• Waar ben ik naar op zoek?
    Ik wil graag een cover voor een nieuw verhaal waar ik mee bezig ben.

    Hoe moet hij eruit zien?
    - Titel: Ontrafeld verleden.
    - Schrijver: Written by Adaph.
    - Foto: Ik wil graag een duistere foto, van een zwart wit bos, als eerste. Daar doorheen wil ik graag een foto van een meisje, maakt niet uit hoe ze eruit ziet.

    Ik hoop dat je er iets mee kan, verder mag je er alles bij maken wat je wilt. Dankjewel!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    ik wil wel wat proberen, maar is het erg als ik geen zwart-wit bos kan vinden, maar een ander duister bos?

    Sioux schreef:
    ik wil wel wat proberen, maar is het erg als ik geen zwart-wit bos kan vinden, maar een ander duister bos?

    No problem! Ga je gang! Zet je, als je klaar bent even iets in het topic? Heel erg bedankt alvast!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    hoe oud is dat meisje ongeveer??

    ik kon geen beter plaatje van een meisje vinden:


    hopelijk vind je hem leuk.

    Heel erg bedankt. Iemand anders nog?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    mee! wacht! ik ben bezig!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    I'll give it a try. :3

    I shall try.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    There you go.
    Actrice: Billie Piper


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zonder tekst:



    Met tekst:




    Plaatjes zijn aanklikbaar.

    I'll try it wait a minute!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.



    Poging 2


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb iets langer de tijd nodig, morgen isie wel klaar:)
    (moet hw maken echt irritant)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Nog een beetje geëxperimenteerd met effecten voor het lettertype:

    Tada:


    Link

    Wat vind je? Kan nog dingen aanpassen.
    btw: actrice: Mia Maesrto


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.