• Ik mag over een tijd -eindelijk- mijn slaapkamer verbouwen. Nieuw bed, nieuw bureau en nieuwe muren en nu heb ik uiteraard geen idee wat ik wil. Ik wil wel graag iets origineels doen met mijn muren, bijvoorbeeld songteksten of iets anders op mijn muren schrijven. Hebben jullie misschien leuke ideetjes? Desnoods een heel idee?

    Feitjes:
    * Een gedeelte ga ik gebruiken voor ruimte om 2 gitaren op te hangen.
    * Mijn bed wil ik laag houden want ik heb schuine muren dus een hoog bed is heel irritant.
    * Ik heb al mijn hele kamer roze, dus dat ben ik een beetje zat.
    * Ik heb een steunpaal in mijn kamer staan.
    * Langs heel de voorkant van mijn kamer (waar dus de schuine muren lopen) is een lange witte opbergruimte gemaakt van met allemaal schuifkastjes. -snappen we het nog
    (krul)


    it's so empty living behind these castle walls

    Maak anders een foto van je kamer, zodat we een beter beeld hebben?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Maak collages van knipsels uit tijdschriften en plak die tegen je muur, ik ken iemand die dat ook doet en dat is zooo cool (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Toen ik je titel zag moest ik even aan iets anders denken

    Hm neem in ieder geval geen dinkere kleuren en doe geen behang op je schuine muur. Dat maakt dat je kamer klein oogt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ga even iets voor je opzoeken. Het is een voorbeeld, je kan er van maken wat je wil (gimme a sec)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Koop een mega groot white bord en laat al je vrienden er op schrijven (';
    De mijne is he-le-maal vol gekliederd (:


    Me so good.

    kan iemand die je kent goed graffiti spuiten? das namelijk echt heeel vet op je muur (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Geen idee Ö


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Armistice schreef:
    Maak anders een foto van je kamer, zodat we een beter beeld hebben?
    Het is echt een rotzooi :x


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    (...)Het is echt een rotzooi :x

    Zo is mijn kamer dus ook (x


    Me so good.

    Wat ik altijd cool vond was een vleugelpiano op mijn muur geschilderd. Maar dat mocht ik nooit.. Dus een hele muur in het wit en dan daarop een zwarte vleugelpiano. Je kan ook songteksten doen, dat is ook leuk of muzieknoten of dergelijke. Of de toetsen van een piano kan je ook op je muur schilderen..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ga op die steunpaal, leren paaldansen (krul)

    Grieving schreef:
    Toen ik je titel zag moest ik even aan iets anders denken

    Hm neem in ieder geval geen dinkere kleuren en doe geen behang op je schuine muur. Dat maakt dat je kamer klein oogt.


    HAHA. Ik ook. Wat ben ik toch een vies kind. (nerd)

    Maar ik heb écht geen idee. Ben zelf ook slecht in leuke kamer ideetjes. Zelf wil ik nog zo'n gigantische zitzak in mijn kamer dumpen :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mississippi schreef:
    (...)Het is echt een rotzooi :x


    mijne ook :Y;x
    ik mag ook men kamer gn verbouwe, k heb zelf ook gn id ;]


    Only those who listen can hear

    Speaker schreef:
    (...)

    HAHA. Ik ook. Wat ben ik toch een vies kind. (nerd)

    Maar ik heb écht geen idee. Ben zelf ook slecht in leuke kamer ideetjes. Zelf wil ik nog zo'n gigantische zitzak in mijn kamer dumpen :9~


    Wij zijn gewoon een stelletje doordenkers x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oh, dat met die teksten moet je zeker doen! Ik wilde dat ook doen, maar ik twijfelde steeds over welke tekst haha, dus toen deed ik het maar niet. Bang dat ik spijt kreeg en zomaar een andere tekst wilde. Had je er al in gedachte?


    everything, in time