• Ik kwam vandaag op school een paar allochtonen van het 3e tegen die een eerstejaartje aan het uitmaken waren voor 'vieze Belg'. Toen ik dat hoorde zei ik dus dat als het hun hier niet aanstond ze maar moesten oprotten. Daarmee begonnen ze ook nog naar mij uit te halen, terwijl ze 2-3 jaar jongen dan mij zijn.
    Seriously, waar zit die fucking logica? Zij komen naar hier, en wij worden uitgemaakt omdat we Belgen zijn?
    Je zou voor minder racist worden, ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn.

    Wie heeft hier ook zoiets meegemaakt?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    *Loopt dit topic weer uit na het woord Allochtoon.*


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Allochtonen zijn vaak ergere racisten dan autochtonen.
    No offence tegen buitenlanders hier, niet iedereen is zo.


    Your make-up is terrible

    Dat. Is. Zó. Dom! Echt waar. Sukkels.

    Anyway, no.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik had net hetzelfde met Nederlanders, maar dat was in Nederland. Maar voor derest zijn Nederlanders wel leuk, hoor :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb echt een hekel aan zulke aanstellers.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    -.-
    Dat is inderdaad zeer logisch.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Assassin schreef:
    Allochtonen zijn vaak ergere racisten dan autochtonen.
    No offence tegen buitenlanders hier, niet iedereen is zo.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Biologist schreef:
    Dat. Is. Zó. Dom! Echt waar. Sukkels.

    Anyway, no.


    26 - 02 - '16

    Another reason to lose faith in anything that lives on this planet.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Patriot schreef:
    Another reason to lose faith in anything that lives on this planet.


    Ex astris, sciencia

    Mee eens. Vervolgens ben jij de racist omdat je de waarheid zegt.
    Flikker maar een eind op, denk ik dan. Geef je groot gelijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    en wij worden gelijk neergeschoten als we iets over hen zeggen...

    Patriot schreef:
    Another reason to lose faith in anything that lives on this planet.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Je hebt wel gelijk, maar ik vind het dan gewoon oneerlijk dat door een paar rotte appels de rest dan ook voor rot wordt uitgemaakt.


    The odds are néver in our favor.

    Tja. Aan de ene kant zitten ze natuurlijk wel verkeerd, maar aan de andere kant hebben de 'autochtonen' ook voldoende van dat soort idioten die op hun beurt iedereen die ze voor allochtoon aanzien weer aanvallen, dus zou je bijna zeggen dat je het ze nauwelijks kwalijk kunt nemen - jij zou je ook verdedigen als iemand iets over je zei wat je niet aanstond. Niet dat dat het goedpraat, natuurlijk. Beide kanten zouden gewoon hun kop moeten houden, want eigenlijk moet je dat onderscheid helemaal niet maken. Uiteindelijk zijn het allemaal mensen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan