• het vorige was vol dus een nieuw we waren geëindigd bij... mij


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alles mooi ingedeeld, leuke kleurtjes
    8


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ik ben niet echt een Gleek, maar ik vind de eerste tekst wel iets hebben... De tweede tekst is wel grappig ;]
    Een 7,5


    Deep inside, I've never felt alive

    Je hebt een heel andere smaak dan ik, maar ik vind het wel wat hebben.
    Een 8.


    Tell me about it, stud.

    We hebben een andere smaak maar het ziet er opzich nog wel leuk uit. 7.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mooi (: 8

    Beetje wit...
    Maar wel aardig, 7


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    6, de kleuren vindt ik niet zo.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    9


    26 - 02 - '16

    Disney? 10+

    Prachtige quote, heeft me aan het denken gezet. 9.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Meh likes :3
    Een 9.4


    26 - 02 - '16

    Beetje lang, maar mooi gedaan. 8,5


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    7,5, wel leuk, maar weinig diepgang en het template steekt niet echt af tegen het plaatje.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    oke die freddie heeft mijn dag goed gemaakt, zo schattig! maar ik houd niet van duits.. HAHA sorry ik kies het wel overigens maar gwn omdat frans moeilijk is hahaha oke back to business.. ik geef je een 10! gwn omdat ik dood ga van de schattigheid! (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vind het jammer dat bij de eerste tekstgeen gebruik wordt gemaakt van hoofdletters.
    Maar wel een mooie template en quotes! 8!


    Deep inside, I've never felt alive