• Voor nederlands hebben we een fictie bespreking. Je hebt 4 dingen (gedicht, film boek of songtekst) en het kan ook 2 van iets. Alles gaat over 1 onderwerp. In de klas moet je een presentatie erover houden en iets over het onderwerp. Nou hebben mijn vriendin en ik het over pesten omdat wij gepest zijn en er veel mensen gepest worden. Bij gedichten heb ik ook een gedicht zelfgeschreven erbij. Maar nu ben ik best bang voor de reactie van de klas. Weet iemand wat te doen. De docent vondt het superleuk dat ik dat deed enz. maar ik ben echt bang dat het of weer begint of dat we helemaal buitengesloten worden.
    (het is een klas met 9 jongens en 115 meisjes waarvan bijna allemaal bitches)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als je niet iemand direct aanspreekt dat hij/zij dat doet, hoef je je geen zorgen te maken denk ik.
    Maar ik zou er, als ik jou was, niet zo veel van aantrekken. Je hebt dan toch je vriendin nog? Ik weet dat het een beetje negatief klinkt, maar ik zou me er gewoon niks van aantrekken.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 20:10 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Misschien moet je het dan juist doen. En wijs ze erop wat voor gevolgen het heeft enzo. Misschien houden ze dan juist op:Y)
    Enne, 115 meisjes?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    je bedoelt hoop ik 15 meisjes x]
    als ik jou was zou ik het wel doen. als je hierom gaan pesten zijn ze wel erg zielig


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.