• I love you all so much, with my whole heart.
    I'll never stop with that. <3

[ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 21:36 ]

If you spread your wings, you can fly away with me.

Narry schreef:
    Helleeuu...

ESTHERRR, HAD JIJ JE WEDSTRIJD GEHAD AFGELOPEN ZONDAG?
    HOE WAS HET? <3

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

ik heb het nog niet gevraagd

It's like I'm finally awake - One Direction.

HOI ESTHER<33

What's so bad about being different?

Tumble schreef:
    (...)Mijn moeder zit de laatste tijd steeds: ben je niet eens toe aan een vriendje?
    hgbfrdiujkbnuejkdsnxjk hrrr

dan zeg je: ik wil geen vriendje.
    en dan nadruk op vriendje xd

It's like I'm finally awake - One Direction.

xStonem schreef:
    Maar Marrit, jouw ouders weten het niet, maar... Jelmer dan? Want we zetten het best wel eens vaak openbaar op Twitter en dat kan hij lezen hea..
    Hij volgt mij niet meer, dus alles wat jullie naar mij en hester sturen leest hij niet, dus dat valt nog mee, volgens mij...

Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

Tumble schreef:
    (...)Hij volgt mij niet meer, dus alles wat jullie naar mij en hester sturen leest hij niet, dus dat valt nog mee, volgens mij...

Serieus? Haha, had ik niet eens door. :')
    Dan moeten we voortaan erop letten dat jij eerst gementiont staat en dan pas Hester, want dan krijgt hij het niet binnen.

xStonem schreef:
    (...)

ESTHERRR, HAD JIJ JE WEDSTRIJD GEHAD AFGELOPEN ZONDAG?
    HOE WAS HET? <3

SIDABSWJDASDHLASJBWA IK MOCHT NIET GAAN VAN MIJN @#$@#^%#!$%@#%#%$#$@# MOEDER :@
    Want ik werd zeg maar ziek eind van de week en mijn moeder vond het dan niet goed dat ik 4 dagen achter elkaar Taekwondo zou doen. En zaterdag kon ik niet af zeggen want dat was een belangrijke training, omdat we nieuwe stijl gaan doen....
    Maar als ik wel mee had gedaan en ik kreeg een astma aanval, was de kans op een longontsteking heel groot geweest (en ik heb dat al 5 keer gehad :/)
    Zo ik was hele weekend niet echt aanspreekbaar hier, zo vrolijk was is dus -.-
    Maar nu gaat het wel goed, mj?

xStonem schreef:
    (...)

Serieus? Haha, had ik niet eens door. :')
    Dan moeten we voortaan erop letten dat jij eerst gementiont staat en dan pas Hester, want dan krijgt hij het niet binnen.
    god ik had laatst zo'n hartverzakking he. ik was nog ingelogd op twitter op die mobiel van dat kutwijf uit mn klas, dus die kreeg mn mentions steeds binnen en jullie hadden weer zo'n bui(krul) maar goed

Mijn moeder heeft het helemala niet over 'vriendjes' dingen xd Ze denkt dat ik er nog helemaal niet mee bezig ben (aa)
    Ik ben ook zo braaf *kuch*

Mijn ma begon er pas ook over -_-

If you spread your wings, you can fly away with me.

Narry schreef:
    Mijn moeder heeft het helemala niet over 'vriendjes' dingen xd Ze denkt dat ik er nog helemaal niet mee bezig ben (aa)
    Ik ben ook zo braaf *kuch*
    kuch hahahahahaha

Narry schreef:
    (...)
    SIDABSWJDASDHLASJBWA IK MOCHT NIET GAAN VAN MIJN @#$@#^%#!$%@#%#%$#$@# MOEDER :@
    Want ik werd zeg maar ziek eind van de week en mijn moeder vond het dan niet goed dat ik 4 dagen achter elkaar Taekwondo zou doen. En zaterdag kon ik niet af zeggen want dat was een belangrijke training, omdat we nieuwe stijl gaan doen....
    Maar als ik wel mee had gedaan en ik kreeg een astma aanval, was de kans op een longontsteking heel groot geweest (en ik heb dat al 5 keer gehad :/)
    Zo ik was hele weekend niet echt aanspreekbaar hier, zo vrolijk was is dus -.-
    Maar nu gaat het wel goed, mj?

N'AWWWWHHHHHHH DAT VIND IK ECHT ASDIFHLGJVBLCJBKLSHZVXJKBHVLXB ZO KUT VOOR JE. DDDD:

HOI !

i'm broken, do you hear me.

Tumble schreef:
    (...)kuch hahahahahaha

Ja, vooral dat kuch ja xd

CHELSEA!! <33