• Hi ,
    Ik ben 13 en ik heb nog nooit echt
    een vriendje of zo gehad , en dat zou
    ook niet zo erg zijn als ik niet telkens
    verliefd zou worden ...
    Geen een jongen ziet mij staan en ik haat
    dat zo ):
    En als ik een jongen leuk vind weet ik niet
    hoe ik me in zijn bijzijn moet gedragen ):
    helpmee !
    xoxo


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Het is tijd voor Adolfina... *knakt met vingers*
    Ik zal de schrik van de jongere generaties zijn! Mijn doel is vastgesteld! *lacht duivels, hard en gemeen*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben 16 en heb er ook nog nooit een gehad (geen echte..)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    RainbowDay schreef:
    Ik ben bijna 15 en heb nog nooit een vriendje gehad en ik maak me er ook niet druk om. Je bent nog jong en vriendjes komen later wel. Geniet nog even van het leven :W het gezeik komt later wel als je ouder bent.

    ^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Achilles schreef:
    Het is tijd voor Adolfina... *knakt met vingers*
    Ik zal de schrik van de jongere generaties zijn! Mijn doel is vastgesteld! *lacht duivels, hard en gemeen*


    Inderdaad, tot je es eeen beetje acceptabel leert koken zul je inderdaad de schrik van de jongere generaties zijn. Medelijden met de mensen die jouw dingen moeten eten <_<

    (puh)


    quidquid excusatio prandium pro

    Achilles schreef:
    Het is tijd voor Adolfina... *knakt met vingers*
    Ik zal de schrik van de jongere generaties zijn! Mijn doel is vastgesteld! *lacht duivels, hard en gemeen*

    Ik heb nu al medelijden met ze.
    Anyway, ik dacht daar op mijn dertiende ook al aan hoor, omdat iedereen in mijn omgeving al een vriendje had gehad.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben 18 jaar en ik heb ook nog nooit een vriendje gehad of überhaupt gezoend. Maar dat maakt niet uit, want op een dag kom ik er één tegen en jij ook. Er is heus wel een leuke jongen, die jou leuk vindt! (:
    Dus mijn advies: Wees jezelf, dan komt het van zelf goed!


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ben 15 en heb nog nooit een echt vriendje gehad. Jaren geleden wel, maar dat telt niet mee. Ik begrijp dat het een vervelend gevoel is, maar je hoeft je daar nu nog niet druk om te maken. Ik denk ook vaak dat ik voor altijd alleen zal blijven, maar de meeste van mijn vriendinnen hebben nog nooit een vriendje gehad. Het is erg vroeg om je daar nu al druk om te maken.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Inderdaad, tot je es eeen beetje acceptabel leert koken zul je inderdaad de schrik van de jongere generaties zijn. Medelijden met de mensen die jouw dingen moeten eten <_<

    (puh)

    Ik zal jou eerst de mond snoeren. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Ik zit nog steeds op de middelbare. Ik zeg niet dat ze niet verliefd mag worden, ik zeg alleen dat ze er niet zo veel waarde aan moet hechten, omdat ze pas 13 is. Ik blaf haar niet af, als ze zo volwassen is als je beweert moet ze hier ook tegen kunnen want de maatschappij is zo hard. Dat zeg je zelf.
    Dus als ik het goed begrijp moeten we alleen het goede van de maatrschappij laten zien en niet alleen het slechte. Nee heel logisch. Ik ben niet hard als je dit al hard vind wens ik je veel succes.

    Seriously? Moeten volwassenen nu ineens tegen alle soort opmerkingen kunnen? Ja, hallo, het blijven ook gewoon mensen!
    En het spijt me, maar ze is nog steeds een puber. Die zijn nog gevoelliger en veel hebben gewoon de dwang om erbij te willen horen. En ja, dan maakt zij zich daar druk over, als jij dat niet doet, fijn toch? Ze vraagt om hulp, niet om een kutopmerking dat ze met poppen moet gaan spelen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké, buiten het feit dat ik het overdreven vind over het 'met poppen spelen op je 13e', denk ik dat je je er inderdaad niet druk over hoeft te maken hoor.(:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Lieve schat, de gemiddelde vrouw in Nederland wordt 81, dus je hebt nog zoveel jaren om de liefde van je leven te vinden! Grote kans dat je die namelijk niet tegenkomt op een bekrompen middelbare school of sportclub. Relax, geniet van het leven en je krijgt heus nog wel ooit eens een vriendje :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Achilles schreef:
    (...)
    Ik zal jou eerst de mond snoeren. (cat)


    Ik kan jou beter de mond snoeren dan andersom :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik kan jou beter de mond snoeren dan andersom :Y)

    Pffft. Ik heb zo mijn methoden!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Achilles schreef:
    (...)
    Pffft. Ik heb zo mijn methoden!


    Heyhey, je speeltjes hoor je niet bij een ander naar binnen te steken (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Uneventful schreef:
    ... Dude. Kom op, dertien?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.