• I love you all so much, with my whole heart.
    I'll never stop with that. <3

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 21:36 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    xStonem schreef:
    (...)

    Die behoefte heb ik ook, heel erg.

    Dan ben ik niet de enige. Ugh ik zit hier nu heel erg tegen mijzelf te zeggen; Oké niet over hem praten.


    What's so bad about being different?

    STORAN schreef:
    (...)
    Dan ben ik niet de enige. Ugh ik zit hier nu heel erg tegen mijzelf te zeggen; Oké niet over hem praten.


    Het is heel normaal hoor, om over je crush te praten. Dan doen meeste mensen. Maar vroeger kon ik dat nooit, want daar had ik de kans niet voor. Aangezien toen die tijd er niemand was die hem mocht en ik wilde niet altijd dezelfde mensen lastig vallen, dus ik heb altijd alles voor me gehouden.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    xStonem schreef:
    Nope, hij heeft het alleen nog aan een vriendin van me verteld en die reageerd positief. Dus okay. En ze liepen toch al te zeggen dat we bij elkaar passen... Zelfs waar we bij stonden. /Awkward.
    Mijn crush zelf weet het nog niet denk ik, omdat het nogal vrij kort geleden is dat ik het zelf toe durf te geven, dankzij Joella. (: <3

    BAM <3


    Some things are changing too much.

    xStonem schreef:
    (...)

    Het is heel normaal hoor, om over je crush te praten. Dan doen meeste mensen. Maar vroeger kon ik dat nooit, want daar had ik de kans niet voor. Aangezien toen die tijd er niemand was die hem mocht en ik wilde niet altijd dezelfde mensen lastig vallen, dus ik heb altijd alles voor me gehouden.


    I know dat het normaal is. Maar ik vind het gewoon lastig want julli zijn de enige die het weten en kennen hem zeg maar niet. En dan heb ik het gevoel dat ik er weer teveel over praat en alles.


    What's so bad about being different?

    oke, ik ga eten
    en tijdens het eten ga ik de moed verzamelen om het te vragen
    en dan kan ik het hopelijk na het eten vragen.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Eetsmakelijk Robin<33
    En succes hé<3


    What's so bad about being different?

    Komt m'n zusje ook NU OP DIT MOMENT met de vraag: ''Ik vroeg me af hé, wanneer krijg je eindelijk een vriendje?'' Fuck you.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    xStonem schreef:
    Komt m'n zusje ook NU OP DIT MOMENT met de vraag: ''Ik vroeg me af hé, wanneer krijg je eindelijk een vriendje?'' Fuck you.


    Oooh dat ken ik heel goed. Dat vraagt mijn ma altijd en dan komen mijn broertjes: Ze zal NOOIT een vriendje krijgen. Thank you so much


    What's so bad about being different?

    Ik blijf gezellig forever alone.
    Dat schreeuwde ik vandaag nog keihard door de gang op school, want iemand vroeg aan mij; En Sanne, wanneer ga je met hem trouwen? (Niall) Ik zo; Nooit. FOREVER ALONE.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ach ik weet niet wat ik met Sebas aan moet echt niet. Ik zag hem vandaag voor het eerst weer na afgelopen woensdag. Ik kon hem niet normaal aankijken of ik begon te glimlachen als een idioot;$ genant


    What's so bad about being different?

    En ik heb nu al het gevoel dat ik er teveel over praat ds ik stop al;$


    What's so bad about being different?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Louis doet niet lief en wilt het niet doen.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 18:51 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    xStonem schreef:
    Komt m'n zusje ook NU OP DIT MOMENT met de vraag: ''Ik vroeg me af hé, wanneer krijg je eindelijk een vriendje?'' Fuck you.
    Mijn moeder zit de laatste tijd steeds: ben je niet eens toe aan een vriendje?
    hgbfrdiujkbnuejkdsnxjk hrrr


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    foreverhoran schreef:
    Louis doet niet lief en wilt het niet doen.


    Door zijn sexyness flipt dat dingetje


    What's so bad about being different?