• I LOVE YOU ALL. <3

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 12:56 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Jups het is. Achja. Ik zit hier school dingen te doen en ondertussen het topic te refreshen tot er iemand komt (:


    What's so bad about being different?

    FABIENNNEEE <3333

    haha lianne ik zit ook voor school dingen te doen en te refreshen xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Weetje, eigenlijk zou ik weer eens verder moeten gaan schrijven.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    oja ik moet ook nog even mijn deeltje voor nouis afmaken;/ urrg dat ga ik wel gewoon eerst doen. Even geen zin meer in school.


    What's so bad about being different?

    ik heb mijn story nooit afgemaakt, maar ik heb nu ook totaal geen zin om te schrijven ofzo... plus ik moet me nu keihard inzetten voor school. Anders ga ik niet over


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    School isook gewoon belangrijker.
    als ik ga leren voor mijn examens.
    Dan ga ik serieus als een kluizenaar leven.
    geen laptop, mobiel, internet nada noppes


    What's so bad about being different?

    Ik heb nu zin om verder met de Nathan story te gaan, maar Robert begon net tegen me te praten dus weet ik niet wat ik moet gaan doen ;$


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    School vreet gewoon aan je tijd nu. Maar ik snap wel dat je je dan als een kluizenaar opsluit. Ik denk dat dat ook wel slim is.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Uhuh want ik wil wel gewoon echt slagen. Ik heb geen zin om nog een jaar op die school te zitten.


    What's so bad about being different?

    Sykes schreef:
    Ik heb nu zin om verder met de Nathan story te gaan, maar Robert begon net tegen me te praten dus weet ik niet wat ik moet gaan doen ;$


    Multitasken^^ gewoon beide


    What's so bad about being different?

    Lianne, wanneer zijn je examens?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HORANTASTIC schreef:
    Uhuh want ik wil wel gewoon echt slagen. Ik heb geen zin om nog een jaar op die school te zitten.

    Je blijft zowieso wel op school zitten want nu moet je naar de mbo gaan ofzo D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    Lianne, wanneer zijn je examens?


    In mei. (:


    What's so bad about being different?

    Sykes schreef:
    (...)
    Je blijft zowieso wel op school zitten want nu moet je naar de mbo gaan ofzo D:


    Jaa I know. Maar dan hoef ik nie meer op die vreselijke school van mij te zitten


    What's so bad about being different?

    huh je wilde toch havo gaan doen? of is dat dan op een andere school?


    It's like I'm finally awake - One Direction.