• Kijk, er is een jongen die het afgelopen half jaar een goede vriend van me is geworden en ik kan het heel goed met hem vinden. Maar de hele tijd denk ik dat ik meer voor hem voel, al weet ik niet precies of ik me dat verbeeld, of dat het echt zo is. Ik heb namelijk de slechte gewoonte om al heel snel te denken dat ik verliefd op iemand ben, maar vaak verbeeld ik me dat (denk ik).
    Nu is mijn vraag aan jullie, wanneer ben je nu echt verliefd? En wanneer voel je echt alleen maar vriendschap voor iemand? Beause I can't figure it out. :c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Biologist schreef:
    (...)

    Nou, toch heeft iedere leider iemand nodig die achter hem/haar staat om hem/haar ook mentaal te steunen, en niet alleen in de keuken.


    Ken je zijn standpunten? :

    Een Duitse, Arische vrouw zal de moeder zijn van vele gezonde, Arische kinderen en hoort te werken voor haar man: de Duitse moeder voedt veel gezonde kinderen op en levert daarmee nieuwe strijdkrachten voor in ons sterke leger.

    Tada, hier is je "sterke vrouw". Hitler handelde alleen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Ken je zijn standpunten? :

    Een Duitse, Arische vrouw zal de moeder zijn van vele gezonde, Arische kinderen en hoort te werken voor haar man: de Duitse moeder voedt veel gezonde kinderen op en levert daarmee nieuwe strijdkrachten voor in ons sterke leger.

    Tada, hier is je "sterke vrouw". Hitler handelde alleen.

    Ik ben een feministische dictator. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Biologist schreef:
    (...)

    Nou, toch heeft iedere leider iemand nodig die achter hem/haar staat om hem/haar ook mentaal te steunen, en niet alleen in de keuken.


    <_<

    Je kunt niet de hedendaagse plaatselijke mentaliteit vergelijken met die in een andere tijd of plaats. Voor Hitler geld dat niet, voor bovengenoemde redenen, net zoals dat voor veel historische leiders gold.


    quidquid excusatio prandium pro

    Achilles schreef:
    (...)
    Ik ben een feministische dictator. :Y)


    Een feminazi?

    Meh, ga maar feministen in de keuken terwijl je sammiches maakt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik merkte het echt toen ik een toekomst voor me zag, met mijn vriend erin. Een huisje, kinderen etc. (:
    En dat zie ik na bijna een jaar nog steeds voor me.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Accidental schreef:
    (...)

    Haha, je hebt wel gelijk. Al ziet alles er beter uit bij gedimd licht, lol.

    Hij heeft helemaal geen gelijk :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hij heeft helemaal geen gelijk :'D


    Misgunner!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Een feminazi?

    Meh, ga maar feministen in de keuken terwijl je sammiches maakt :Y)

    Ik zal nooit iets voor een jongen doen. Nooit van mijn leven. Dat gaat tegen mijn principes in!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Achilles schreef:
    (...)
    Ik zal nooit iets voor een jongen doen. Nooit van mijn leven. Dat gaat tegen mijn principes in!


    Te laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!

    Je hebt beloofd samen met nienke voor mij taart te maken als ik mijn rijbewijs haal :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Genius schreef:
    (...)
    Hij heeft helemaal geen gelijk :'D


    Dan hebben we daar een andere mening over. Niet dat ik een relatie zie als lomp neuken ofzo, maar als je je op je gemak voelt bij iemand dan denk ik dat je het licht eerder aanlaat.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Dan hebben we daar een andere mening over. Niet dat ik een relatie zie als lomp neuken ofzo, maar als je je op je gemak voelt bij iemand dan denk ik dat je het licht eerder aanlaat.

    Op je gemak voelen is iets anders dan verliefd zijn.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Op je gemak voelen is iets anders dan verliefd zijn.


    Dat klopt. Ik dacht alleen al verder en aan een serieuze relatie. :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Je voelt het als je adem even stokt wanneer je hem ziet, je teleurgesteld bent wanneer je hem niet ziet terwijl je hem verwachtte(vb. ziek en niet naar school gekomen) wanneer je even een baksteen in je maag voelt en je automatisch moet lachen of huilen bij de gedachte aan hem(ofwel omdat je verliefd bent, ofwel omdat hij al bezet is, je hem niet kan hebben etc.) en voor mij is verliefd zijn, jezelf een toekomst kunnen inbeelden met die persoon


    Words can change the world when the world takes the efford to listen

    Wat er bij mij gebeurde :
    Op maandag vertelde hij dat hij verliefd op me was, en ondanks de schok was ik heel erg gevleid , en wilde eigenlijk geen nee zeggen, al had ik toen nog veel twijfels...
    Dinsdag dacht ik er de hele dag aan, las(zijn vraag was via internet) het steeds terug, en had hem gevraagd om samen naar de dierentuin te gaan zaterdag, had totaal geen rust totdat hij antwoorde.
    Woensdag mezelf naar huis gehaast, alleen maar om hem te spreken.
    Donderdag vergat ik te eten omdat ik zoveel aan hem dacht.
    Toen begon er toch wel een kwartje te vallen.
    Maar die viel pas helemaal op vrijdagnacht toen ik niet kon slapen en de hele tijd manieren zat te bedenken om te zeggen dat het wederzijds was.
    Toen ik hem zag die zaterdag, min of meer het direct gezegd (niet geslapen voor niks dus) ^^


    Pain is temporary, quitting lasts forever./Nothing is forgotten , nothing is ever forgotten...

    Plumbum schreef:
    Ik wist het, omdat op het moment waarvan ik dacht dat niemand me nog gelukkig kon maken, hij er was en opnieuw een glimlach op mijn gezicht wist te toveren.
    Er was gewoon niks dat mij zo gelukkig maakte als met hem praten.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."