel energie krijg en dat moet er wel uit voordat ik ga slapen anders doe ik geen oog dicht'. Ik doe bijna weer mijn gewoonte om mijn arm door de arm van andere mensen te steken maar bedenk me nog net op tijd dat Damon me nogal raar aankeek toen ik dat vanmiddag deed.