• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Blanda

    Iedereen stemt in met de film. Snel sta ik op en stop ik het schijfje in de dvd-speler. Ik gooi de afstandsbediening naar Chrissie.
    "Regel jij het verder maar," lach ik kleintjes terwijl ik mezelf weer in de bank nestel.
    Mijn ogen houdt ik op het scherm gericht zodat ik niets van al het eten mee krijg. Om de geur te mijden adem ik door mijn mond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    Terwijl Blanda het schijfje in de DVD speler gaat steken, kijk ik even naar Dave.
    "Regel jij het verder maar," hoor ik Blanda zeggen. Ik draai mijn hoofd en zie net te laat de afstandsbediening mijn richting uit komen. Het ding komt tegen mijn hoofd aan terwijl Blanda zich op de bank nestelt.
    "Hé, auw," zeg ik zacht terwijl ik mijn stuk pizza neer leg om over mijn hoofd te wrijven en de afstandsbediening op te rapen. Wanneer ik besef hoe het het er moet uit gezien hebben moet ik lachen. Ondertussen wrijf ik nog een keer over mijn hoofd. Ik plof naast Dave neer en druk op Play.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    "Niet in mijn huis, schat," Direct wijs ik naar Aaron. "Die is hier ook nog," Lach ik, terwijl Chrissiet erug loopt met de doos vol pizza. Ik kijk van Blanda naar de doos. Toch pak ik een stukje pizza en ga weer op de bank zitten. Chrissie stemt met een klein knikje in met de film. "Regel jij het verder maar," Mompelt Blanda en gooit de afstandsbediening naar Chrissie. "Chri.." Komt er uit mijn mond, maar het is te laat. De afstandsbediening knalt tegen haar hoofd aan. "Hé, auw," Zegt ze zachtjes en begint dan te lachen. Gezellig lach ik mee. Dan ploft ze naast me op de bank. Tijd voor de film. Een enge film..

    Chrissie

    Ik kijk met een pruillip naar Dave als ik doorheb dat hij net ook aan het lachen was.
    "Ja haha, laten we allemaal lachen om die arme Chrissie hé," zeg ik met een zielig stemmetje. Met grote ogen kijk ik hem aan terwijl ik nog een keer over mijn voorhoofd wrijf. Oh fijn, een buil.
    Ik kijk haar het scherm en krijg rillingen gewoon omdat ik weet wat er gaat komen. Onbewust kruip ik heel dicht tegen Dave aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    Ik volg de danseres op het beeldscherm. Ze is mooi en soepel. Haar bewegingen zijn elegant maar beheerst. Ze is zelfs een soort verleidelijk. Vroeger dansde ik ook zo. Ik was wel slechter maar ik kon het goed. Op mijn tenen maakte ik de mooiste sprongen. Met mijn lichaam kon ik een verhaal vertellen, mensen ontroeren en vermaken. Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht als ik eraan denk. Ik volg het verhaal van de film allang niet meer. Daarvoor heb ik hem te vaak gezien. Ik kan hem letterlijk mee praten. Het enige waar ik nu nog naar kijk is de dans.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dave.
    "Ja haha, laten we allemaal lachen om die arme Chrissie hé," Zegt ze met een zielig stemmetje. "Ik vind je heel zielig hoor," Mompel ik schuldig, maar met een brede grijns. Mijn stukje pizza is op en ik ga nestel me in het hoekje in de bank, voor de film. Ik voel dat Chrissie tegen me aan kruipt. Voorzichtig sla ik mijn arm om haar schouders.

    Chrissie

    "Ik vind je heel zielig hoor," hoor ik Dave nog zeggen. Ik glimlach even met mijn ogen nog steeds op het scherm gericht. Hoewel ik helemaal in de film opga, voel ik toch Dave's arm om mijn schouders. Plots krijg ik het gloeiend heet en knoop mijn vestje open in de hoop dat het helpt. Ik doe mijn uiterste best mijn ogen op het scherm te houden. Beter had ik dat niet gedaan want plots schrik ik me rot om een stukje waarvan ik vergeten was dat het in de film kwam.
    "Oh, god," piep ik.
    Ik sla mijn handen voor mijn mond en sluit even mijn ogen terwijl ik nog wat dichter bij Dave kruip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    "Oh, god," hoor ik Chrissie piepen.
    Ik heb moeite om mijn lach in te houden. Hierdoor adem ik door mijn neus. Het aroma van de pizza gaat mijn neus binnen. Snel sta ik op.
    "Ik, eh-" zeg ik. Mijn zin maak ik niet af. Snel loop ik richting het toilet en doe ik de deur op slot. Moeite om over te geven hoef ik op dit moment niet te doen. Het zurige spul brandt in mijn mond. Ik buig me over het toillet en begin te braken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dave.
    Ik heb mijn blik op het beeld gericht, tot dat Chrissie haar vestje uittrekt. Het is niet dat ik afgeleid wordt, maar omdat ik het voel. Wanneer ze haar vest je uit heeft gedaan, kijkt ze weer naar het beeld. Ik volg haar voorbeeld en zie een rottig stukje. "Oh, god," Piept ze en slaat haar handen voor haar mond. Ze sluit naar ogen en kruipt dicht tegen me aan. Ik houd mijn arm om haar heen en kijk naar het scherm. Onbewust trek ik haar tegen me aan. "Ik, eh.." Mompelt Blanda en loopt de kamer uit. "Die is vast naar het toilet," Mompel ik, terwijl ik gestommel uit de wc hoor komen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 20:42 ]

    Chrissie

    Vanuit mijn ooghoeken zie ik Dave nog steeds naar het scherm kijken. Hij trekt me wat dichter tegen zich aan en pas nu besef ik hoe dicht ik al zat.
    "Ik, eh-" hoor ik Blanda zeggen. Ze staat op en rent naar het toilet. Ik kan wel raden waarvoor. Ik zet de film op pauze en ga de pizza in de keuken leggen.
    "Verder eten in de keuken jongens," zucht ik.
    Dan ga ik naar de woonkamer en zet een raam open, daar heeft niet alleen Blanda baat bij want ik geniet ook van de koele bries die door mijn haren gaat. Dan schenk ik een glas water uit voor Blanda en klop vervolgens zachtjes op de deur van het toilet.
    "B-Blan? Het spijt me, ik dacht er even niet aan," zeg ik zacht. "Ik heb de pizza in de keuken gezet. Er staat mondwater in het medicijnkastje."
    Ik ga rustig weer naar de keuken en eet snel nog een stukje pizza voor Blanda terug is. Bezorgd kijk ik naar Dave en Aaron.
    Stom, Christina. Stom.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    Ik veeg het zurige spul van mijn gezicht af en trek het toilet door. Vermoeid ga ik erop zitten. Er klinkt geklop op de deur.
    "B-Blan? Het spijt me, ik dacht er even niet aan. Ik heb de pizza in de keuken gezet. Er staat mondwater in het medicijnkastje."
    Chrissie.
    De tranen springen in mijn ogen. Ik ga rechtop staan en wankel even op mijn lange benen. Zorgvuldig werp ik een blik in de spiegel. Mijn ogen zijn bijna net zo rood als die van Nina in de film. Ik haal mijn handen door mijn haren, spoel mijn mond en open de deur. Loom loop ik de woonkamer weer binnen. Even lach ik alsof er niets is gebeurd en nestel mezelf weer in de bank.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    Wanneer ik bijna klaar ben met eten hoor ik Blanda terug in de woonkamer komen. Ik steek mijn hoofd even achter de keukendeur vandaan. Ik kauw snel mijn mond leeg.
    "Er staat een glaasje water voor je klaar, liefje," zeg ik zacht terwijl ik naar het salontafel wijs. "Wilde je nog iets anders tegen misselijkheid?"
    Ik ga alvast naar de woonkamer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    "Er staat een glaasje water voor je klaar, liefje. Wilde je nog iets anders tegen misselijkheid?"
    Dankbaar glimlach ik naar haar.
    "Meer hoeft niet," zegt ik glimlachend. "Ik heb het niet zo op medicijnen en pilletjes."
    Met trillende handen pak ik het glas water en breng het naar mijn lippen. Het vocht voelt zwaar op mijn lege maag. Het is alsof ik een boterham weg eet, zo voelt het. Voorzichtig zet ik het glas weer neer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    "Meer hoeft niet. Ik heb het niet zo op medicijnen en pilletjes," zegt ze glimlachend. Als ik eerlijk ben, ik ook niet. Maar ik had het erg gevonden als ik omwille van mijn eigen voorkeuren haar daar zomaar had laten zitten zonder iets aan te bieden. Ze neemt het glas water en drinkt er een beetje van. Ik loop naar het salontafel en schuif het bord met groenten verder naar de plaats waar Dave en ik zaten, zodat Blanda er niet teveel naar hoeft te kijken. Dan leg ik een hand op Blanda's schouder en nijp er geruststellend even in. Ik neem twee dekentjes, geef er één aan Blanda en leg de tweede over mij en Dave wanneer ik me weer naast hem gevleid heb.
    "Kunnen we verder?" vraag ik zacht aan iedereen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    Ik voel Chrissie's hand even in mijn schouder knijpen. Dan krijg ik één denkentje in mijn handen geduwd. Ik spreid hem over me heen uit en nestel me goed in de bank.
    "Kunnen we verder?"
    Ik knik lichtjes.
    "Prima," zeg ik net zo zacht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."