• Kijk, er is een jongen die het afgelopen half jaar een goede vriend van me is geworden en ik kan het heel goed met hem vinden. Maar de hele tijd denk ik dat ik meer voor hem voel, al weet ik niet precies of ik me dat verbeeld, of dat het echt zo is. Ik heb namelijk de slechte gewoonte om al heel snel te denken dat ik verliefd op iemand ben, maar vaak verbeeld ik me dat (denk ik).
    Nu is mijn vraag aan jullie, wanneer ben je nu echt verliefd? En wanneer voel je echt alleen maar vriendschap voor iemand? Beause I can't figure it out. :c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nou, ik kwam er pas heel laat achter dat ik een jongen die ik ken echt heel heel leuk vind en dus verlieft op hem ben. Ik kan amper stoppen met denken aan hem en ieder weekend denk ik van: Jeeeej, maandag zie ik hem weer. Het liefste wat ik wil, is dat hij gelukkig is. Ik krijg kriebels in mijn buik als ik bij hem ben.

    Misschien kan je hier iets mee ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik kon amper aan iemand anders denken op dat moment en wilde hem de hele tijd spreken. Ik kon niet wachten tot ik klaar was met werken en hem weer sprak.


    Your make-up is terrible

    O, meid toch. Je kunt niet zomaar heel eventjes uitleggen of je 'verliefd' bent of niet. Dat zit namelijk bij iedereen anders in elkaar.
    Maar ik zal beschrijven wat er bij mij gebeurde:
    Ik werd helemaal happy van zijn berichtjes enzo. En als ik 'm zag, kwam er meteen zo'n glimlach op mijn gezicht en ook als ik aan hem dacht. ;]
    Ik hoop dat je hier iets mee kan!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ze zeggen wel eens dat als je écht verliefd bent dat je dat dan weet ..

    Maar ik heb het zelf ook nog niet helemaal uitgevogeld. Ik beeld me veel te snel in dat ik verliefd ben en in 9/10 gevallen blijkt het dan niet zo te zijn :'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Aife schreef:
    O, meid toch. Je kunt niet zomaar heel eventjes uitleggen of je 'verliefd' bent of niet. Dat zit namelijk bij iedereen anders in elkaar.
    Maar ik zal beschrijven wat er bij mij gebeurde:
    Ik werd helemaal happy van zijn berichtjes enzo. En als ik 'm zag, kwam er meteen zo'n glimlach op mijn gezicht en ook als ik aan hem dacht. ;]
    Ik hoop dat je hier iets mee kan!


    Ik weet dat verliefd zijn niet uit te leggen valt, maar ik hoop hierdoor er toch wat meer een beeld van te krijgen. Ik denk namelijk altijd dat ik verliefd ben, maar dat doe ik met mijn hoofd, snapje? Ik zie diegene vaak niet zoals ze echt zijn en ik word verliefd op die illusie, niet op die persoon zelf.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Aife schreef:
    O, meid toch. Je kunt niet zomaar heel eventjes uitleggen of je 'verliefd' bent of niet. Dat zit namelijk bij iedereen anders in elkaar.
    Maar ik zal beschrijven wat er bij mij gebeurde:
    Ik werd helemaal happy van zijn berichtjes enzo. En als ik 'm zag, kwam er meteen zo'n glimlach op mijn gezicht en ook als ik aan hem dacht. ;]
    Ik hoop dat je hier iets mee kan!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als je een speciaal gevoel krijgt bij diegene, aan niemand anders meer kan denken, je gaat fantaseren over een toekomst en zoveel mogelijk wilt samenzijn met diegene. (Dat is wat bij mij een beetje het geval was, maar dat is bij iedereen anders natuurlijk)


    26 - 02 - '16

    Bij mij was het ook erg verwarrend aangezien hij eerst mijn beste vriend was. Ik besefte ook pas dat ik iets voor hem voelde zodra hij me zoende, dus je bent niet de enige. Maar vanaf dat moment veranderde het eigenlijk wel heel erg. Dus het kan ook zijn dat het gewoon nog moet groeien. Maar ondanks dat iedereen er anders mee omgaat, geloof me als ik zeg dat je 't wel merkt als het echt zo is.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Je voelt het. Je voelt het in je buik, in je lichaam, als je hem ziet. Ten minste, dat had ik. Alsof je heel hevig schrikt zodra je diegene ziet, en dat gevoel in je lichaam blijft nazinderen, maar niet op een onprettige manier ;o

    Ik realiseerde me dat pas toen hij jaloers ging doen tegenover jongens met wie ik omging: ik ken hem al sinds ik een heel klein meisje ben (lees: ik was acht, hij elf ofzo) en ik had het nooit verwacht. Maar heel eerlijk gezegd, is het altijd een beetje zo geweest. Alleen was het zonder de lichamelijke aspecten. Ik ben pas een kort tijdje met hem samen en het voelt helemaal niet anders dan voorheen, al ben ik me nu er wel van bewust dat ik toen ook al écht écht écht veel van hem hield. En ik krijg gewoon vlinders in mijn buik als ik hem ergens mee bezig zie, gewoon de normale dingen van het leven, of als hij zachtjes meezingt met zijn iPod ofzo, of zachte knorgeluiden maakt als 'ie slaapt - nog net geen snurken, meer hummen. Tja... Het is anders dan in jouw geval, maar ik ben er pas láátst achtergekomen dat ik het al zeven jaar lang wist, zegmaar. Ik merk het wel, hij is veel minder... Nou, vroeger tikte hij eerst tegen mijn hand aan als hij daar zin in had en hadden we een soort codetaal ontwikkeld - met knijpen in elkaars hand als we door de stad liepen - en nu is hij heel erg... aanrakerig. Soms wel vervelend als je haar net goed zit, maar ergens is het best wel schattig. Het valt mensen wel op dat we nu een koppel zijn, al werd ik vroeger ook al wel gevraagd naar mijn "vuurtorenvriend" of "die sproetenkop met die vlotte babbel", hoe het nou zat tussen ons.
    Ik ben gewoon gelukkiger dan ooit en dat heb ik nooit eerder gehad met iemand. Ziezo. Dán merk je dat je verliefd bent / van iemand houdt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb een goeie vriend die onlangs meer is geworden. Het viel me op dat hij die persoon was die me aan het lachen kon brengen wanneer ik helemaal geen zin had om te glimlachen. Ik bekeek andere meisjes waarmee hij praatte met argusogen en ik betrapte mezelf er meermaals op dat ik hem observeerde en mezelf zei dat hij er wel erg knap uitzach als hij zo zat bijvoorbeeld. Nog steeds kan ik niet ophouden met glimlachen als we bij elkaar zijn en ik besef hoe gelukkig ik ben. Verliefdheid is iets dat je niet te snel krijgt, en het zijn dan ook mijn twijfels of dit dan ook verliefdheid is en wat dan 'liefde' is. Deze begrippen zijn moeilijk te verstaan en mag je niet te snel gebruiken naar mijn mening


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik vraag me eigenlijk wel af, of je al een conclusie hebt kunnen trekken (A)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Ik vraag me eigenlijk wel af, of je al een conclusie hebt kunnen trekken (A)


    Still didn't. Maar ik denk dat ik hem wel leuk vind. Ook omdat ik best wel jaloers wordt als hij met andere meisjes praat enzo. :x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Als je echt echt echt verliefd bent, dan voel je dat wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Parachutes schreef:
    (...)

    Still didn't. Maar ik denk dat ik hem wel leuk vind. Ook omdat ik best wel jaloers wordt als hij met andere meisjes praat enzo. :x


    Misschien vind je hem dan wel leuk, maar ben je nog niet verliefd. Ik vind iemand leuk vinden en verliefd zijn altijd verschillend. Iemand leuk vinden is meer de opzet naar verliefd, denk ik... Misschien moet het nog even groeien?


    Happy Birthday my Potter!