• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Chrissie

    Na een tijdje begin ik me te vervelen. Ik draai me op mijn rug en kijk even naar het plafond. Veel vind ik er ook niet aan. Ik loop naar beneden waar ik een paar DVD's uit de kast haal en ze op tafel leg, dan bestel ik telefonisch een pizza. Vervolgens ga ik verschillende soorten frisdrank en een fles water halen uit de keuken. Ik ren nog een keer terug om vier glazen te halen die ik in de woonkamer op het salontafel zet. Ik vlei me op de bank en trek Dave's jasje nog wat strakker tegen me aan. Dan haal ik mijn mobieltje uit mijn zak.
    "Alles staat klaar voor een filmavondje, kom je? Breng Blan en Dave ook mee. x" sms ik naar mijn lieftallig broertje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    Ik was achter Aaron aangelopen naar de kleedkamer. Terwijl ik in de deuropening sta pakt hij zijn telefoon. "Ze is naar huis," Meldt hij, en ik knik. "Oké," Mompel ik en hoor Aaron's telefoon opnieuw gaan. "Is dat Chrissie?" Vraag ik aan hem. Hij kijkt me stiekem aan en knikt dan. Dat is voor mij een teken. Ik storm op hem af en gris de telefoon uit zijn handen. 'Alles staat klaar voor een filmavondje, kom je? Breng Blan en Dave ook mee. x' Staat er, en er komt een glimlach op mijn gezicht. "Chrissie heeft alles klaar staan voor een filmavondje, ga je me?" Vraag ik aan hem en gooi de telefoon naar hem toe. Gemakkelijk vangt hij hem. "Ik ga al vast als je het niet erg vindt," Mompel ik en loop terug naar de hal, die naar de kluisjes lijdt.

    [Nadal --> Rajah]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Blanda

    "Ze is naar huis."
    Ik knik en friemel wat aan mijn haren.
    "Zullen wij dan ook maar gaan?" lach ik en ik pak zijn hand.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    "Oké," Mompelt Dave, waarna ik mijn mobiel weer hoor afgaan. "Is dat Chrissie?" Vraagt Dave aan me. Ik knik, als ik hem heb ontgrendelt en kijk hem dan stiekem aan. Hij stormt op me af, waarna hij mijn mobiel uit mijn handen trekt. "Chrissie heeft alles klaar staan voor een filmavondje, ga je mee?" Vraagt Dave, waarna hij mijn mobiel terug gooit. Ik knik en vang mijn mobiel gemakkelijk. "Ik ga alvast als je het niet erg vindt" Mompelt hij, waarna hij richting de hal loopt die naar de kluisjes leid. "Zullen wij dan ook maar gaan?" Lacht Blanda en pakt mijn hand. Ik knik even glimlachend. "Is goed," Antwoord ik en loop met Blanda achter Dave aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dave.
    Ik krijg verder geen reactie van Aaron of Blanda en loop de hal door, richting de kluisjes. Bij mijn eigen kluisje aangekomen, open ik hem en haal mijn jas eruit. Met de scootersleutels in m'n hand slenter in haar het scooterhok en pak m'n scooter. Ik sta op, start de motor en rijd weg. Zin om mijn helm op te zetten heb ik niet. Na een paar minuten parkeer ik mijn scooter voor het huis van Chrissie. Met een ketting beveilig ik mijn scooter en loop naar de deur. Ik bel aan en wacht tot er open gedaan wordt.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 11:11 ]

    [Omg, het is geen Danny. XD.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ForeverZaynx schreef:
    [Omg, het is geen Danny. XD.]


    [Zwaar faal.]

    [Klopt. x'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    "Is goed."
    Lachend pak ik zijn hand en lopen we de kleedkamers uit. Op een sloom tempo lopen we richting Aaron's huis.

    [Wow, mijn inspiriatie laat me vandaag aardig in de steek.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    Ik heb net mijn cheerpakje uit gedaan en omgewisseld voor een leuk setje kleren wanneer de bel gaat. Na nog snel even mijn haren los gemaakt te hebben en er mijn hand losjes doorgehaald te hebben ga ik open doen. Ik schrik een beetje wanneer ik enkel Dave zie staan en kijk een keer achter hem of ik toevallig Aaron en Blanda niet zie.
    "Kon je niet wachten?" vraag ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    "Kon je niet wachten?" Lacht ze, en ik kijk haar geheimzinnig aan. "Volgens mij heeft iemand hier mijn adidas-jasje gestolen.." Mompel ik. "Maarre, nee.. Ze waren zo.. Sloom," Vervolg ik en grinnik even. Ik snap mezelf niet meer. Kan je gewoon normaal doen? Ik heb géén gevoelens voor haar en die komen er ook niet. Dave, doe normaal.

    Chrissie

    Hij kijkt me geheimzinnig aan waardoor er een brede lach op mijn gezicht verschijnt.
    "Volgens mij heeft iemand hier mijn adidas-jasje gestolen... Maarre, nee.. Ze waren zo.. Sloom," mompelt Dave. Hij grinnikt even.
    Ik leg een hand op mijn borstkas en kijk hem onschuldig aan.
    "Gestolen? Volgens mij had je het zelf om die iemand's schouders gelegd hoor," zeg ik met een lief lachje. "Maar kom binnen."
    Ongeduldig als ik ben geef ik hem de tijd niet om te doen wat ik net zei en neem zijn hand in de mijne om hem achter me aan te trekken. Ik plof op de bank neer en sla uitnodigend met mijn hand op het plaatsje naast me.
    "Gaat het weer een beetje?" vraag ik zacht.
    Ik kijk hem aan en voel opnieuw een vreemd gevoel door mijn lichaam trekken. Wanneer ik merk dat mijn wangen gloeien haal ik even een hand door mijn haar, in de hoop dat Dave niks merkt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aaron Evan Ortiz.

    Na een tijdje lopen, komen we bij het oprit van mijn huis aan. Ik glimlach even, als ik door het raam kijk en zie dat Chrissie met Dave in de woonkamer zijn. Ik loop, samen met Blanda, naar de voordeur en haal de huissleutel uit mijn broekzak, waarna ik de deur open. Ik glimlach even naar Blanda en hou de deur uitnodigend open. "Na u," Zeg ik met een grijns, waarna ik even grinnik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dave.
    "Gestolen? Volgens mij had je het zelf om die iemand's schouders gelegd hoor, maar kom binnen," Het lieve lachje dat ze opzet laat me bijna smelten. Een momentje blijf ik in de deuropening staan, maar wanneer ze me naar binnen trekt, grinnik ik zachtjes. Ongeduldige Chrissie. "Je hebt gelijk, ik heb het jasje over je schouders gelegd," Lach ik en ga naast haar zitten. "Gaat het weer een beetje?" Ik knik. "Ja.. Het gaat. Ik heb nog even met Blanda gepraat. Ik ga haar.. euh.. Helpen, zeg maar.." Mompel ik en kijk haar aan. Haar wangen zijn lichtelijk rood gekleurd.