• Hi ,
    Ik ben 13 en ik heb nog nooit echt
    een vriendje of zo gehad , en dat zou
    ook niet zo erg zijn als ik niet telkens
    verliefd zou worden ...
    Geen een jongen ziet mij staan en ik haat
    dat zo ):
    En als ik een jongen leuk vind weet ik niet
    hoe ik me in zijn bijzijn moet gedragen ):
    helpmee !
    xoxo


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Je bent nog maar 13, maar toch is dat wel een vervelend gevoel. Je moet gewoon jezelf blijven, dan komen de jongens vanzelf wel (:


    26 - 02 - '16

    ._. You're 13. I didn't even worry about stuff like that when I was 13.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ... Dude. Kom op, dertien?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Go play with your dolls, on the MOON :W

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 16:41 ]


    Shoganai i ne~

    Merryweather schreef:
    Je bent nog maar 13, maar toch is dat wel een vervelend gevoel. Je moet gewoon jezelf blijven, dan komen de jongens vanzelf wel :)


    Ex astris, sciencia

    Je heb nooit een vriendje gehad, oh nee wat erg nu vergaat de wereld--'

    Je bent verdomme 13, doe normaal. Blijf gewoon nog even kind voor je aan dat gezeik begint.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Begin er alsjeblieft niet aan. ;_; Ik ben even oud als jij en dat is wel het laatste waar ik me mee bezig hou.


    Full of envy behind that anonymous mask

    WhiteQueen schreef:
    Je heb nooit een vriendje gehad, oh nee wat erg nu vergaat de wereld--'

    Je bent verdomme 13, doe normaal. Blijf gewoon nog even kind voor je aan dat gezeik begint.


    Dat kan je toch wel op een iets nettere manier zeggen? Jeez, ongesteld ofzo?


    26 - 02 - '16

    Dat gevoel heb ik ook weleens gehad, maar het is echt iets waar je over heen moet stappen. Jouw perfecte jongen komt echt nog wel, maar je bent pas dertien dus eigenlijk is het logisch dat je nog niet echt veel vriendjes hebt gehad. Gewoon even afwachten, jouw tijd komt nog wel. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Merryweather schreef:
    (...)

    Dat kan je toch wel op een iets nettere manier zeggen? Jeez, ongesteld ofzo?

    Nee ik ben dat gezeik steeds gewoon een beetje zat. Ze is pas 13, op die leeftijd dacht ik niet eens aan liefde. Nu nog amper, als mensen niet de hele tijd er over zouden zeiken. Ze moet zich niet zo aanstellen. Liefde/een vriendje komt vanzelf wel. Ze kan beter nog gewoon met haar poppen gaan spelen. Nee dat bedoel ik niet denigrerend, dat meen ik. Op haar leeftijd speelde ik nog met barbies en alles, i.p.v. me zorgen te maken om zo iets.
    Trouwens als je dit al erg vind.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het beste is om gewoon jezelf te blijven, je zult waarschijnlijk wel zenuwachtig of een beetje verlegen worden als je in zijn buurt bent maar blijf voor de rest gewoon jezelf. Want dan weet je zeker dat de jongen die je leuk vind/waar je verliefd op bent jou waardeert & respecteert hoe je bent

    En mensen, ik hield me ook met andere dingen bezig toen ik dertien was maar ze vraagt om advies en dat geven jullie niet behalve dat ze aan dat soort dingen nog niet moet beginnen. Maar wat kan zij eraan doen dat ze nou al verliefd is en zich daardoor met jongens bezig houdt?


    Physics is awesome

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Nee ik ben dat gezeik steeds gewoon een beetje zat. Ze is pas 13, op die leeftijd dacht ik niet eens aan liefde. Nu nog amper, als mensen niet de hele tijd er over zouden zeiken. Ze moet zich niet zo aanstellen. Liefde/een vriendje komt vanzelf wel. Ze kan beter nog gewoon met haar poppen gaan spelen. Nee dat bedoel ik niet denigrerend, dat meen ik. Op haar leeftijd speelde ik nog met barbies en alles, i.p.v. me zorgen te maken om zo iets.
    Trouwens als je dit al erg vind.


    Doe even normaal man. Als je het zo vervelend vindt, reageer dan lekker niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Nee ik ben dat gezeik steeds gewoon een beetje zat. Ze is pas 13, op die leeftijd dacht ik niet eens aan liefde. Nu nog amper, als mensen niet de hele tijd er over zouden zeiken. Ze moet zich niet zo aanstellen. Liefde/een vriendje komt vanzelf wel. Ze kan beter nog gewoon met haar poppen gaan spelen. Nee dat bedoel ik niet denigrerend, dat meen ik. Op haar leeftijd speelde ik nog met barbies en alles, i.p.v. me zorgen te maken om zo iets.
    Trouwens als je dit al erg vind.


    Lol, ik vind eerder dat jij je aanstelt met je reactie dan zij hoor. Misschien is zij wel volwassener nu dan jij was toen je dertien was. Misschien zit ze hier wel serieus mee. Een beetje respect tegenover elkaar kan ook geen kwaad hoor.


    i put the fun in funeral

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Nee ik ben dat gezeik steeds gewoon een beetje zat. Ze is pas 13, op die leeftijd dacht ik niet eens aan liefde. Nu nog amper, als mensen niet de hele tijd er over zouden zeiken. Ze moet zich niet zo aanstellen. Liefde/een vriendje komt vanzelf wel. Ze kan beter nog gewoon met haar poppen gaan spelen. Nee dat bedoel ik niet denigrerend, dat meen ik. Op haar leeftijd speelde ik nog met barbies en alles, i.p.v. me zorgen te maken om zo iets.
    Trouwens als je dit al erg vind.


    De maatschappij dwingt kinderen steeds meer om meer te kunnen en sneller volwassen te worden. Als je dat weet is het niet zo gek dat meisjes van 12- 13 jaar zich nou al bezig houden met dit soort dingen en zich druk maken over dit soort dingen.

    Jij had de kans om op die leeftijd nog engiszins kind te kunnen zijn dus er is een duidelijk verschil en dat lijk je niet te begrijpen


    Physics is awesome

    Ik ben bijna 15 en heb nog nooit een vriendje gehad en ik maak me er ook niet druk om. Je bent nog jong en vriendjes komen later wel. Geniet nog even van het leven :W het gezeik komt later wel als je ouder bent.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor