• opervlakte australie


    Er is geen overbevolking want wij kunnen met gemak met 7 miljard mensen in australie wonen en dat zonder problemen.
    Dan zou ieder mens daar 1000 vierkanten meter grond hebben en dan is er nog grond genoeg over voor scholen ziekenhuizen watertorens ect.

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @DarkSavior Ooit gehoord van nulpuntenergie en wist jij dat de auto's al gewoon op water kunnen lopen en dat die patenten opgekocht zijn en dat ze gewoon in de la liggen.
    Ga maar eens op onderzoek uit en je mond valt open. Stroom kon al lang gratis zijn.

    Trefwoorden zijn op google nulpuntenergie sterspoel niburu ook op joeptoep te zien

    Ik weet allang dat er andere manieren van energie opwekken zijn. Ik heb allang mijn research gedaan. En ik weet ook dat er niks mee gedaan word. Maaar, ik maak me er niet druk om. Dat komt vanzelf allemaal opgang.

    En mag ik vragen hoe oud je bent? Want als je het woord joeptoep gebruikt ipv. youtube zul je vast niet heel erg oud zijn en niet veel van de wereld begrijpen. No offence.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 18:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @DarkSavior Ooit gehoord van nulpuntenergie en wist jij dat de auto's al gewoon op water kunnen lopen en dat die patenten opgekocht zijn en dat ze gewoon in de la liggen.
    Ga maar eens op onderzoek uit en je mond valt open. Stroom kon al lang gratis zijn.

    Trefwoorden zijn op google nulpuntenergie sterspoel niburu ook op joeptoep te zien


    Nulpuntsenergie is een vrij theoretisch iets, wat als het al waar is, wat best mogelijk is, bij laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange na niet bruikbaar is.

    En autos op water kunnen niet! SRSLY! IT HURTS MY BRAINS D: Het is waterstof. Het gedoe met waterautos is alweer een heel theoretisch en uiterst dubieus iets, wat (nog) niet toepasbaar is.


    quidquid excusatio prandium pro

    Rajah schreef:
    *Loopt vermaakt dit topic weer uit.*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Barnabas schreef:
    (...)
    I laughed very, very hard. :'D
    Anyway, je kunt niet zomaar mensen gaan dumpen in een onbewoonbaar gebied.
    YOUR ARGUMENTS ARE INVALID. :Y)


    Ahem, dictators doen dat soort dingen regelmatig (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)
    En autos op water kunnen niet! SRSLY! IT HURTS MY BRAINS D: Het is waterstof. Het gedoe met waterautos is alweer een heel theoretisch en uiterst dubieus iets, wat (nog) niet toepasbaar is.

    ^ Dat dus.
    Auto's op waterstof gebruiken alsnog energie om het water te splitsen in waterstof en zuurstof.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ahem, dictators doen dat soort dingen regelmatig (cat)

    Nee, ik help mensen naar de andere wereld. Een heel groot verschil. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    DarkSavior schreef:
    (...)
    ^ Dat dus.
    Auto's op waterstof gebruiken alsnog energie om het water te splitsen in waterstof en zuurstof.


    Yeh. En waar haalt men die energie vandaan?

    Ooooh, that's right! Kolen! Gas!

    De groene energie junkies vergeten dat de technologie die hun speeltjes aandrijft ook vervuilend is <_< De technologie met de minste CO2 uitstoot is... kernenergie.

    Meh, ik wil een auto op kernenergie!


    quidquid excusatio prandium pro

    Chandler schreef:


    To love is to destroy.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nee, ik help mensen naar de andere wereld. Een heel groot verschil. :Y)


    Wat?

    Batsie, een dictator moet gemene dingen uithalen met mensen, niet ze ergens dumpen met 72 maagden speciaal voor hen! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Yeh. En waar haalt men die energie vandaan?

    Ooooh, that's right! Kolen! Gas!

    De groene energie junkies vergeten dat de technologie die hun speeltjes aandrijft ook vervuilend is <_< De technologie met de minste CO2 uitstoot is... kernenergie.

    Meh, ik wil een auto op kernenergie!

    En dan hebben we het nog niet eens over de ontwikkeling en productie ervan (cat)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 18:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 18:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LightYagami schreef:


    Alleen maar tranen van geluk

    @RainbowDash

    Ok jij wilt dat horen ok

    Een echt groot gezin heeft 10.000 meter nodig om te leven.
    Voor hout op de kachel als je hout wil stoken, groente te zaaien en voor fruitbomen en schaap neer te zetten voor de wol ect. evt ruimte voor wat kippen en voor hennep te planten als geneesmiddel tegen kanker en als pijnstiller en voor kleding te maken want hennep-kleding gaan plus min veertig jaar mee en ander kruiden.
    Maar wij hoeven niet helmaal in detijd terug te vallen door de nulpunt enrgie die al bestaat en de auto enz hoefd echt niet an de kanten gezte te worden. Want die kan op water lopen en je rijd 80 kilometer op 1 liter ermee. Dit is al bewezen dat je als gezin zo kan leven in Rusland zijn er al die dit doen en in NL is ook al een groep gestart die zo leefd.

    En nulpuntenergie is gratis als je zelf een sterspoel maakt en het kost je plus min 20 euro. En daarna is de energie die het produseert gratis.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 18:26 ]