• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 22:45 ]

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik haal mijn schouders op. 'Het is natuurlijk wel raar maar niet heel erg afschrikwekkend,' dan lach ik even, 'ik had toen ik 10 was echt een obsessie voor vampiers,' grinnik ik. 'Misschien heb ik dat stiekem nog steeds wel een beetje waardoor ik het niet zo erg vind,' vervolg ik. 'Bestaan er eigenlijk ook weerwolven?' vraag ik dan. Als ze eruit zien zoals de weerwolven in Twilight heb ik daar echt geen enkel probleem mee.

[nu ga ik echt slapen xd]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Okee w8w8w8w8 Ik doe wel dat Celeste achter DAmon aan is gegaan okee? En dat ze dat gestprek van Cassie en Luca niet mee heeft gekregen.]

Ich liebe dich 27.12.23

Celeste Blake

Toen Damon schreeuwde en boos opstond stond ik ook op en ging achter hem aan.
    Als ik boven ben zie ik nog net dat hij zijn deur dichtsmijt.
    Ik hoor hem hard vloeken. Eerlijk gezegd heb ik hem nog nooit zó boos mee gemaakt.
    Ik loop naar de deur toe en klop er zachtjes op, hopelijk hoort hij me anders open ik hem gewoon.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "Een obsessie?" Vraag ik. "Hoe kan je daar nou een obsessie mee hebben?" Ik lach en besef dat meisjes echt heel anders in elkaar zitten dan jongens. Op de één of andere manier houden ze echt van dingen die achterlijk gevaarlijk zijn. Daardoor raken ze alleen maar verder aangetrokken erheen. "Weerwolven?" Pfft, daar vroeg ze me wat. "Geen idee, en ik wil het waarschijnlijk niet eens weten." Merkte ik op. "Ik denk het in ieder geval niet, anders had ik het wel gemerkt."

Your make-up is terrible

Damon Blake
    Ik lag nog steeds kwaad op bed toen iemand op de deur klopte. 'Ik hoop voor hem dat hij het is.' dacht ik bij mezelf. Ik stond op en trok de deur open. Voor mij stond Celeste. "Oh.. Jij bent het." zei ik zachtjes. Ik ging aan de kant, liep naar de bank en plofte erop.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cassie
    Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee. Toen ik 10 was, was ik gewoon nogal into griezeldingen,' lach ik, 'niet dat jij een griezel bent,' voeg ik er snel aan toe.

Luca Jones
    Ik moest lachen. "Ik ben alleen een griezel als ik net wakker word."

Your make-up is terrible

Celeste

Damon opende de deur. "Oh.. Jij bent het." Zegt hji en gaat aand e kant, loopt naar de bank en gaat erop zitten.
    "Had je imand anders verwacht dan?" Vraag ik als ik een paar stappen naar binnen zet en de deur sluit.
    Ik loop ook naar de bank en ga zitten.
    "Ik probeerde je te helpen, Luca komt naar je toe, en jij slaat een dans af?" Vraag ik en kijk Damon aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    'Hmmm, dat viel vanochtend volgens mij nog wel mee,' grinnik ik. 'Maar ehm, als je een vampier bent moet je toch bloed drinken? Doe je dat dan uit zo'n pakje of gewoon uit iemands nek?'

Damon Blake
    "Had je iemand anders verwacht dan" vroeg ze aan me. "Ik had eigenlijk op Luca gehoopt, maar ja." Ze loopt naar de bank toe en gaat naast me zitten. "Ik probeerde je te helpen, Luca komt naar je toe, en jij slaat een dans af?" Ik knikte langzaam. "Ja, ik had geen zin meer om met hem te dansen nadat hij Cassie complimenten had gegeven." Ik keek haar aan. "Dat kun je wel snappen toch?"

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    "Hmmm, dat viel vanochtend volgens mij nog wel mee." grinnikte ze. "Gelukkig maar, heb ik mezelf dáár tenminste niet voor schut gezet." Ze vroeg direct naar mijn dorst. "Doe je dat dan uit zo'n pakje of gewoon uit iemands nek." Erg direct. Ik glimlachte. "Dat ligt eraan." zei ik eerlijk. Wij kennen zoiets als vrijwilligers, als iemand het aanbied, neem ik het aan. Maar over het algemeen hebben we voorverpakt bloed." legde ik uit.

Your make-up is terrible

Celeste

Ik knikte.
    "Ja dat kan ik wel snappen." Zeg ik zacht. "Even eerlijk, wat vind je leuk aan hem?" Vraag ik voorzichtig.

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    Ik knik, 'zijn er veel mensen die zich aanbieden als vrijwilliger?' vraag ik dan, 'en hoe kunnen vrijwilligers eigenlijk weten of je echt een vampier bent?'

Damon Blake
    "Even eerlijk, wat vind je leuk aan hem?" vroeg ze voorzichtig. "Wat ik leuk vind aan hem? Je kunt beter vragen wat ik niet leuk vind aan hem. Dat kan ik je makkelijker vertellen." mompelde ik. Ik keek haar aan. "Het is gewoon zijn doen, hoe hij is, waarop ik val. Natuurlijk helpt zijn uiterlijk ook nog heel erg." Ik praatte steeds zachter en zachter. "Maar ja, zijn uiterlijk is dan weer net iets te aantrekkelijk voor anderen" zei ik er grommend achteraan.

Luca Jones
    "Soms." Beantwoordde ik haar vraag. "Damon heeft zich als vrijwilliger aangeboden maar het is vrij zeldzaam dat jongens dat doen, in ieder geval bij mij. Het zijn meestal meisjes. Maar de vorige keer was al best lang geleden." Ik zei gewoon precies wat ik dacht. "Ze weten het gewoon, denk ik."

Your make-up is terrible