• Hooi. Ik heb vandaag het boek Achtste-groepers huilen niet gekregen, en ik vind RPG's heel leuk, dus ik dat: Waarom zou ik geen RPG baseren op dat boek? Geef je mening, bij een paar stemmen zal ik de RPG maken en openen, en gelieve erbij zetten of je gewaarschuwd wil worden.

    Alvast bedankt, ;3.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    May the odds be ever in your favor!

    Dat gaat toch over een meisje dat leukemie krijgt?
    Dat boek is wel leuk, maar ik zou niet weten hoe je daar zo'n verhaal in krijgt dat het een leuke RPG word.
    Dus, ik weet het niet.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ik zou er niet aan mee doen aangezien ik het niet echt leuk vindt om me daarin te verbeelden (dat een klasgenoot leukemie zou krijgen), daarbij snap ik dus ook niet wat er vermakelijk aan is.. Maar dat verschilt per mening.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Oke ik ken die film maar waar gaat hij over


    "What's the fun of making sence?"

    Drarry4ever schreef:
    Oke ik ken die film maar waar gaat hij over


    Lees de eerste twee reacties.


    May the odds be ever in your favor!

    Maar ik bedoel, niet met leukemie, maar een andere ziekte, die wel te genezen is, etc.


    May the odds be ever in your favor!

    Tramore schreef:
    Maar ik bedoel, niet met leukemie, maar een andere ziekte, die wel te genezen is, etc.

    Dat verandert niets aan mijn reactie.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ik zou er niet aan meedoen omdat een van mijn klasgenoten misschien leukemie zou hebben [gelukkig niet!] en mijn mentor nu ineens acute leukemie heeft & zo'n beetje mijn hele familie het heeft xd.

    Zo, over een negatieve reactie gesproken xd.

    Sorry, het is op zich geen slecht plan, boeken omtoveren tot RPGs, dat gebeurd zo vaak, maar persoonlijk zou ik niet meedoen, sorry.


    Intersectional feminist

    Sorry ik zou er niet aan mee doen.
    Mijn tante is overleden aan een erge ziekte,
    en ik denk dat sommige RPG'ers er te nuchter over denken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nee, ik zou ook niet meedoen, simpelweg omdat het volgens mij best lastig is daar een goedlopende RPG van te maken, omdat je eigenlijk maar één echte hoofdpersoon hebt en één vast verhaal waar het dan om draait.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Achja, ik heb genoeg andere boeken om een verhaal van te maken! (:. En gecondoleerd voor de users die een familieli(/e)d(en)/vriend(en)/lera(a)r(en)/lerares(sen) verloren hebben (:.


    May the odds be ever in your favor!

    Sorry maar ik vind het ook niet zo'n super idee,
    Ik vind heel veel dingen leuk die je doet maar mijn moeder heeft kanker gehad, leukemie is ook kanker en ik vind het maar niks. ook doe ik dagelijks aan rpg maar je zou echt iets anders moeten kiezen, bijv. over harry potter, one direction of twilight of the hunger games.
    of iets anders wat je leuk vind, maar niet over enge ziektes!

    waarschuwen please


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen