• Ik heb het gevoel dat ik ook nooit meer iets goed kan doen. Vandaag was het een kutdag. Alles wat ik deed was slecht en ze werden vies op me of ze lachten me uit. Men ma zegt dat ik alleen maar aan mezelf denk en niet om andere mensen geef omdat ik niet met men zus naar de tennisles van men zus wil gaan om daar meer dan een uur daar zit met men vingers te draaien omdat men ma bang is dat ze word ontvoerd. En omdat ik focking honger had en een confituurtaartje had gekocht en een appeltaartje voor me. Op internaat zijn er nog 2 over die nog iets van me moeten weten en de rest heeft me alleen nodig om geld te lenen en men laptop af te nemen. Op school word ik negeerd door een jongen van men klas en lacht hij me altijd uit en zit me te irriteren omdat ik een anders spreek dan hij(Ik kom uit Oost-Vlaanderen en hij uit West-Vlaanderen) En me gans de tijd te kwetsen. En ik heb het gevoel dat men vrienden bij mij thuis niks meer vn me hoeven te weten. En als ik dood ben dat niemand er om gaat geven. Dat ze dan toch van me verlost zijn van men gezaag en ambetantigheid

    Ik heb het gevoel dat ik niks meer waard ben


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    je bent wel wat waard, ik ken je punt! mijn tip is er gewoon over heen walsen en denken ik ben het wel waard, e n dat ook tegen je zelf in de spiegel zeggen! een wat hoe erg alles ook klinkt blijf sterk in je schoenen staan. echt dan komt er van zelf wel een einde aan deze piriode


    Some angels have no wings.

    je bent wel wat waard, ik ken je punt! mijn tip is er gewoon over heen walsen en denken ik ben het wel waard, e n dat ook tegen je zelf in de spiegel zeggen! een wat hoe erg alles ook klinkt blijf sterk in je schoenen staan. echt dan komt er van zelf wel een einde aan deze piriode



    Dankjewel maar als ik terug thuis kom van internaat is het thuis een ganze rommel en dan word men stiefvader vies op me dat ik het heb gemaakt en dan moet ik het allemaal opruimen maar ik ben supermoe! We hebben de laatste 2 uren van de dag sport en ik moet 1 uur op de trein zitten en dan vant station naar mijn huis stappen en als ik het niet opruim mag ik niet op men laptop met men vrienden spreken. Tis echt nimee leuk


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Foute instelling. Denk van jezelf dat je ze gewoon overwalst met je ego. Niet depressief gaan doen, dat maakt alles erger.

    Foute instelling. Denk van jezelf dat je ze gewoon overwalst met je ego. Niet depressief gaan doen, dat maakt alles erger.

    Idd, dan zien mensen alleen maar dat je makkelijker te raken bent.
    Maar waarom zijn ze bang dat je zusje ontvoerd wordt als ik vragen mag? Is dat paranoia of is er echt wat aan de hand?


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    Idd, dan zien mensen alleen maar dat je makkelijker te raken bent.
    Maar waarom zijn ze bang dat je zusje ontvoerd wordt als ik vragen mag? Is dat paranoia of is er echt wat aan de hand?



    Men is bang dat er iets gebeurd me haar. altijd als ze naar de tennisles is blijft ze daar. En ze durfde vroeger niet naar Venetië te gaan omdat ze bang was dat het ging overstromen en we gingen verdrinken


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    (...)


    Men is bang dat er iets gebeurd me haar. altijd als ze naar de tennisles is blijft ze daar. En ze durfde vroeger niet naar Venetië te gaan omdat ze bang was dat het ging overstromen en we gingen verdrinken

    Heftig. Moet een moeilijk bestaan zijn voor haar :S om overal maar bang voor te zijn. (ookal is dat waarschijnlijk iets wat je vast al heel vaak hebt gehoord en nu niet wil horen):$


    I clicked my heels and wished for you.

    wat erg voor je ik ben namelijk ook heel depri miss kan je je ouders vragen of ze hulp voor je willen zoeken zodat je er miss weer bovenop komt (flower)

    wat erg voor je ik ben namelijk ook heel depri miss kan je je ouders vragen of ze hulp voor je willen zoeken zodat je er miss weer bovenop komt (flower)



    ik wil graag bij men vader gaan wonen in Finland(ik kom oorspronkelijk van daar) Maar ik mag daar niet gaan wonen omdat ik Fins Grat ben vergeten


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    (...)
    Heftig. Moet een moeilijk bestaan zijn voor haar :S om overal maar bang voor te zijn. (ookal is dat waarschijnlijk iets wat je vast al heel vaak hebt gehoord en nu niet wil horen):$



    Nja da is wel, we mogen ook niet naar Egypte gaan omdat ze bang is dat we worden doodgeschoten door terroristen. We gaan alleen naar Nederland, Finland, Frankrijk&Duitsland. Voor de rest nergens. Mss wilt ze wel eens naar Zweden. Ma da weet ik ni, en kheb voor een deel haar nadenken geërfd >.< gelukkig ni zo neig


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds