• Kijk, er is een jongen die het afgelopen half jaar een goede vriend van me is geworden en ik kan het heel goed met hem vinden. Maar de hele tijd denk ik dat ik meer voor hem voel, al weet ik niet precies of ik me dat verbeeld, of dat het echt zo is. Ik heb namelijk de slechte gewoonte om al heel snel te denken dat ik verliefd op iemand ben, maar vaak verbeeld ik me dat (denk ik).
    Nu is mijn vraag aan jullie, wanneer ben je nu echt verliefd? En wanneer voel je echt alleen maar vriendschap voor iemand? Beause I can't figure it out. :c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat kan je niet uitleggen vind ik. Als je verliefd bent weet je echt zelf wel. (cat)


    -

    Assassin schreef:
    Ik kon amper aan iemand anders denken op dat moment en wilde hem de hele tijd spreken. Ik kon niet wachten tot ik klaar was met werken en hem weer sprak.

    Als je sex wilt hebben met de persoon in kwestie zonder eerst het licht uit te doen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    All songs make sense. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    RainbowDash schreef:
    Als je sex wilt hebben met de persoon in kwestie zonder eerst het licht uit te doen (cat)

    Die seks opmerkingen van jou mogen ook best wel een keer ophouden. Het is niet grappig meer.


    -

    Ik wist het, omdat op het moment waarvan ik dacht dat niemand me nog gelukkig kon maken, hij er was en opnieuw een glimlach op mijn gezicht wist te toveren.
    Er was gewoon niks dat mij zo gelukkig maakte als met hem praten.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Genius schreef:
    (...)
    Die seks opmerkingen van jou mogen ook best wel een keer ophouden. Het is niet grappig meer.


    Nog beter :Y) Mensen irriteren is ook leuk :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik wist het toen ik hem aan mijn zijde wilde hebben als ik eenmaal de wereld in handen heb. That's why.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Achilles schreef:
    Ik wist het toen ik hem aan mijn zijde wilde hebben als ik eenmaal de wereld in handen heb. That's why.


    Awwwwwww :3

    Dan ben ik nu de enige zielloze en harteloze op quizlet! (cool)


    quidquid excusatio prandium pro

    Nou, ik denk de heletijd aan hem.
    Als ik hem zie word ik gewoon vrolijk en telkens hoop ik dat we met elkaar praten enzovoort.


    <3

    RainbowDash schreef:
    Als je sex wilt hebben met de persoon in kwestie zonder eerst het licht uit te doen (cat)


    Haha, je hebt wel gelijk. Al ziet alles er beter uit bij gedimd licht, lol.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als je hart een sprongetje maakt en het water in de mond loopt :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Awwwwwww :3

    Dan ben ik nu de enige zielloze en harteloze op quizlet! (cool)

    Shut up, ook Adolf had een liefde. (cat)
    Nou ja, behalve Stalin dan. Maar hij faalt nog harder. En dan heb je Mao nog. Tja, die faalt nóg harder.
    Pfffft. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Achilles schreef:
    (...)
    Shut up, ook Adolf had een liefde. (cat)
    Nou ja, behalve Stalin dan. Maar hij faalt nog harder. En dan heb je Mao nog. Tja, die faalt nóg harder.
    Pfffft. D:


    Adolf had een liefde, maar hij deelde geen macht met haar. Zij was niet aan zijn zijde maar op de achtergrond. Dan word je naar de keuken geduwnd, daar kunnen zelfs je mooie ogen niks aan doen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Adolf had een liefde, maar hij deelde geen macht met haar. Zij was niet aan zijn zijde maar op de achtergrond. Dan word je naar de keuken geduwnd, daar kunnen zelfs je mooie ogen niks aan doen (cat)


    Nou, toch heeft iedere leider iemand nodig die achter hem/haar staat om hem/haar ook mentaal te steunen, en niet alleen in de keuken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt