• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Dave.
    Een kleine zucht verlaat haar mond. "Meenemen?" Vraagt ze lachend en springt op. Er komt een grijns op mijn gezicht. "Ik vind alles best," Grinnik ik en sta ook op. Dan bedenk ik me dan Chrissie waarschijnlijk nog in de kleedkamers is. "Momentje, ik ga even naar Chrissie," Zeg ik tegen Blanda en loop de tribune af, de kleedkamer in. Ik laat mijn blik door de ruimte glijden. Niets. Rustig loop ik naar de wc en klop op de deur. Niks. "Dammit," Mompel ik en loop terug naar de tribune. "Blanda, Chrissie is weg.."

    Blanda

    "Blanda, Chrissie is weg.."
    Ik bijt even op mijn lip.
    "Weg?" herhaal ik. "Misschien is ze naar huis?"
    Ik sta op van de tibune.
    "Of weet Aaron het?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dave.
    "Weg?" Herhaalt ze mijn laatste woord. "Misschien is ze naar huis?' Ik haal mijn schouders op. "Beetje raar dat ze dan niks gezegd heeft.." Mompel ik en ga bij het veld staan. "Of weet Aaron het?" Ik knik. "Vast wel, ze is zijn zusje," Ik kijk van Blanda naar Aaron. "Hé Aaron," Roep ik.

    -

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 16:26 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    Ik word uit mijn gedachte geroepen door, ik denk, Dave. "Hé Aaron" Hoor ik. Ik zet mijn handen tegen de grond en duw me overeind, waarna ik naar Dave kijk. "Hoi," Antwoord ik droog, maar toch met een bescheiden glimlach. Ik heb geen zin om hier een beetje zitten piekeren. Ik haat piekeren en ik haat stiltes. Maargoed, ik dwaal af. Ik kijk van Dave naar Blanda en dan zoek ik naar mijn zusje, Chrissie, die ik niet kan vinden. "Waar is Chris?" Vraag ik dan verbaasd, terwijl ik opsta en het gras van mijn kleren afveeg. Dit voelt niet goed, Chrissie zou nooit zomaar weggaan zonder gedag te zeggen of te melden dat ze weg gaat.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 16:27 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Je had hem niet hoeven veranderen, nu heb ik hem al veranderd x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    "Waar is Chris?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Dat wilde we aan jou vragen," zeg ik zachtjes. "Heb je iets van haar gehoord? Een sms-je, telefoontje of iets anders?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ForeverZaynx schreef:
    [Je had hem niet hoeven veranderen, nu heb ik hem al veranderd x'D]


    [Hhahaha laat nu maar.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    "Dat wilde we aan jou vragen," Antwoord Blanda zachtjes, nadat ze haar schouders even nonchalant opgehaald heeft, "Heb je iets van haar gehoord? Een sms-je, telefoontje of iets anders?". "Nee," Antwoord ik niet begrijpend en schud even mijn hoofd. "Is er iets gebeurd?" Vraag ik voor meer duidelijkheid. Misschien is ze wel gewoon naar huis gegaan, maar wat nou als die man van gisteren.. Niet aan denken Aaron. Ze is waarschijnlijk gewoon veilig thuis.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 16:29 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    "Is er iets gebeurd?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, dat niet," zeg ik zachtjes. "Ik denk dat ze gewoon naar huis is gegaan."
    Ik ga weer op het gras zitten. Mijn benen voelen zwaar aan waarschijnlijk doordat ik vanacht gewoon heel slecht heb geslapen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Chrissie heeft Aaron wel gesms't, hé..]

    [Dan heeft hij zijn mobiel in zijn tas ;)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aaron Evan Ortiz.

    "Nee, dat niet" Zegt Blanda zachtjes, "Ik denk dat ze gewoon naar huis is gegaan". Ik knik even en volg haar beweging, als ze gaat zitten. "Ehm, ik heb mijn mobiel nu niet bij me, dus ik zou even kunnen kijken of ik een sms'je heb?" Stel ik voor.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    "Ehm, ik heb mijn mobiel nu niet bij me, dus ik zou even kunnen kijken of ik een sms'je heb?"
    Ik rol even met mijn ogen.
    "Doe dat dan," lach ik en ik druk een klein kus op zijn wang.
    "Sorry van daar net."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    "Doe dat dan," Lacht Blanda, waarna ze een klein kusje op mijn wang drukt. Automatisch verschijnt er een kleine glimlach op mijn gezicht, ze kan tenminste weer lachen. "Sorry van daar net" Zegt ze. "Is menselijk" Zeg ik en voordat ik wegloop om mijn mobiel te halen, druk ik nog een kusje op haar kruin.
    Als ik in de kleedkamers aankom, raap ik mijn tas op en hang hem over mijn schouder. Terwijl ik weer terug loop, zoek ik in mijn tas naar mijn mobiel. "Gevonden" Mompel ik en ontgrendel hem dan. Een glimlach siert mijn gezicht, als ik een berichtje van Chrissie heb ontvangen, waarin staat dat ze naar huis is. "Ze is naar huis," Meld ik de andere met een opgeluchte zucht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'