• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Dave.
    Aaron reageert niet, maar Blanda wel. Alle bewegingen die ze maakt volg ik met mijn ogen. Ze veegt door haar ogen. Ze heeft gehuild. "Hi," Zegt ze zachtjes, maar wel luid genoeg om te kunnen horen. Ik loop op haar af en ga vlakbij haar zitten. "Gaat het?" Vraag ik bezorgd. Lady's first.

    Blanda

    "Gaat het?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Het gaat wel," zeg ik zachtjes.
    "Zo ver het kan gaan. Ik doe zo lelijk tegen iedereen. Hij wilt me alleen helpen maar ik wil mijn probleem gewoon niet zien. Het lukt niet. Steeds als iemand het mij verteld wuif ik het weer weg of ontken ik mijn probleem."
    Ik veeg wat tranen uit mijn gezicht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    Ik zucht even en bedenk me hoe ze zich nu zal voelen. Ik bekijk de wolken en verzin een paar figuren die erop lijken. Ik voel en steek, als ik denk aan vroeger. Dat als ik ergens moeite mee had, dat ik met mijn, sorry, onze moeder altijd naar de wolken keek. Ze vroeg dan waar de wolken op leken, om me op te vrolijken. Ik sla mijn ogen even neer en slik de brok, die in mijn keel is ontstaan, weg. Ik til mijn hoofd een héél klein stukje op, net genoeg om te zien dat Dave naast Blanda is gaan zitten. Zo snel als ik mijn hoofd ophief, zo snel leg ik hem ook weer op het gras neer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dave.
    "Het gaat wel," Zegt ze op dezelfde toon. "Zo ver het kan gaan. Ik doe zo lelijk tegen iedereen. Hij wilt me alleen helpen maar ik wil mijn probleem gewoon niet zien. Het lukt niet. Steeds als iemand het mij verteld wuif ik het weer weg of ontken ik mijn probleem," Ik knik. "Het klinkt misschien raar, maar ik ken het. Ik heb het van heel dichtbij meegemaakt," Vertel ik zachtjes en merk dat ik opnieuw een brok in mijn keel krijg.

    Blanda

    "Het klinkt misschien raar, maar ik ken het. Ik heb het van heel dichtbij meegemaakt."
    Ik knik zachtjes. Eigenlijk heb ik nu geen zin in problemen van een ander. Ik kan mijn eigen probleem niet eens onder ogen zien.
    "Zelf gehad?" vraag ik zachtjes terwijl ik met mijn vingers speel. "Of een vriendin?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [@xYoung; Had je al met Lucille gereageerd?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dave.
    "Zelf gehad?" Vraagt ze zachtjes. "Of een vriendin?" Ik knik. "Maar het gaat om jou," Zeg ik. "Wil je me vertellen wat er tussen jou en Aaron is? Misschien kan ik helpen," Vervolg ik zacht pratend. Ik kijk voor me uit en wrijf in mijn handen. Het is koud.

    Lucille.
    Hij schudt zijn hoofd. "Neen, ik... Ik woon in een opvanggezin," Begint hij en laat een zucht ontsnappen.
    "Mijn ouders vonden me niet te handelen, en hebben toen een ander adres voor me gezocht. Ik kom alleen in de vakanties thuis, ik woon nu al drie jaar bij dat gezin." Hij kijkt me aan. "Kut voor je," Mompel ik en probeer me in hem te verplaatsen. Mijn ouders zijn weinig thuis, maar als ik wil kan ik altijd met ze praten. Bij hem is dat anders..

    Donna

    Bij het tweede knikt hij. Ik sla mijn ogen neer.
    ""Maar het gaat om jou. Wil je me vertellen wat er tussen jou en Aaron is? Misschien kan ik helpen."
    Ik slik even en kijk naar Aaron die in het gras ligt.
    "Hij wilt me helpen maar ik-," even stop ik mijn zin. "Ik kan het niet. Ik ben gewoon zo mezelf en hij-. Hij denkt van niet."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Riker

    "Kut voor je." Mompelt Lucille. Ik knik.
    "Maar ik wil niet zielig overkomen." Zeg ik dan.
    Ik ga naar voor om m'n glas te pakken en neem er een paar slokken van, waarna ik hem weer terug zet en weer naar achter ga zitten.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Gees zomaar is Purmerend vet veel int nieuws... xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dave.
    "Hij wilt me helpen maar ik," Ze stopt midden in haar zin en ik kijk haar aan. "Ik kan het niet. Ik ben gewoon zo mezelf en hij.. Hij denkt van niet," Ik knik zet mijn pet af. Het kan zijn dat ze echt zo is, of het is al een van de tekenen van anorexia. "Ik begrijp je," Mompel ik meelevend.

    Lucille.
    "Maar ik wil niet zielig overkomen," Zegt hij, en ik schud mijn hoofd. "Jongens komen bij mij niet snel zielig over," Ik kijk hem weer aan. "Zal ik je het huis laten zien?"

    Riker

    "Zal ik het je huis laten zien?" Vraagt Lucille.
    Ik knik. "Ja, cool." Grinnik ik en kijk haar aan.
    Echt hoor die ogen, zo sexy!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Blanda

    "Ïk begrijp je," mompelt hij.
    Zachtjes knik ik en ik laat mijn hoofd op mijn handen rusten. Ik sluit even mijn ogen en er loopt een traan over mijn wang.
    "Ik doe gewoon zo lelijk tegen hem maar, maar hij is geweldig lief voor me en ik hou echt van hem. Als ik bij hem ben voel ik me, ik voel me dan thuis."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lucille.
    "Ja, cool," Grinnik hij. "Volg mij maar," Zeg ik en sta op. Samen lopen we langs een aantal kamers; De garage met één auto, De 'gameroom' er staat alleen een bank, tv en wat spelcomputers. Ik stop even en wacht op zijn reactie.