• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 22:45 ]

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik verwacht eigenlijk dat het best wel pijn gaat doen maar als hij zijn tanden in mijn nek zet voel ik er bijna niks van. En het voelt juist eerder goed. Als een soort van zuigzoen maar dan nog een stuk intiemer. Dan sluit ik mijn ogen en wacht geduldig totdat Luca klaar is terwijl ik probeer mijn hart niet sneller te laten kloppen.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Celeste

"Nee.. Ik zou het fijn vinden als je mee gaat. Ik heb niet heel erg veel zin om alleen te zijn.." Zegt Damon na even nadenken en loopt naar de deur.
    "Oké dan ga ik wel mee. Maar helpe me alsjeblieft herinneren dat als we terug komen ik mijn koffers moet uitpakken." Lach ik, ik had zelfs mijn jas nog aan, hoe vind je die. Ik ben gewoon té snel afgeleid.

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 14:22 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik voelde haar hartslag iets versnellen, waardoor ik harder mijn best moest doen om me in te houden. Maar het lukte wel, ik dronk met mate, heel weinig tegelijk.

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik doe mij ogen open en wil een blik op Luca's gezicht werpen maar dat gaat nogal lastig. Dan denk ik na over bij wat voor een soort vampier hij het dichtst in de buurt komt. Qua uiterlijk is het wel een beetje Twilight-achtig alleen is hij niet zo bleek. En voor zover ik weet schittert hij ook niet in de zon.

Damon Blake
    "Is goed, ik zal je eraan herinneren." Ik liep alvast de gang op en wachtte totdat Celeste naast me stond. Ik deed de deur dicht en liep naar de trap toe.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Celeste

Ik liep naar Damon op de gang, en hij sloot de deur we lopen naar de trap.
    "Ga maar eerst." Zeg ik en stap opzij.
    Als hij de trap af is ga ik ook.

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    Ik keek de woonkamer in en zag dat Luca in de nek van Cassie zat. 'Hij was aan het drinken. Voor mijn ogen. Terwijl wij ruzie hadden' dacht ik bij mezelf. "HOE KUN JE! Godverdomme!" schreeuwde ik naar Luca. Ik pakte de hand van Celeste, trok haar mee naar de deur, rukte hem open, liep naar buiten en knalde de deur dicht. "Hoe kan hij!?" vroeg ik aan Celeste.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    "HOE KUN JE! Godverdomme!" Hoorde ik Damon ineens schreeuwen. Wat was dit nou weer? Voorzichtig liet ik Cassies nek los om op te kijken, maar hij was naar buiten gestormd en had de deur luid achter zich dichtgeslagen. Ik likte over Cassies wondjes in haar nek, zodat ze goed zouden genezen. Ik keek haar een beetje schuldig aan.

Your make-up is terrible

Celeste

Ik schrok me rot toen Damon ineens schreeuwde.
    Tijd om te kijken had ik niet, want hij kreep mijn hand en trok me mee naar buiten. Hij nalde de deur dicht.
    "Hoe kan hij!?" Vraagt hij aan me.
    "Wat wie!?" Vraag ik terug, helemaal nog geschrokken van Damons actie.

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    Ik schrik me dood als ik Damon ineens hoor schreeuwen. Dan valt de voordeur met een harde klap dicht. Luca heeft ondertussen al mijn nek los gelaten, likt over de wondjes en kijkt me een beetje schuldig aan. 'Het is niet jouw schuld,' zucht ik. 'Misschien had ik gewoon niet mezelf moeten "aanbieden" terwijl jij en Damon nog ruzie hadden,' ik zwijg even, 'maar als jij en Damon niet echt iets hebben waarom wordt hij dan zo boos?'

Damon Blake
    'Ze weet natuurlijk niet dat hij een vampier is. Rustig blijven Damon.' "Hij zat weer eens met Cassie te flirten en kuste haar in haar nek." Ik gromde luid. "Waarom doet hij nou zo.."

Celeste

"Meen je niet, genoeg!" Ik draai me naar de deur, zoek de sleutel in mijn zak en steek hem in het slot. Ik draai de sleutel om en stap naar binnen.
    "Gast, jij bent echt ongelofelijk!" Zeg ik als ik naar de woonkamer loop.
    "Niemand doet zoiets bij mijn Neef.!"

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 14:54 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "Nee, het is niet jou schuld!" zei ik snel. "Ik had het altijd nog kunnen afslaan, toch?" ik glimlachte naar haar. "Ik weet het niet, echt niet." mompelde ik. "Hij maakt dingen gewoon moeilijker dan ze zijn, denk ik. Maar het is niet jou schuld." herhaalde ik nog eens, voor de zekerheid. Ik trok haar voorzichtig tegen me aan. Opeens komt Celeste binnengestormd. "Gast, jij bent echt ongelofelijk! Niemand doet zoiets bij mijn neef!" Ik draaide me om en rolde met mijn ogen. Great. "Wat heeft hij je verteld?" vroeg ik voor de zekerheid. Wist ze wat ik net deed of niet?

Your make-up is terrible

Celeste

"Wat heeft hij je verteld?" Vraagt hij.
    "Doe niet blond!" Zeg ik en loop op hem af.
    "Lekker eerst met Damon dingen doen, en dan met Cassie flirten en haar in haar nek zoenen, waar ben je mee bezig!?"

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    Ik bleef verbaasd buiten staan maar hoorde wel alles wat binnen gebeurde.