• Zo hé, ik hoorde net even leuk dat Glee geschrapt is om Barbie's bruiloft uit te zenden? WTF? Dat kunnen ze niet menen. x_x


    Your make-up is terrible

    Dat las ik net ook! Haha best wel stom dat het alleen daarvoor geschrapt wordt. Stelletje domme mensen, wie wil haar bruiloft nou zien? -__- Ik had me juist verheugd op Glee, maar ik kijk het voor deze keer wel op internet

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:03 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik hou van beide niet. Ik kijk niet zo vaak TV.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    they did what? =.=


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Whúúút, nee. Nee. NEEEE. NEEEEEEEEE. mijn leven is over ;( Nee oké, klotezooi.


    SLOAN.

    weet er dan iemand waar ik het via het internet kan kijken?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Contostavlos schreef:
    weet er dan iemand waar ik het via het internet kan kijken?


    http://www.1channel.ch/tv-12518-Glee/season-3-episode-14

    Probeer de links waar Sockware of putlocker achter staan. You're welcome.
    (Oh ja, hij is erg emotioneel.)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:08 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bach schreef:
    Dat las ik net ook! Haha best wel stom dat het alleen daarvoor geschrapt wordt. Stelletje domme mensen, wie wil haar bruiloft nou zien? -__- Ik had me juist verheugd op Glee, maar ik kijk het voor deze keer wel op internet


    Een vriendin van mij wil het serieus zien 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Gosh, ik was me al aan het verheugen op Glee omdat ik het al een paar keer heb moeten missen. Nu weet ik welke zender ik moet mijden (:


    Take risks and conquer your fears.

    Bach schreef:
    Dat las ik net ook! Haha best wel stom dat het alleen daarvoor geschrapt wordt. Stelletje domme mensen, wie wil haar bruiloft nou zien? -__- Ik had me juist verheugd op Glee, maar ik kijk het voor deze keer wel op internet

    Ik zou haar serieus f*cking hard uitlachen, als ik het zou kijken. Maar ik heb nóóit van m'n naar Oh Oh Cherso gekeken. Dit hoort dan ook bij de lijst van dingen die nóóit zou doen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)
    Ik zou haar serieus f*cking hard uitlachen, als ik het zou kijken. Maar ik heb nóóit van m'n naar Oh Oh Cherso gekeken. Dit hoort dan ook bij de lijst van dingen die nóóit zou doen.

    Ik ook niet, ik vind het echt vreselijk. Net als Barbie, ik snap totaal niet waarom iedereen haar zo aanbid.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Peyrac schreef:
    they did what? =.=


    Travel far enough, you'll meet yourself

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Een vriendin van mij wil het serieus zien 0.0

    Haha, dat kan :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ja, normaal ga ik altijd op dinsdagavond naa 2 uur huiswerkbegleiding lekker glee kijken , komt die domme barbie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat wist ik al ) : Maar het blijft idd stom. Hoewel ze on my way waarschijnlijk na die barbieshit gewoon gaan uitzenden. Mag ik hopen trouwens. Anders denken de Nederlandse kijkers echt van wtf (waarschijnlijk)
    Voor de mensen die hem gaan kijken online, hij is zoals al gezegd emotioneel. Be prepared ( :


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dat is niet alleen daarom hoor (:

    Wij liepen vorige week nog maar één week achter op Amerika en in Amerika hebben ze nu voor een paar maanden (zoiets geloof ik) een pauze ingelast om weer afleveringen rustig op te kunnen nemen. Dus als er vanavond wel een aflevering was geweest, dan was die er volgende week niet geweest (:

    Maar wel jammer dat New Girl, Modern Family en Raising Hope nu ook op pauze staan in NL >;[


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.