• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    Ik zag dat ze haar arm weer door mijn arm wilde steken, maar ze deed het niet. Ik haalde zachtjes mijn schouders op. "Nou nu heb je de tijd." zei ik lachend, terwijl we naar de winkel liepen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cassie
    Damon en ik lopen de winkel binnen en gaan gelijk naar de afdeling met drank. Ik til met veel moeite een krat op die ik maar een meter verder krijg voordat ik die weer op de grond met zetten omdat het te zwaar wordt.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Damon Blake
    "Dat zal ik wel voor je dragen." zei ik lachend en pakte de krat zonder veel moeite op. We liepen naar de kassa en ik zetten hem op de loopband.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cassie
    'Dank je,' glimlach ik. 'Wat zijn we toch een goede combinatie,' grinnik ik dan. 'Jij kan niet snel rennen en ik ben absoluut niet sterk,' vervolg ik waarna ik de krat afreken.

Damon Blake
    "Achja, je kunt niet overal goed in zijn." zei ik schouderophalend. Ik pakte de krat weer nadat je had afgerekend en we liepen weer naar buiten.

Cassie
    'Dus maar weer terug gaan?' vraag ik. 'Tenminste ik neem aan dat je niet erg lang met zo'n krat kan rond sjouwen. '

Damon Blake
    "Ja, wat wil je anders rond deze tijd doen?" zei ik lachend.

Cassie
    Ik haal mijn schouders op en begin dan richting het huis te lopen. 'Weet ik eigenlijk niet,' grinnik ik.

Damon Blake
    "Waarom vraag je het dan? Gek!" antwoordde ik lachend.

Cassie
    'Geen idee,' lach ik terwijl ik de deur van het huis open maak. 'Jij bent hier de gek weet je nog?'

Damon Blake
    Ik loop naar de bank en zet het krat op de grond. Dan kijk ik Cassie aan. "Hoezo dat dan?"

Cassie
    'Je maakt een of andere wijze opmerking en ik zei dat je wel zo'n wijze oude man leek en toen zei jij dat zijn ziel in jou is gereïncarneerd en toen zei ik dat er dan waarschijnlijk ook een gek tussen zat,'

Damon Blake
    "Hmmm, dat klinkt logisch. Ja, ik denk dat je gelijk hebt." zei ik zo serieus mogelijk. Ik kon mijn lachen amper inhouden.

Cassie
    Ik kan aan Damon's gezicht zien dat hij moeite met doen om niet te gaan lachen. 'Let maar niet op mij,' grinnik ik, 'ik zeg wel vaker rare dingen,' vervolg ik waarna ik naar de bank toeloop en er languit op ga liggen.

Damon Blake
    Ik plofte op de stoel naast de bank en trok mijn jas uit. "Ik merk het en je neemt ook meteen alle plek in op de bank."

Volgende Topic

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt