• Ik ben van plan om een nieuwe story te schrijven, omdat de story waar ik nu aan werk niet door gaat gaan bij gebrek aan inzet en inspiratie.. dus hier is een nieuw idee, eventjes de globale verhaallijn (ja hij is slecht geschreven, maar ik heb alleen eventjes een titel nodig meer niet):

    In de zomer van 1940, in Parijs, ontmoeten Belle en jonathan elkaar op een buurtfeest. Jonathan is er voor 2 maanden met zijn familie op vakantie. Ze worden opslag verliefd en beleven de tijd van hun leven. Maar Belle verbergt een groot geheim; ze woont in de arme buurt van Parijs, de sloppenwijken achter de grote gebouwen. Ze weet dat Jonathan het thuis erg goed heeft en veel geld bezit, en durft daarom niet toe te geven waar ze echt leeft.
    Uiteindelijk komt het dan toch uit en Joanthan's ouders verbieden hem om nog met haar om te gaan, omdat ze hem helemaal geen toekomst te bieden heeft. Zijn familie vertrekt de volgende dag en Belle blijft alleen achter. Ze blijven in het geheim hartstochtelijke brieven naar elkaar schrijven om zo contact te houden. Maar dan moet Jonathan als soldaat de oorlog in en wordt Belle uitgehuwelijkt om haar familie te redden.
    Zal hun liefde stand houden, ondanks alles?

    En nu zoek ik naar een titel ^^ ik wil liefst een Nederlandse, pakkende titel. Misschien één van deze?:

    - Tot het einde
    - Met veel liefs
    - Gebroken glimlach
    - Gekruiste paden
    - Vallende sterren
    - Geschreven woorden
    - Zwart op wit

    Misschien iemand anders een suggestie?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 18:42 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    (...)

    Klinkt 'Crossed paths' dan niet iets vlotter?
    Hmm, ik vind van niet. Ik vind Nederlandse titels leuker dan Engelse, meestal. Anders maak je er gekruiste wegen van. Of kruisende paden.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    - Tot het einde
    - Met veel liefs
    - Gekruiste paden
    - Geschreven woorden
    - Zwart op wit


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    letters to love? ik weeet engels maar ik vind dat mooier klinken anders is het brieven aan de liefde.. xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.