• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 22:45 ]

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik bijt even op mijn onderlip als Damon Luca loslaat en op de grond ploft. Dan kijkt hij verdrietig van mij naar Luca, 'Het spijt me'. Ik schud mijn hoofd waarna ik naast hem op de grond ga zitten. Ik twijfel even maar sla dan voorzichtig mijn arm om hem. 'Je kan er niks aan doen,' zucht ik, 'liefde is gewoon ingewikkeld.'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Wij gaan ook eventjes eten, zijn over 15 minuutjes weer terug]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

[En we zijn weer terug]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

[Hoe kan ik het best met Celeste reageren???'
    Ow en dan ik langer weg was; Moest douchen en kon daarna weer op comp, vandaar.. ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

[Verzin maar iets, maakt helemaal niet uit]

Celeste

Ik kijk naar het tafereel en kijk naar Damon die op de grond zit.
    Ik schud even mijn hoofd.
    Ineens, zo snel, goed? Gaat mijn gedachten. Ik raak er erg door verward, ik stuur een best wel geïrriteerde blik naar Luca, ik vertrouw hem eigenlijk niet zo. Ik sla mijn armen over elkaar en tik op de grond met mijn voet.
    "Ja liefde is zéker ingewikkeld, maar vriendschappen volgens mij nóg meer." Zeg ik tegen Cassie.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik kijk even kort naar Celeste, ze komt nogal ongeduldig over op mij. Wat bedoeld ze met, vriendschappen zijn nog ingewikkelder? vroeg ik me af. Ik keek ook naar wat zich op de grond afspeelde. Nu zaten hún samen op de grond en ik stond. Ik ging maar op de armleuning van de bank zitten.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    Ik kroop een beetje tegen haar aan. "Ach.. Ik snap het wel.. Het is voor hem vast ook heel moeilijk en ingewikkeld." Ik keek naar Luca en glimlachte naar hem.

Cassie
    Damon kruipt een beetje tegen me aan. 'Ach.. Ik snap het wel.. Het is voor hem vast ook heel moeilijk en ingewikkeld,' zegt hij.
    'Ja liefde is zéker ingewikkeld, maar vriendschappen volgens mij nóg meer,' zegt Celeste. Ik kijk haar vragend aan. 'Wat bedoel je daarmee?' vraag ik aan haar.

Celeste

"Wat bedoel je daarmee?" Vraagt Cassie.
    Ik wuif haar vraag weg met mijn hand. "Doet er niet toe, als je een beetje nadenkt snap je het wel. Ik heb geen zin om het uit te leggen."
    Ondertussen was Luca op de armleuning van de bank gaan zitten. Weeral keek ik even geërgerd naar hem.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Wat was er mis met haar? Ze keek geërgerd naar me en ik rolde met mijn ogen.

Your make-up is terrible

Cassie
    'Doet er niet toe, als je een beetje nadenkt snap je het wel. Ik heb geen zin om het uit te leggen,' zegt Celeste. Ik zucht even geïrriteerd. 'Je kan toch wel gewoon zeggen wat je daarmee bedoelt?'

Celeste

Ik schud mijn hoofd. "Gaat het een beetje Damon?" Vraag ik en kijk zijn richting op.

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    Ik knikte zachtjes met mijn hoofd. "Het gaat wel weer. Uhm... Misschien moeten we nu maar eh... even naar de stad gaan en Luca de tijd geven, en zo."

Cassie
    Ik rol even met mijn ogen als Celeste met haar hoofd schud. Wat is er zo moeilijk aan zeggen wat ze bedoelde. Mensen kunnen soms zo irritant doen.