• Dinsdag is er weer een leraren staking.
    Bij mij gaan er 4 leraren staken die ik heb, en daardoor heb ik nu echt een vervelend rooster, maar ze gaan het aanpassen en anders hoeven we alleen het eerste uur te komen.
    Bij wie van jullie gaan de leraren ook staken?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb er weinig over gehoord, volgens gaan er bijna geen leraren staken bij mij op school.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Shiku schreef:
    Ik heb er weinig over gehoord, volgens gaan er bijna geen leraren staken bij mij op school.


    Er gaan bij ons 6 leraren staken, jeej...
    Omdat de vorige keer de school gesloten was...
    Die lessen vallen uit, maar verderrest niet. Ik heb volgens mij helemaal geen uitval >.<


    Deep inside, I've never felt alive

    ik weet dat er bij ons maar een paar gaan staken.. :( waarschijnlijk geen van onze lessen. we hebben die dag dan sws vervanging voor die lessen.. of er komt een saai prut uur voor in de plaats(mentorlessen).. (baby)


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Nog niets over gehoord.


    <3

    Ik heb er nog niks over gehoord, dus denk niet dat er leraren zijn die gaan :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb die dag echt vervelend rooster, van half 3 tot half 5 les, ugh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Yep ik heb die dag 3lesuren en 45min rooster dus ik ben rond 10:45 uit :'D


    Shoganai i ne~

    Bij ons gaan ze het hele rooster voor de dag omgooien omdat sommige wel gaan staken en anderen niet. :'D


    SLOAN.

    Cartwright schreef:
    Ik heb die dag echt vervelend rooster, van half 3 tot half 5 les, ugh.

    Ik heb nu van het eerste tot het 6de les, met het 2de,3de,4de tussenuur
    maar dat gaan ze nog verandren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bij ons gaan er maar een paar leraren, waarschijnlijk. Dus zoveel last zal ik niet hebben.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb het 2e en het 6e alleen les, de rest valt uit. Ik en een vriend zijn aan het regelen dat het 2e naar het 5e kan maar het is lastig omdat we met examenjaar natuurlijk allemaal andere lessen hebben (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    1e uur les, 2e, 3e en 4e uur tussen uur, en dan 't 5e en 6e uur les. Maar alleen 't 4e is niet ingeroosterd ;-;


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Remembrall schreef:
    Ik heb er nog niks over gehoord, dus denk niet dat er leraren zijn die gaan :'D


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    ik ben die dag vrij ook vanwege staking,,
    maar mijn mentor doet niet mee met de staking,,
    ben toch blij dat we niet naar school hoeven XD


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    yeey man ik ben dinsdag vrij en ze gaan niet staken om dat ze meer geld willen.
    ze gaan staken omdat het kabinet 3,000,000 wil gaan bezuinigen op het onderwijs. dus bijvoorbeeld mensen met add zaten met ze 12e in een klas en opeens ziten ze met ze\ijn 20 ze zijn zorgkinderen en daarom gaan de mijn leraren staken dinsdag.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,