• Ik zit eraan te denken om voor het eerst in al mijn Quizlet jaren een verhaal over onbekende personen te gaan schrijven. Ik heb nog niet helemaal uitgevogeld hoe ik het wil, maar dit is wat ik tot zover heb;

    Heel Amerika zit 's avonds aan de televisie gekluisterd als de FBI eindelijk toegeeft dat er een gevaarlijke moordenaar rondloopt. Er is echter niet met zekerheid te zeggen of het een huurmoordenaar- of seriemoordenaar is. Het is zelfs zo dat de FBI met de handen in het haar zit –maar dat vertellen ze natuurlijk niet- aangezien ze niet weten wat ze met de moordenaar aan moeten. Hij werkt gestructureerd, snel, precies en maakt geen enkele fout. Wat de politie en de FBI niet weten is dat de moordenaar een lijstje afwerkt, en ergens in dat lijstje staat ook de naam van een FBI agent. Als deze erachter komt dat hij de volgende is doet hij er alles aan om in leven te blijven. Tot hij plots de vrouw van zijn leven ontmoet en hij de moordenaar helemaal vergeet. Maar of dat nou zo slim is?


    So, whatcha think?
    Origineel?
    Zou je het willen lezen?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Het is origineel ja, maar ik ben niet echt van dat soort verhalen, dus ik zou het niet lezen nee (maar dat is geheel een persoonlijke smaak).


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    Het is origineel ja, maar ik ben niet echt van dat soort verhalen, dus ik zou het niet lezen nee (maar dat is geheel een persoonlijke smaak).


    Firm believer of all that is magic

    ThoseWords schreef:
    Het is origineel ja, maar ik ben niet echt van dat soort verhalen, dus ik zou het niet lezen nee (maar dat is geheel een persoonlijke smaak).

    ThoseWords schreef:
    Het is origineel ja, maar ik ben niet echt van dat soort verhalen, dus ik zou het niet lezen nee (maar dat is geheel een persoonlijke smaak).


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Heel orgineel, en ik zou het denk ik graag lezen.

    Als jij het wilt schrijven, dan doe je dat. Zo simpel is het.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind het een vet idee :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Usui schreef:
    Als jij het wilt schrijven, dan doe je dat. Zo simpel is het.


    Ideetje, zou je het verhaal niet complexer kunnen maken door die vrouw te maken laten hebben met die moordenaar? Dat hij in een soort val wordt gelokt.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Het doet me ergens denken aan 'Death Note' maar dan net iets anders. Ik zal het wel gaan lezen ...


    Bwuhaha

    Kenta schreef:
    Het doet me ergens denken aan 'Death Note' maar dan net iets anders. Ik zal het wel gaan lezen ...

    Een heeel klein beetje, lol.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind het een prima plot! Vooral doen, mij zul je er zeker mee boeien! Ben benieuwd. Je mag me best PM'en als je het eerste gedeelte af hebt. ;)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Stalingrad schreef:
    Ik vind het een vet idee :].


    Tell me about it, stud.

    Ik vind het ook een vet idee. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking