• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    "Je mag wel bij me zitten hoor, als dat helpt." zei ik. "En ja, je zou ook het kussen kunnen knijpen."

[ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 21:50 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    Ik glimlach naar hem. "Nou, gelukkig maar. Dan komt mijn ware hersenloze aard nog niet tevoorschijnlijk." Op de één of andere mainier bleef ik zacht praten.

Your make-up is terrible

Cassie
    'Ik heb je wel door,' grinnik ik, 'denk maar niet dat ik je zo eerder ga knijpen'. Toch schuif ik iets dichter naar Damon toe maar nog niet zo dat ik echt tegen hem aanzit.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Solomon

"Je stem klinkt leuk als je zo zacht praat." Fluister ik.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik moet er wel van glimlachen enweet heel even niets te zeggen. "Dan blijf ik maar zacht praten." fluister ik uiteindelijk.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    "Zo was het niet bedacht, maar okay. Als je liever alleen zit bij deze film dan moet je dat doen." zei ik glimlachend.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Solomon

"Ik vind het goed." Zeg ik zacht en kijk hem weer recht aan.
    Een hand rust naast zijn hoofd en de ander leunt naast zijn zij op de bank.

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    Ik schud mijn hoofd. 'Neuh,' is het enige wat is zeg waarna ik de goede ondertiteling in stel en op play druk.

Luca Jones
    "Maar alleen als jij dat ook blijft doen." zeg ik.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    Ik sloeg een arm om haar heen en trok haar tegen mij aan. De popcorn zetten ik in het midden van onze schoten en glimlachte toen naar haar. "Dus niet liever zo zitten?"

Solomon

"Oké." Fluister ik.
    "Ik blijf het doen." Zeg ik ook weer zachtjes en glimlach nar Luca.
    Een lichte zucht ontsnapt.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Er valt een kleine stilte als ik niets meer weet te zeggen, iets wat amper voorkomt. Ik glimlach alleen lichtjes terug. "Dat is dan geregeld."

Your make-up is terrible

Solomon

Ik kijk Luca weer recht aan.
    Opnieuw valt er een stilte, ik voel nog steeds de drang mijn hoofd dichter te brengen.
    Een heel klein stukje kan geen kwaad, ik ga een klein stukje dichter.

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    'Hmmm, de verleiding om in je hand te knijpen is zo wel groter,' lach ik, 'maar ik moet toegeven dat zo zitten wel fijner is bij het kijken van een enge film,'

Luca Jones
    De stilte voelt niet vervelend aan en ik heb ook niet echt de drang om hem op te vullen dus blijf ik stil en kijk ik Solomon aan.

Your make-up is terrible