• Ik heb mijn username veranderd in colorblind. Dat is niet omdat ik geen kleuren kan onderscheiden, maar omdat ik niet beoordeel op uiterlijk en omdat ik met mijn username een statement wil maken; ik ben kleurenblind, heb geen voorkeur voor rassen of iets dergelijks. Ik ben kleurenblind, want ik zie niet wat anderen lelijk vinden in een bepaald ras of in een bepaalde haarkleur. Ik had het erover met mijn vriendje, die vuurrood haar heeft, en hij kwam met de conclusie dat ik kleurenblind was ten opzichte van iedereen.
    Wat ik eigenlijk duidelijk wil maken met mijn username, is dat iedereen mooi is op zijn of haar eigen, artistieke manier. En ik vond vandaag dit liedje op YouTube, wat ik ook heel mooi vond.






    Ja, het klinkt misschien vaag in jullie oren, maar ik denk er gwoon zo over. I am Colorblind :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    (...)


    Okay, dan krijg je geen koekjes :Y)


    MEEEEEH ik wil koekjes. I'll do anything, just tell me what I need to do to earn a cookie :C


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Flemish schreef:
    Dat is eigenlijk echt wel mooi (:
    Zeker het gebaar.
    Goed gevonden.


    comfort in c h a o s

    Ik vind dit eigenlijk echt heel mooi (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik vind dit eigenlijk echt heel mooi (:


    Hihi, dank je wel. <3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Flemish schreef:
    Dat is eigenlijk echt wel mooi (:
    Zeker het gebaar.
    Goed gevonden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you