• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 22:45 ]

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik frons even, hoe kan je nou een beetje onder invloed zijn? En ze hebben dus blijkbaar niet echt iets, waar ik ergens wel blij mee ben. 'Luca, doe je wiskunde. Je kan niet al 113 jaar lang 21 zijn,' zeg ik dan.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luca Jones
    "Ik wel..." Begin ik langzaam terwijl ik weer een rare grimas trek. "Soms, bevriest iemand zijn leeftijd door een bepaalde gebeurtenis, waar diegene niets aan kan doen, en dan is diegene gedwongen om als een onsterfelijke te leven." Ik kraam volgens mij alleen maar onzin uit. "Boe."

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik kijk Luca met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Als je mij wil afleiden van het andere onderwerpen door te zeggen dat je een vampier of zoiets bent dan kan ik je vertellen dat ik je niet geloof. Vampiers bestaan niet,' zeg ik koppig. Ik vraag me af of Luca weer onder invloed van iets is. Ik leg mijn hand op zijn voorhoofd, die behoorlijk koud is. 'Hmmm, je bent niet warm dus je hebt geen koorts. Maar je bent wel erg koud maar ik heb geen idee of je daar waanideeën van krijgt.' Ik zwijg even, 'je bent toch niet aan de drugs he?' vraag ik dan.

Luca Jones
    Ik haalde mijn schouders op. "Ik ben niet ziek en ook niet aan de drugs." zeg ik eerlijk. "Van mij hoef je het niet te geloven en ik denk dat ik het beter niet kan bewijzen, maar het zou veel van Solomons vreemde gedrag verklaren, gisternacht." zeg ik tegen haar.

[Haha, ik vind haar echt geweldig]

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik denk weer even aan gisteravond. 'Toen was Solomon dronken,' zeg ik. 'Wil je zeggen dat jij nu dronken bent?' Ik ruik even aan hem, 'je ruikt niet naar alcohol dus je bent niet dronken,' zeg ik vastbesloten. 'Serieus, hoe wil je gaan bewijzen dat je een vampier bent? Ga je soms veranderen in een vleermuis?'

[yeaah (: ]

Luca Jones
    "Kon dat maar." Lachte ik. Cassie rook net aan me en ik moest er eigenlijk van lachen. Ik draaide me om en bracht mijn mond naar haar nek. Ik rook eventjes aan haar. "Ik kan jou wel ruiken, je geur en je bloed." Mompelde ik. "Honingzoet, als het toppunt van de zomer. Lekker, de geur van de zon." Ik haalde mijn hoofd weer weg bij haar nek voordat het me teveel werd. Ik grijnsde. "Er is maar één manier om het echt te bewijzen."

Your make-up is terrible

Damon Blake
    Ik lag boos in bed. Hetzelfde bed waar net iets was gebeurd waar ik van gedroomd had. Maar Celeste en Cassie hebben echt alles verpest. "Godverredomme!" schreeuwde ik luid en sloeg op het bed.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cassie
    Luca ruikt ook even aan mij en mompelt iets van dat ik naar zomer ruik. Hij zou echt een carrière als acteur moeten overwegen. Als ik nou bijgelovig zou zijn zou ik hem waarschijnlijk wel geloven. Maar dat doe ik dus niet. 'Jaja,' zeg ik dan, 'je kan niet in een vleermuis veranderen dus je bent gewoon geen vampier. Punt,' zeg ik vastberaden. 'En als je het wil bewijzen, ga je gang maar,' zeg ik dan, 'doe alles wat je wil'.

-

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 1:49 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    Ik liet mijn tong eventjes langs mijn hoektanden glijden. "Alles..." herhaalde ik. "Alles doet misschien een heel klein beetje pijn, maar ik zal me inhouden, beloofd." Ik wist niet waarom ik zoveel moeite deed om iets te bewijzen wat ik geheim wilde houden. Waarschijnlijk omdat ik niet voor schut wilde staan. Ik duwde haar hoofd een stukje opzij en zette mijn tanden heel zacht in haar nek, net genoeg om het te laten bloeden. Ik deed extra mijn best om niet te ademen en niet het bloed te proeven. Ik had ook gewoon mijn adem tot de oneindigheid kunnen inhouden om het te bewijzen, domme ik. Daarna trok ik mijn hoofd weer terug.

Your make-up is terrible

Cassie
    Luca duwt mijn hoofd een stukje opzij. Ik denk eerst dat het gewoon voor de grap is maar dan voel ik dat hij heel zacht in mijn nek bijt. Daarna trekt hij zijn hoofd terug. Ik kijk hem verbaasd aan, 'Je bent dus echt een vampier?' vraag ik ongelovig terwijl ik met mijn hand naar mijn nek ga. Ik stop als ik iets nats en warms voel en kijk naar mijn hand. Bloed. Dan kijk ik weer naar Luca, 'maar vampiers bestaan niet,' mompel ik, 'tenminste, dat dacht ik,' zeg ik erachteraan. 'Als je echt een vampier bent stelt het mij wel teleur dat je niet in een vleermuis kan veranderen,' zeg ik dan met een kleine grijns

Luca Jones
    "Als ze niet bestaan, besta ik ook niet." Grinnikte ik. Ik hield wel van haar humor. "Kom, dan maak ik de gaatjes weer dicht." Ik likte voorzichtig over de twee kleine gaatjes in haar nek, wat toch moeilijk was. Ze smaakte lekkerder dan ze rook. "Ons speeksel is genezend." verklaarde ik. "Als je echt een vampier bent stelt het mij wel teleur dat je niet in een vleermuis kan veranderen." Daarom moest ik lachen. "Denk je niet dat ik niet teleurgesteld was?" vroeg ik aan haar. Boven hoorde ik Damon vloeken. Shit, ik moest het echt goedmaken.

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 2:00 ]

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik huiver even als Luca over de gaatjes in mijn nek likt. Hij zegt dat hun speeksel genezend is. 'Denk je niet dat ik niet teleurgesteld was?' vraagt hij. Dan hoor ik Damon vloeken en bijt ik even op mijn onderlip. 'Ehm, dank je voor het genezen van jeweetwel,' zeg ik. 'En ik denk eerlijk gezegd dat je wel teleurgesteld was,' lach ik dan, 'maar eigenlijk is het ook maar goed dat je niet in een vleermuis kan veranderen. Die beesten zijn nogal eng.' Ik zwijg even. 'En ehm, je mag nu wel weer naar Damon gaan als je wil,' mompel ik dan. Stiekem hoop ik dat hij hier blijft maar ik weet wel zeker dat hij het liever goed wil gaan maken met Damon.

[I'm gonna sleep, tot morgen (:]

Luca Jones
    "Ze zijn niet eng, ze lijken op kleine hondjes met vleugels hoor!" Ik voel me net een klein kind. Ik sla mijn ogen even neer. "Zo, ik ga zo naar hem toe." zeg ik. "Ik vraag me alleen één ding af, vind je het niet raar, of afschrikwekkend, je weet wel, blablabla." Grinnik ik.

[Slaap lekker!]

Your make-up is terrible

[Slaap lekker.]