• © Copyright Dracy

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:27 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [morgen valt mijn laatste uur uit dus om 3 uur online](yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Hoe dan? Je valt niet zomaar van de trap, heeft ze zich verstapt ofzo?" Vraag ik en loop heen en weer.
    Moet ik naar haar toe gaan of niet?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    "Ik weet het niet. Ik werd wakker van een hoop kabaal en toen ik ging kijken lag ze bewusteloos onder aan de trap met een bloedplas" Ik druk mijn hoofd even in de kussen. Daar zat ik dan. Hysterisch te huilen in mijn eentje met niemand bij me.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Lilly, ben je thuis?"
    Vraag ik en loop de trap af naar beneden.
    Ik pak mijn jas al van de kapstok.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    Als ik de zonnestralen over mijn gezicht voel lopen kreun ik zachtjes.
    "Het gordijn," kreun ik en ik draai mezelf weer op mijn buik. Snel verstop ik mijn hoofd in het kussen zodat ik niet wakker hoef te worden. Geïrriteerd sla ik op het bed.
    "Opstaan," hoor ik een stem zeggen. Oma.
    Zuchtend kom ik omhoog.
    "Hup, hup een beetje tempo," grinnikt ze.
    Ik schud mijn hoofd en laat me weer op mijn kussen vallen.
    "Zoek het dan maar uit," zegt mijn oma met een lachje. "Maar de pancakes wachten niet."
    Pancakes. Mijn maag keert zich al om bij het woord. Kreunend verstop ik mijn hoofd weer in het kussen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    LIlly
    "J-ja ik ben thuis. Mijn moeder is bij Roslien in het z-ziekenhuis' stotterde ik omdat ik door het huilen weinig lucht kreeg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Blijf waar je bent, ik kom naar je toe." Zeg ik en stap de deur door, ik hang op, loop naar mijn auto stap in en rijd richting Lilly's huis.
    Na eventjes gereden te hebben kom ik bij het huis aan. Ik parkeer mijn auto en stap uit, doe hem opslot en loop naar de voordeur, waarna ik aanklop.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik knikte terwijl Isa dat niet kon zien.
    mjin hoofd verstopte ik in de kussen die helemaal vlekkerig werd van de zoute tranen. Ik hoorde ik iemand aan kloppen en langzaam slof ik naar de deur. Ik doe hem open en zie Isa. "Ow isa" huil ik en omhels haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "De helft van je schoonheid, kan ik ook voor lul lopen," zegt Kyle lachend. Ik geef hem een stomp tegen zijn arm. "Nee grapje, ik wil een kusje op mijn mond."
    Ik grinnik en pers mijn lippen stevig op elkaar om dan mijn hoofd te schudden. Me eerst uitlachen en dan een kusje vragen. Hoe stom denkt hij dat ik ben? Ik doe mijn best om niet te lachen.

    Charlotte

    Ik word wakker omdat een oranje gloed mijn ogen prikkelt. Eén voor één open ik ze een klein stukje. Ik zie hoe Michael's oma de gordijnen open trekt.
    Naast me toont Michael een hevige vorm van protest. Ik grinnik.
    "Opstaan. Hup, hup een beetje tempo," zegt de dame.
    Ik ga rechtop zitten en wrijf slaperig in mijn ogen om me dan uit te rekken. Michael, in tegenstelling is weer gaan liggen.
    "Zoek het dan maar uit. Maar de pancakes wachten niet."
    Mijn maag begint spontaan te knorren en ik moet even lachen. Ik kijk naar mijn vriendje die de luilak afhangt. Wanneer zijn oma de deur uit is laat ik mijn vingertoppen over zijn arm glijden.
    "Kan ik je overtuigen op te staan?" fluister ik met een kleine grijns op mijn gezicht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Ik voel Charlotte's vingers over mijn armen glijden. Zachtjes ril ik.
    "Kan ik je overtuigen op te staan?" fluistert ze.
    Ik schud in protest mijn hoofd.
    "Niets," zeg ik met een gesmoorde stem.
    Ik trek het kussen hoofd heen en sluit mijn ogen. Het enige wat ik wil is slapen. Gewoon één uurtje normaal slapen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik ga. moeder is chagie ik reageer nog van te voren]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    De deur gaat open en Lilly omhelst me meteen.
    "Kom laten we naar binnen gaan." Zeg ik als ik Lilly van me lis heb gemaakt. Ik neem haar mee naar binnen, trek mijn jas uit en hang die op,

    Kyle

    Die stomp op mijn arm deed eigenlijk best wel zeer, ik wrijf erover met mijn hand.
    Irial grinnikt en perst zijn lippen op elkaar en schud dan zijn hoofd. Toch merk ik dat hij moeite heeft met zijn lach in te houden.
    "Niet lief." Zeg ik met een pruillipje en grinnik dan.
    Nog steeds wrijf ik met mijn hand over de plek maar wil Irial niet laten merker dat het zeer deed.
    "Inieminiekleinkusje?" Vraag ik met een zoette stem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Michael schudt zijn hoofd. Hij mompelt iets in het kussen waarvan ik alleen maar "niets" kan maken. Hij legt het kussen over zijn hoofd heen. Ik moet even lachen, hoewel het niet echt grappig is.
    "Niets?" vraag ik gespeeld verbaasd. "Oké dan," zucht ik.
    Gezien ik niet bij zijn gezicht of hals kan druk ik een kusje tussen zijn schouderbladen. "Welterusten, brombeer."
    Ik stap uit bed en merk dat ik gewoon met kleren en al in slaap gevallen ben. Ik besluit toch snel even van ondergoed te wisselen om dan naar beneden te gaan.

    Irial

    "Niet lief. Inieminiekleinkusje?"
    Ik merk dat Kyle al de hele tijd over zijn arm aan het wrijven is.
    "Heb ik te hard gestompt? Dan moet ik het wel goedmaken," zucht ik alsof het echt teveel gevraagd is. Ik buig me over Kyle en kus hem langzaam, liefdevol.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Heb ik te hard gestompt? Dan moet ik het wel goedmaken," Zucht Irial en of het teveel gevraagd is en buigt zich over me heen en kust me langzaam, liefdevol.
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en kus hem evenliefdevol terug.
    Ik kijk hem is zijn ogen aan/


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    "Niet? Oké dan."
    Ik voel haar lippen zachtjes op mijn schouderbladen.
    "Weltrusten, brombeer."
    Kreunend trek ik het kussen strakker over mijn hoofd. Wie haalt het dan ook in zijn hoofd om mij wakker te maken? Ik hoor Charlotte wat door de kamer schuifelen. Het duurt even voordat ik haar naar beneden hoor lopen. De trap kraakt vertrouwd. Ik haal het kussen van mijn hoofd en ga langzaam rechtop zitten. Zuchten haar ik een hand door mijn warrige haar. Mijn ogen willen nog niet echt open. Met mijn hand ga ik over de tekeningen achter het hoofdeinde. Ik was hier echt gelukkig. Zuchtend kijk ik naar de gekrabbelde poppetjes en de tekstjes. Ze zijn simpel en kinderlijk maar helemaal waar. Familie geef je niet op. Ik schud de gedachten uit mijn hoofd. Wel voor Charlotte, ik geef mijn familie op voor Charlotte. Ik loom het bed uit en trek een joggingsbroek aan. Mijn shirt gaat er nog wel mee door. Langzaam slenter ik de trap af.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."