• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 22:45 ]

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik denk even na over het idee dat iemand in je nek bijt. Het lijkt mij eng maar ergens op een vreemde manier ook wel opwindend. Ik twijfel even voordat ik verder vraag. 'En ehm vind je Damon leuk?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Celeste
    "Wat ik leuk vind aan hem? Je kunt beter vragen wat ik niet leuk vind aan hem. Dat kan ik je makkelijker vertellen. Het is gewoon zijn doen, hoe hij is, waarop ik val. Natuurlijk helpt zijn uiterlijk ook nog heel erg."
    Zegt Damon grommend.
    "Oké," Knik ik. "Je zien aan Luca dat híj niet goed weet wat hij moet doen, volgens mij zit hij echt nog in de knoop met zichzelf." Zeg ik rustig.
    "Maar je ziet dat hij jou ook echt wel leuk vind." Probeer ik.
    "Enne, wat bedoelde Luca met 'Solomonherhaling?" Vraag ik nieuwsgierig. "Als het me niets aangaat hoef je niks te zeggen." Zeg ik er snel acheraan.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik keek schaapachtig naar mijn handen, die ik in elkaar vouwde. "Ik weet het niet." zei ik daarna eerlijk. "Het is een... raar gevoel, vreemd. Ik ken dit niet." Ik wist niet precies hoe ik het moest uitleggen. "Ik ben er gewoon nog niet helemaal uit, denk ik."

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik krijg een beetje medelijden met Luca. Volgens mij is hij echt helemaal in de war. 'Het is toch ook niet erg dat je het nog niet weet?' zeg ik, 'ik bedoel, het je moet elkaar toch eerst een beetje leren kennen voordat je iemand echt leuk kan vinden?'

Damon Blake
    Ik knikte. "Dat snap ik ook wel, maar als je in de knoop zit ga je dat toch uitzoeken? En niet blijven flirten met meisjes." Ik zuchtte diep. "Enne, wat bedoelde Luca met 'Solomonherhaling'?" vroeg ze nieuwsgierig. Ik keek haar aan. "Solomon valt ook op Luca, maar Luca niet op hem. En die werd ook jaloers op Cassie."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Celeste

Ik trek een 'wtf' gezicht.
    "Hoezo verwarring." Zeg ik en schud mijn hoofd even.
    "Wat Luca betreft, misschien moet je een beetje afstand nemen, hij komt vanzelf wel naar jou toe als hij het zeker weet, toch?" ik kijk hem aan.
    "Niet dat je het moét doen, je moet natuurlijk zelf kiezen wat je doet." Zeg ik er snel achteraan, waardoor ik beina over mijn zin struikel.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "Ik heb er niet echt moeite mee dat ik hem niet zo goed ken." zei ik. "Het is meer dat hij... een jongen is." Ik keek haar aan en glimlachte zwak. "Met jou is het allemaal zo gemakkelijk, het gaat allemaal alsof het zo hoort, het voelt goed aan. Maar bij Damon is het moeilijk, ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan, hoe ik moet reageren, wat ik hoor te voelen." Ik beet even op mijn lip. "Misschien komt het wel omdat ik wat ouderwets ben hoor." Grapte ik.

Your make-up is terrible

Cassie
    'Hmmm, dat kan. Je bent namelijk inderdaad wel een beetje een opa,' grinnik ik. 'Maar ik denk dat je er gewoon tijd voor nodig hebt,' zeg ik dan, 'en aangezien je onsterfelijk bent heb je tijd genoeg,'

Damon Blake
    Ik knikte zachtjes. "Ik denk dat je gelijkt hebt Celeste, maar ja. Hij is de eerste waarvoor ik in jaren echt iets gevoelt heb." Ik keek naar de grond. "Klinkt vast heel gek of niet?" Ik ging wat verder onderuit zitten en zuchtte nog eens diep.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    "Ik ben geen opa!" lachte ik. Ik prikte haar in haar zij. "En dat kan ik bewijzen!" grinnikte ik er achter aan. "Maar ja, ik heb tijd genoeg, maar de anderen niet, hé." zei ik tegen Cassie. "Maar ach, het goede komt er vast wel uit."

Your make-up is terrible

Celeste

"Ik denk dat je gelijkt hebt Celeste, maar ja. Hij is de eerste waarvoor ik in jaren echt iets gevoelt heb. Klinkt vast heel gek of niet?" Damon ging wat onderuit zitten en zuchtte diep.
    "Neej, zo gek klinkt het niet. Ik vind het eigenlijk wel leuk." Zeg ik eerlijk.
    Ik kan er niet echt tegen als Damon zo is, ik heb hem nog nooit zo gezien.

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    'Okee dit gaat echt heel dom klinken,' begin ik, 'maar als jij en Damon "voorbestemd" zijn voor elkaar gebeurd dat uiteindelijk vast wel,' stel ik hem gerust. 'En over dat ding dat je geen opa bent,' zeg ik dan waarna ik zijn gezicht bestudeer, 'daar zou maar niet zo zeker van zijn want volgens mij zie ik wat rimpels,' zeg ik zo serieus mogelijk.

Luca Jones
    Even gaan mijn handen snel naar mijn gezicht. "Oh jij!" roep ik uit als ik besef wat ze doet. "Ik kan helemaal geen rimpels krijgen!" Ik duw haar om op de bank en begin haar te kietelen. "Pestkop dat je bent."

Your make-up is terrible

Damon Blake
    "Dankjewel" zei ik, "gelukkig maar dat het niet al te gek klinkt." Ik glimlachte naar haar. Wat een rare dag was het vandaag toch.

Cassie
    Ik begin te lachen als Luca mij kietelt. 'Ni-niet doe-hoen,' zeg ik lachend, 'i-ik kan hi-hier n-niet t-tegen,' vervolg ik nog steeds lachend terwijl ik probeer te ontsnappen aan zijn handen.