• LovingStyles schreef op 2 maart 2012 - 22:53:

    Codes

    RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.


    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.


    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.
    Regels in het spel.


    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    Het huis.



    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.
    Rollen.


    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.


    Naam :
    Leeftijd (16-19) :
    Geslacht :
    Roepna(a)m(en) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (Foto&Beschrijving) :
    Extra :


    Meisjes. VOL !
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens. VOL !
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Story

    Waarschijnlijk kom je uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook, wees gerust. Ik zet Aurora er nog bij trouwens x

    ©Lacrima

    [Codes kloppen nog niet, maar ik zit op de iPad dus ik pas later wel aan]


    I only miss you when I'm breathing

    Julian

    Ik knik, 'Ben ik mee eens,' en ik kijk Ivar dat afwachtend aan.

    Amelia

    'Ivar, als we nog langer je peinzende gezicht moeten zien ga ik mijn make up weer pakken,' zeg ik dan nu dreigend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivar

    'Ehm ik heb twee opdrachten bedacht, jullie mogen kiezen welke Erin moet doen.' zeg ik tegen de groep. 'Opdracht 1 is dat ze een sinterklaas gedicht moet schrijven, met onder andere de woorden Lul, Eigenwijs, Teenslippers, Laminaat, De maan, Justin Bieber en Lichtknopje. Opdracht twee is dat ze een aantal ijsklontjes in haar BH moet doen en vijf keer de trap op en af moet rennen.' Zijn de opdrachten die ik uitleg.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 23:57 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Mia

    Verbaasd luisterde ik naar de opdrachten. Toen ik klaar was met Ivars gezicht ging ik weer op me plek zitten. 'Mij maakt het niet uit,' zei ik en ik keek naar de rest.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Julian

    Ik grijns, 'Tweede,' lach ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    Ik denk even na over de opdrachten. Zo erg zijn ze niet eens. Ik rol even met mijn ogen als Julian de 2e kiest, maar wat kan je anders verwachten bij jongens.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 23:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Oh wacht, de tweede moet je de trap op en af blijven lopen tot de ijsklontjes helemaal gesmolten zijn,' voeg ik nog aan de opdracht toe. 'En Amelia, als jij voor twee kiest wordt de opdracht de tweede en als je voor opdracht een kiest stem ik ook op een opdracht.'


    I only miss you when I'm breathing

    Amelia

    Ik denk na, 'Hmm, ik ga voor één,' zeg ik dan en steek mijn tong uit naar Julian.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    Amelia kiest voor 1 en ik kijk Ivar even met opgetrokken wenkbrauwen aan, 'ik heb ergere dare's gehad,' grinnik ik dan, 'en ik kan wel raden dat jij voor 2 gaat kiezen of niet soms?'

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 0:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    url=http://www.quizlet.nl/stories/76478/once-upon-a-time/]stille hint[/url

    Ivar

    'Nou oké, an stem ik ook. En ik stem voor opdracht twee,' zeg ik met een kleine grijns. 'Hmm, zou Erin toevallig een witte BH aan hebben?' fluister ik dan naar Julian met een kleine grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    [Als er morgen trouwens een nieuwe topic word geopend. Wil één van jullie dan de link in me gb dumpen? ;d hoogstwaarschijnlijk ben ik er de hele dag niet en anders s'avonds laat pas]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja dat doen we wel =D]


    I only miss you when I'm breathing

    [Je bent een schat ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dankjee xd]


    I only miss you when I'm breathing

    [ Omg ik heb je proloog gelezen en ik neem een aboo !]

    Julian

    Ik grijns, 'Hmm, dat zou nog eens iets leuks opleveren,' grijns ik dan zacht naar Ivar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Yeah, een abo erbij en 1minuut op nummer twee hebben gestaan =D xd]

    Ivar

    Ik knik met nog steeds een grijns en kijk Erin aan, 'Nou ga je het doen?' vraag ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 0:19 ]


    I only miss you when I'm breathing