• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30

    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22




    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic
    Speeltopic 1

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:35 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aprilynne Stone

    Het was omdat ik niet flauw wo vallen in het water, anders was ik blijven liggen op het meer. Ik sleurde mijn lichaam op de rots en weigerde alle hulp. Ik was sterk, ik had geen hulp nodig, ik kon dit best alleen.
    'Is er iemand die geen vlekken ziet die met pijl en boog kan omgaan?' vroeg ik aan de meisjes.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Peyton

    "... ik was bezig met het neerknallen van een raptor met pijl en boog, jij wou gezellig zwemmen!" hoor ik April me nog achterna roepen. Ik wilde helemaal niet zwemmen! Ik wilde voorkomen dat Seyenna en Mallory zouden verdrinken omdat ze zonodig dronken moesten gaan plonzen. Ik wil me omdraaien om te schreeuwen dat ze best een slechte dag kan gehad hebben maar dat ze het daarom niet op mij hoeft af te reageren en dat ze moet zwijgen als de niet weet hoe de situatie ineen zit maar in plaats daarvan bots ik tegen Seth, die me blijkbaar is achterna gekomen, op. Ik kijk even naar zijn hand op mijn schouder.
    "Gaat het wel?"
    Hoewel mijn gezicht er vast als een donderwolk uitziet, mompel ik toch,
    "Prima."
    Het is een klein gebaar, maar het lijkt me wel te kalmeren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aurélie Rye Beate

    Ik schud mijn hoofd. "Geen primitieve wapenkennis hier." fluister ik. Op de één of andere manier voel ik me zo schuldig over dit alles dat ik niet hardop durf te praten.


    Your make-up is terrible

    Aprilynne Stone

    Trots inslikken of zonder beveiliging?
    Zonder beveiliging dan maar. Misschien kon ik zelfs zonder te richten mikken, oké, wie hield ik voor de gek.
    'Het spijt me Peyton, het spijt me echt, maar ik heb echt momenteel geen leveslust. Maar laten we nu even nemen dat alles wat vandaag gebeurd is niets te maken heeft met mijn humeur,' zei ik snerend.
    'Het spijt me!' zei ik nog duidelijker.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Seth

    "Prima." Ik kijk naar hem. 'Zeker weten?' Mompel ik en laat hem weer los. Mijn shirt was zwaar van het water. Ik neem zijn voorbeeld en trek ook mijn shirt uit om die uit te wringen. Ik zucht en kijk naar de meisjes. 'Wat nu? Ik weet eerlijk gezegt de weg niet terug meer.' Geef ik schaapachtig toe.

    Aprilynne Stone

    'Corrigeer me als jullie het wel weten, maar volgens mij is het die kant op,' zei ik voorzichtig, ik wou niet nog een ruzie en er was geen kans dat ik twee keer op één dag excuses zou maken.
    'Jullie liepen naar het meer onder de waterval toe, toch? Niet naar het punt waar de cliff steil naar beneden ging, toch?' vroeg ik ter controle, ik was er natuurlijk niet bij geweest...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Peyton

    Ik hoor April zich verontschuldigen, maar toon contrasteert flink met wat ze zegt. "Het spijt me!" zegt April nog een keer.
    Ik sluit even mijn ogen en adem zuchtend uit. Het is nog steeds geen excuus om mij af te snauwen, maar gezien we nog een tijdje samen in Terra Nova zullen zitten, heb ik geen zin om vetes te starten. Ik knik bijna onmerkbaar naar April.
    "Zeker weten?" hoor ik Seth nog vragen.
    Pas nu richt ik mijn blik weer op de jongen voor me.
    "Ja heus, het-" Mijn ogen gaan wijdopen als hij ook zijn shirt uit trekt en plots voel ik me heel bloot. Gaat wel," maak ik mijn zin af. Seth lijkt echter niks in de gaten te hebben terwijl hij naar de meisjes kijkt. Ik maak van de tijd gebruik om de blosjes van mijn wangen te jagen. Ik ben blij als het onderwerp over terug naar Terra Nova keren gaat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    Ik knik naar April en kijk dan terug naar Peyton. Was het erg als ik me liever met hem bezig hield? Ik kijk naar zijn licht geleurde wangen wat hem erg lief maakt. Ik schud even mijn hoofd. Godver Seth je valt NIET op jongens.. 'Oke zullen we maar gaan?' Ik nam de moeite niet mijn shirt aan te doen. Ik was gewend zo rond te rennen aangezien we ook bij de trainingen moesten rennen en dan meestal ook shirtloos gingen.

    Aprilynne Stone

    Ik ging naast Seth en Peyton lopen.
    'Weten jullie dat het erg zonde is voor alle meisjes in Terra Nova?' vroeg ik hen eerlijk, er zat deze keer niets dubbelzinnigs in mijn woorden, niets slechts, zelfs niets dat gemeen opgevat zou kunnen worden, wat je er ook achter zocht...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Peyton

    "Oke zullen we maar gaan?" zegt Seth plots ongeduldig.
    Ik schrik op uit mijn gedachten en ben dankbaar voor het feit dat ik niet meer naar hem stond te staren. Ik knik even en draai me dan om om naar huis te gaan. Iemand zou vast wel de leiding nemen zo meteen.
    "Weten jullie dat het erg zonde is voor alle meisjes in Terra Nova?" vraagt iemand plots. Ik draai mijn hoofd een kwartslag en zie April naast me. Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk haar oprecht verbaasd aan.
    "Wat is zonde?" vraag ik niet-begrijpend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    "Weten jullie dat het erg zonde is voor alle meisjes in Terra Nova?" Ik kijk April niet begrijpend aan maar Peyton is me voor. "Wat is zonde?"
    Vraagt hij. Ik kijk van hem naar April en frons niet begrijpend. 'Waar heb je het over April?' Vraag ik op mijn beurt.

    Aprilynne Stone

    'Wanneer jullie het snappen, zou ik heel graag hebben dat jullie me komen opzoeken, maar tot nu toe wil ik gewoon even zeggen dat ik hoop dat alles goed komt en dat ik blij ben als jullie dat ook zijn,' zei ik mysterieus, ik ging wat voor hun uit huppelen als een idioot, een slimme idioot die de weg wist, maar wel een gek...
    Die klap op mijn hoofd had me echt geen goed gedaan, mensen vonden me al gestoord voor ik hem kreeg...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Seth

    'Wanneer jullie het snappen, zou ik heel graag hebben dat jullie me komen opzoeken, maar tot nu toe wil ik gewoon even zeggen dat ik hoop dat alles goed komt en dat ik blij ben als jullie dat ook zijn,' Ik kijk naar Peyton. April loopt al weer voor ons. 'Snapte jij daar iets van?' Mompel ik naar hem en kijk hem recht aan. Zijn ogen hadden een mooie kleur die om de een of andere reden me leken te hypnotiseren.

    Aprilynna Stone

    Ik keek naar de twee jongen, ze waren doorweekt en zagen beiden knalrood, dat had ik me echt niet ingebeeld... Toch keken ze elkaar allebei verward aan, ik sloeg mijn ogen ten hemel.
    'Kom op,' zuchtte ik, ik liet ze me inhalen. 'Oh, kijk! Wat een grote kast, daar kan je vast met twee in,' merkte ik op, er was natuurlijk geen kast en ze zouden me opnieuw gek verklaren als ze het niet snapten... Het was een niet zo subtiele hint, maar ik hield niet van de niet-subtiele manier van aanpakken, ik deed het liever wat omzichtiger.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 22:10 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Peyton

    Ook Seth lijkt niet te snappen wat April precies bedoelt.
    "Wanneer jullie het snappen, zou ik heel graag hebben dat jullie me komen opzoeken, maar tot nu toe wil ik gewoon even zeggen dat ik hoop dat alles goed komt en dat ik blij ben als jullie dat ook zijn," antwoordt ze.
    Ik trek een wenkbrauw op en laat mijn mond open vallen. Waar heeft dat mens het in godsnaam over? Waarom zou ik niet blij zijn? Ze hoeft toch niet zo cryptisch te doen.
    "Snapte jij daar iets van?" zegt Seth terwijl hij me recht in de ogen kijkt. Ik schud mijn hoofd maar toch begin ik een donkerbruin vermoeden te krijgen wat April bedoelt. Maar kijk naar Seth, hij is soldaat, een stoere jongen. Die valt niet op jongens.
    "Oh, kijk! Wat een grote kast, daar kan je vast met twee in," zegt April dan. Ik weet niet hoe het met Seth zit, maar ikzelf heb meteen door dat ze het over de spreekwoordelijke kast heeft. Ik stop abrupt.
    "Ho, ho," roep ik haar tot halt. "Ik zit niet in de kast, al jaren niet meer. Ik maak er geen geheim van dat ik ook op jongens val, alleen heeft niemand er ooit naar gevraagd." Ik kijk haar serieus aan. "En wat zou dat? Ik ken Seth pas en bij mijn weten staat zijn geaardheid niet op zijn voorhoofd te lezen, noch bij mezelf."
    Met mijn hand gebaar ik naar het knap totaalpakketje naast me. Het kan me niet schelen dat hij er bij staat, April weet niet waar ze over praat. Dat, en het is een handige manier om te weten te komen hoe het nou precies zit bij die jongen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.