• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?

Regels:

~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

~Seksuele teksten zijn toegestaan

~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

~Je mag 3 personages per persoon hebben

Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright

El Diablo.

Dave.
    "Een beetje," Antwoord Chrissie. Ik zie aan haar dat er iets is. Een zucht verlaat mijn mond en ik sta zo op. "Ben zo terug," Meld ik en loop van de tribune af, richting de kleedkamers. Nog net zie ik dat blanda op het veld gaat zitten. Raar.. Ik duw de deur open en laat me om het hoekje op een bank zakken. Als er iets is waar ik niet tegen kan is meiden en eten. Ik voelde me teveel, alsof ik niks goed kon doen. Rustig haal ik een hand door mijn haar. Anorexia, een onderwerp dat me pijn doet. Niet alleen omdat ik het zelf heb gezien, bíjna heb meegemaakt. Courtney, mijn vorige vriendin.. Ik slik even. Ze is eraan overleden, ze gleed weg, weg bij me vandaan en nu ben ik haar kwijt. Schokkend haal ik adem en loop naar de wastafel. Ik gooi een plens water in mijn gezicht en kijk in de spiegel. De tranen staan in mijn ogen. Ik wrijf ze weg. Niet janken, Dave. Wees een vent.

[Even een zielig stukje..]

Lucille.
    Ik voel zijn warme handen van mijn heupen naar mijn beuk verschuiven. "Hoever nog?" Vraagt hij. "Nog even," Mompel ik, sla een paar zijstraatjes in en stop dat voor een redelijk groot huis. "We zijn er," Bevestig ik en stap af.

Chrissie

Blanda loopt weg en dan hoor ik Dave zuchten.
    "Ben zo terug," zegt hij. Voor ik kan antwoorden is hij al weg. Ik kijk verbaasd naar Aaron. Wat is er aan de hand met die twee?
    Ik zucht even en kijk naar de deur van de kleedkamers waardoor Dave verdwenen is. Ik weet niet waarom maar plots voel ik me een beetje in de steek gelaten. Ik steek mijn armen in de mouwen van Dave's jasje en rits het toe.
    "Ga jij naar jouw liefje, dan ga ik naar mijn... Dave," zeg ik tegen Aaron. Mijn wenkbrauw gaat omhoog wanneer ik besef wat ik wilde zeggen. Ik schud mijn hoofd en ren naar de kleedkamers. Ik aarzel even maar besluit dan toch maar naar binnen te gaan. Voorzichtig loop ik verder, maar ik zie gelukkig geen naakte football spelers. Dan zie ik Dave staan. Ik ga achter hem staan en leg mijn hand op zijn schouder.
    "Wat is er?" vraag ik bezorgd. Ik krijg er een krop in mijn keel van hem zo te zien.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Riker

"Nog even." Zegt Lucille.
    We slaan een paar zijstraten in en we stoppen dan voor een redelijk groot huis.
    "We zijn er." Bevestigt ze.
    Ik stap af en Lucille ook. "Mooi huisje." Zeg ik en glimlach naar haar.
    Veel groter dan het huis van m'n opvanggezin.

Ich liebe dich 27.12.23

Dave.
    Ik hoor de deur van de kleedkamer, maar besteedt er geen aandacht aan. Wanneer ik een hand op mijn schouder voel, schrik ik op en draai me acuut om. Ik kijk recht in het gezicht van Chrissie. "Wat is er? Vraagt ze bezorgd, en ik kijk haar aan. Voordat ik antwoord geef, haal ik eerst nog even adem. "Niks, laat maar," Mompel ik en kijk haar aan. Ik probeer mijn blik normaal te houden, maar mijn ogen verraden het.

Chrissie

Dave draait zich geschrokken om.
    "Niks, laat maar," zegt hij. Zijn ogen vertellen echter een ander verhaal.
    Oké, ik ga hem niet dwingen.
    Ik sla mijn armen rond zijn middel en ga dicht tegen hem aan staan. Mijn hoofd leg ik tegen zijn borstkas.
    "Ik kan je gewoon vasthouden, of ik kan luisteren naar wat er je dwars ligt. Kies jij maar waar jij je beter bij voelt," zeg ik zacht.
    Ondertussen raak ik een beetje duizelig van zijn heerlijke geur. Toch laat ik hem niet los, dat wil ik niet.
    Dat kan niet, Dave en ik zijn gewoon vrienden.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Lucille.
    "Mooi huisje," Zegt hij en glimlacht naar me. Samen met Riker loop ik naar de garage, open de deur en zet mijn scooter neer. Wanneer we door lopen naar de hal, hang in daar mijn jas op. Ik zie dat Riker mijn voorbeeld volgt. Samen lopen we naar de keuken en ik trek de koelkast open. "Waar heb je zin in?" Vraag ik. Verder is er niemand thuis. Mijn ouders werken en mijn oudere broers zijn weg. We hebben het rijk alleen.

Dave.
    Nu valt het me op dat ze mijn adidas-jasje helemaal heeft aangetrokken. Hij is te groot, maar het maakt haar wel schattig. Ze legt haar armen om mijn middel en gaat dichter tegen me aan staan. Ik voel dat ze haar hoofd op mijn borstkas laat rusten. "Ik kan je gewoon vasthouden, of ik kan luisteren naar wat er je dwars ligt. Kies jij maar waar jij je beter bij voelt," Opnieuw zucht ik zachtjes. "Ik wil het je wel vertellen, maar het is een lang verhaal," Begin ik zachtjes en sla mijn armen teder om haar heupen.

Riker

Lucille en ik lopen naar de keuken, ze trekt de koelkast open.
    "Waar heb je zin in?" Vraagt ze dan.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Wat open staat." Glimlach ik. "Ik ben niet zo moeilijk." Grinnik ik er achteraan.

Ich liebe dich 27.12.23

Aaron Evan Ortiz.

"Ga jij naar jouw liefje, dan ga ik naar mijn... Dave," Zegt Chrissie tegen me, als we alleen zijn achtergebleven op de tribune. Ik knik even en kijk Chrissie nog even na, als ze naar de kleedkamers rent. Ik draai me om en loop het trappetje af, waarna ik naar Blanda loop. Ik glimlach even bescheiden naar haar en ga langzaam naast haar zitten.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Chrissie

Ik voel aan zijn borstkas dat hij zucht.
    "Ik wil het je wel vertellen, maar het is een lang verhaal," zegt hij zacht.
    Hij legt zijn armen om mijn heupen. Gelukkig kan hij niet zien dat ik alweer aan het blozen ben. Mijn hart mist even een slagje.
    Wat is dit toch?
    "Ik heb tijd," zeg ik rustig. Dan schud ik mijn hoofd. "Nee, ik máák tijd voor je. Maar je hoeft het niet te vertellen, jij beslist."
    Ik sluit mijn ogen even en geniet er van zo dicht bij hem te staan.

Dave.
    "Ik heb tijd," Ik voel dat ze haar hoofd schud. "Nee, ik máák tijd voor je. Maar je hoeft het niet te vertellen, jij beslist," Rustig laat ik mijn hoofd iets hangen. "Ik vertel het een andere keer. Het verhaal is nogal.. heftig," Mompel ik en slik even. Het is niet alleen heftig, het is ook moeilijk voor mij. Nu heb ik er geen zin in om te gaan janken. Een andere keer..

Lucille.
    "Wat open staat, ik ben niet zo moeilijk," Ik grinnik met hem mee. "Wij zijn dan moeilijk. Er staat van alles open. Verschillende alcoholische dranken, cola, een paar blikjes energy en andere sapjes," Vertel ik en rommel even in de koelkast. "Kies maar,"

Blanda

Ik hoor dat er iemand naast me komt zitten. Aaron. Even kijk ik op maar laat dan snel mijn hoofd weer hangen. Met mijn handen pluk ik grassprietjes uit de grond en versnipper ze. Met mijn voeten wrijf te ik tegen elkaar. Er loopt een traan over mijn wang. Ik ben niets in deze wereld. Men zou me niet missen. Misschien één jaartje maar langer niet.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Riker

"Wij zijn dan moeilijk. Er staat van alles open. Verschillende alcoholische dranken, cola, een paar blikjes energy en andere sapjes. Kies maar." Zegt Lucille terwijl ze wat in de koelkast rommelt. Ik lach even.
    "Jij mag kiezen, ik lust alles." Zeg ik en leun tegen het muurtje en bekijk Lucille.

Ich liebe dich 27.12.23