• LovingStyles schreef op 2 maart 2012 - 22:53:

Codes

RPG Teenage House.

16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

Praktische dingen.

Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

Regels in het huis.

-Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.
    Regels in het spel.

-Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    Het huis.

-Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.
    Rollen.

In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

Naam :
    Leeftijd (16-19) :
    Geslacht :
    Roepna(a)m(en) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (Foto&Beschrijving) :
    Extra :

Meisjes. VOL !
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens. VOL !
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

Story

Waarschijnlijk kom je uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook, wees gerust. Ik zet Aurora er nog bij trouwens x

©Lacrima

[Codes kloppen nog niet, maar ik zit op de iPad dus ik pas later wel aan]

I only miss you when I'm breathing

Ivar

Ik schud alvast mijn hoofd, 'Je gaat me er niet weer mee betrekken hoor!' zeg ik nog steeds op een boze toon, wel iets milder dan net.

[ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 17:08 ]

Nikita

Ik liep weer naar boven na mijn eten en liep de kamer binnen. "Moet iemand iets hebben om te drinken ofzo ?".

Julian

Ik schudde mijn hoofd en keek Amelia smekend aan, 'Zus help me alstjeblieft,'

Amelia

'Aww so sad,' lacht ik toen. 'Ach, Erin wees maar mild voor ze. We pakken ze nog wel terug.'grijns ik dan.
    Ik keek Nikita aan, 'Nee hoeft niet dank je wel maar doe mee,'

[ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 17:12 ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Erin
    'Hmmm, omdat ik zo lief ben mag je ook 200 push-ups doen,' zeg ik glimlachend tegen Julian. 'Maar jullie weten nu wat jullie kunnen verwachten als jullie ons een kut opdracht geven,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Nikita

"Wat doe je dan ?" vroeg ik aan Amelia.

Amelia

'Truth or dare,' grijns ik dan. Ik kijk Erin aan, 'Wacht maar die krijgen ze nog terug,'

Julian

'Hmm dat klinkt beter,' grijns ik dan. Ik ga in de houding staan, liggen of hoe je dat noemt en begin dan aan de push ups.

Ivar

'Sorry hoor, maar jij begon met echt gemeen te doen.' verdedig ik mezelf, zij had ook dat ook al een keer erger gedaan ds eigenlijk moeten wij haar nog een kut opdracht geven.

Nikita

Mijn ogen werden groot en ik schudde direct mijn hoofd. "Ik pas" zei ik waarna ik wegliep. Ik wil het niet nog es meemaken.

[Als ik weg ben, dan ben ik naar mijn grootouders]

Erin
    'Bedoel je die vraag van met wie in dit huis je het liefste het bed in zou willen duiken?' vraag ik aan Ivar, 'je hebt daar niet eens duidelijk antwoord op gegeven dus zeur niet,'

[ Is goed, veel plezier,]

Amelia

Ik lach als Julian klaar is, 'Nu is het mijn beurt en ik kies Ivar,' zegt hij dan.

Ivar

'Nou, ik gaf gewoon antwoord hoor alleen meer dan één antwoord.' kaats ik terug, ik moest nu waarschijnlijk iemand op dat lijstje schrappen. 'Maar vooral die opdracht eens, haha wat leuk om mij er in te betrekken hoor.'
    'Doe maar Dare,' antwoord ik Julian daarna op normale toon.

[ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 17:27 ]

Erin
    Ik rol even met mijn ogen. 'Ivar, stel je niet zo aan. Er zijn zoveel opdrachten waarbij er nog iemand anders in betrokken wordt,'

Julian

'Zoen Amelia,' zeg ik dan grijnzend. Ik keek naar Amelia die me wenkbrauw ophalend aan keek. Ze opende haar mond om iets te zeggen maar sloot hem toen direct weer.

Ivar

'Jongens en make-up gaan ook zo goed samen hé,' is mijn laatste reactie op Erin. Ik kijk even naar Amelia, 'Als jij het niet erg vindt?' vraag ik aan haar. Ik hoopte stiekem at ze het niet erg vond, dan kon ik misschien wel een lijstje bijhouden met wie er hier allemaal goed kon zoenen. Even grijns ik bij mijn gedachte die ik snel maar weer weg uit mijn hoofd zet.

Amelia

Ik haalde mijn schouders even op. 'Het hoort allemaal bij het spel, zelfs jongens met make up,' grijnsde ik toen en wachtte toen maar af.