• Ik heb mijn username veranderd in colorblind. Dat is niet omdat ik geen kleuren kan onderscheiden, maar omdat ik niet beoordeel op uiterlijk en omdat ik met mijn username een statement wil maken; ik ben kleurenblind, heb geen voorkeur voor rassen of iets dergelijks. Ik ben kleurenblind, want ik zie niet wat anderen lelijk vinden in een bepaald ras of in een bepaalde haarkleur. Ik had het erover met mijn vriendje, die vuurrood haar heeft, en hij kwam met de conclusie dat ik kleurenblind was ten opzichte van iedereen.
    Wat ik eigenlijk duidelijk wil maken met mijn username, is dat iedereen mooi is op zijn of haar eigen, artistieke manier. En ik vond vandaag dit liedje op YouTube, wat ik ook heel mooi vond.






    Ja, het klinkt misschien vaag in jullie oren, maar ik denk er gwoon zo over. I am Colorblind :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind het wel een mooi gebaar. Ik wil je Username hebben(6)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Embraced schreef:
    Ik vind het wel een mooi gebaar. Ik wil je Username hebben


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat leuk! Ik probeer de meeste mensen ook niet minder te zien dan dat ze zijn...
    Maar ik heb bij sommige mensen dat ik er wel een oordeel over klaar heb, maar dat is meestal omdat ze noujuist niet zichzelf zijn.
    Maar over dat rood haar: me gusta redheads! Ik ben zelf jaloers op mensen die van nature ginger zijn. Ik heb daarom mijn haar rood geverfd (niet te opvallend, maar toch dat je wel een verschil ziet).

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 13:47 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    dat is inderdaad een mooi gebaar (: hehe ik ben wel echt kleurenblind x3


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Wauw, heel mooi! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vind hem héel erg mooi! Ik heb mijn haar nu ook rood, haha.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Embraced schreef:
    Ik vind het wel een mooi gebaar. Ik wil je Username hebben(6)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat is eigenlijk echt wel mooi (:
    Zeker het gebaar.
    Goed gevonden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Super mooi gevonden vind'k. Ik snap helemaal wat je bedoelt en sta er ook helemaal achter.
    -wauw een roodharig vriendje, jalous- ;)

    ps. love dat lied!


    Love is louder.

    Gingers have no souuuuuuuuuuuuuuuuuuul (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Gingers have no souuuuuuuuuuuuuuuuuuul (cat)


    Lol, and Alwin has nothing but a penis. Jealous much? :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Lol, and Alwin has nothing but a penis. Jealous much? :W


    Yes and no. I dont ahve a soul either, but I had to work for it! I wish I was a ginger, would've made it much easier :C

    On the other hand: I SOLD MY SOUL FOR COOKIES!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Yes and no. I dont ahve a soul either, but I had to work for it! I wish I was a ginger, would've made it much easier :C

    On the other hand: I SOLD MY SOUL FOR COOKIES!




    Ik heb even een screenshot gemaakt van Coppercabs kanaal, wat er tussen het rode vierkantje staat... Especially for you!

    KLIKKEN VOOR GROTER EXEMPLAAR

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 14:21 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Flemish schreef:
    Dat is eigenlijk echt wel mooi (:
    Zeker het gebaar.
    Goed gevonden.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Colorblind schreef:
    (...)



    Ik heb even een screenshot gemaakt van Coppercabs kanaal, wat er tussen het rode vierkantje staat... Especially for you!

    KLIKKEN VOOR GROTER EXEMPLAAR



    Okay, dan krijg je geen koekjes :Y)


    quidquid excusatio prandium pro