Ah, fack! Ik faal echt heel erg! Haha, ik haalde Val echt voor me in gedachten met die kleuren t-shirts.. welke het beste bij hem zou staan, haha. :']
Jess(ica) Alexis Lane.
'Nou ja eh.. ik denk dat dit het zo'n beetje is. Ik heb geen rekening gehouden met zoiets als.. dit. Daarom is mijn broek, shirt en blouse het enige wat ik heb meegenomen. Ofwel: de kleding die ik aan heb.' Val duikt de kast in en graaft even later wat shirt boven met verschillende kleuren. Hij lijkt zo net een speurhond. Ik grinnik bij deze gedachte.
Oké, nu serieus Jess. Zet je serieuze gezicht op. Ik probeerde mijn serieuze gezicht op te zetten, en de nu enorm enge glimlach te verbergen - die ik kreeg vanwege de gedachte van Val als speurhond.
'Goh nooit gedacht dat dit allemaal in die kast zat. Het doet me denken aan de film waarbij jongeren op een strafeiland alles deden om aan een bepaalde kleur shirt te komen dat hen voorrechten gaf. Ik ben alleen de titel kwijt. Nou ja, hoe dan ook: wat zou jij kiezen? Ik ben je persoonlijke paspop,' haalt Val me uit mijn gedachte. Misschien maar goed ook, want straks was ik echt nog in lachen uitgebarsten.
'Nou ja, dan denk ik niet dat er veel keus is..' opende ik mijn mond.
Ik heb nog een vest en blouse van mijn broer in een van mijn tassen zitten. Deze deed ik altijd aan zonder dat ik het vroeg, en daar werd mijn broer soms erg chagrijnig om als hij me betrapte. Dit omdat het zijn lievelingskleding was, en grappig genoeg; was dat het ook van mij. Na zijn dood heb ik deze gehouden. Hadden we maar geen ruzie gemaakt om van die onnodige dingen - dan hadden we meer lol kunnen beleven.
Mijn blik viel meteen op het blauwe shirt - dat staat mooi met zijn felblauwe ogen, maar een zwart shirt zou ook be-.. Nee, geen zwart. Hij heeft al best een bleke huid, dus dan kan er geen donkere tint bij.
Wit is trouwens ook geen optie. Dat maakt zijn huid en gezicht nog bleker. En hij bestaat al bijna een en al in wit.
Ik pak het blauwe shirt, en druk het in de handen van Val. 'Ik denk dat dit het beste is. Dat staat leuk bij je mooie felblauwe ogen,' knipoog ik.
Dan merk ik pas op dat ik nog geen kans heb gehad om mijn twee tassen uit te pakken, en bedenk me dat ik dat na het douchen ga doen. Val gaat toch wel na mij douchen, dus dat komt goed uit. Ik knik, pak mijn jurkje die Val had uitgekozen, en loop richting de deur van de badkamer. Ik kijk om naar Val, en bedenk me dan nog even wat ik nog allemaal moet pakken.. voordat ik onder de douche stap. Geen denken aan dat ik Val nog een keer ga waarschuwen.
De lingerie ligt al in de badkamer, dus nu alleen nog twee handdoeken. Deze gris ik uit de kast - die er al in lagen, pak dan mijn make-up spullen en loop terug naar de badkamer. Oké, nu ga ik echt douchen.
Don't walk. Run, you sheep, run.