• LovingStyles schreef op 2 maart 2012 - 22:53:

    Codes

    RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.


    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.


    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.
    Regels in het spel.


    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    Het huis.



    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.
    Rollen.


    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.


    Naam :
    Leeftijd (16-19) :
    Geslacht :
    Roepna(a)m(en) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (Foto&Beschrijving) :
    Extra :


    Meisjes. VOL !
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens. VOL !
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Story

    Waarschijnlijk kom je uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook, wees gerust. Ik zet Aurora er nog bij trouwens x

    ©Lacrima

    [Codes kloppen nog niet, maar ik zit op de iPad dus ik pas later wel aan]


    I only miss you when I'm breathing

    Julian

    Ik glimlachte, schattig een knuffel. Ik keek in de kasten en vond het rode beestje. Ik gaf het aan haar, 'Ik maak je later wel wakker,' glimlach ik dan en loop rustig de kamer uit.

    Amelia

    'Make up was neit haar schuld, ik had makkelijk Julian uit kunnen kiezen,' grinnik ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia

    Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht toen Julian mij Elmo gaf. 'Ik maak je later wel wakker,' zei hij en hij liep rustig mijn kamer uit. 'Dank je,' zei ik nog tegen hem. Ik sloot Elmo in mijn armen en trok de dekens op. Ik sloot mijn ogen en al gauw was ik vertrokken.

    [Ik ben slapen ;D Misschien tot morgen avond en anders tot zondag middag ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    'Hier is alleen niet echt sneeuw, en ik had no wel een paar andere dingen in min hoofd. Alleen die gingen misschien iets te ver,' antwoord ik Erin als ze weer boven is. Dan kijk ik Amelia aan, 'Je had heus niet je broer gekozen hoor,' antwoord ik eenvoudig waarna ik weer naar Erin kijk.


    I only miss you when I'm breathing

    Julian

    Ik ging al snel bij Amelia en Ivar staan, 'Wat heb ik gemist?' zei ik toen grinnikend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amelia

    Ik begin te lachen, 'Ik heb hem wel ergere dingen aangedaan,' lach ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    'Het zal wel,' roep ik naar Ivar waarna ik weer naar beneden ren. Als ik weer naar boven ren zie ik Julian staan. 'Ach wat een pech nou voor jou,' zeg ik sarcastisch, 'ik ben bijna klaar,' vervolg ik waarna ik wéér naar beneden ren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Julian

    Ik rol met mijn ogen, Mia was nou even net iets belangrijker. Ik keek naar Amelia en toen naar Ivar.

    [ Ik ga ook zo slapen, dus ik meot ook even wat gaan verzinnen want morgen ben ik erg afwezig]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivar

    'Ach, er is nog niet heel veel gesmolten volgens mij,' antwoord ik Julian. 'Wat voor dingen heb je hem al aangedaan dan?' vraag ik daarna aan Amelia zonder mijn blik van Erin af te wenden.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    Als ik weer boven ben zucht ik opgelucht. 'Klaar,' zeg ik opgewekt waarna ik terug loop naar de kamer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Als Erin klaar blijkt te zijn volgik haar terug naar de kamer, 'Weet je zeker dat alles gesmolten is?' vraag ik met een kleine grijns. 'Want we moeten zeker weten of je de opdracht al helemaal hebt volbracht,' vervolg ik met dezelfde grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    Amelia

    Ik grinnik, 'Hmm, ik heb hem in een jurk gekregen omdat hij dacht dat we naar een 'verkleedfeest,' gingen toen we klein waren. Uhh, ik heb hem 100 x vernederd bij meisjes, ik heb zijn koffers tijdens zomerkamp verwisseld zodat hij alleen maar hello kitty pyjama's had en al zijn witte kleding vervangen voor knal roze een kleur die ik persoonlijk haat. En noem het maar op,' Dan begint Julian me te porren, 'Maar gelukkig heb ik haar bij iedere keer terug gepakt,' grijnst hij dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    Ik rol met mijn ogen, 'ja Ivar alles is gesmolten,' zucht ik, 'dat jij nou vals speelt wil niet zeggen dat ik dat ook doe,' grinnik ik erachteraan waarna ik hem in zijn buik por.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 1:23 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ik ga slapen slaaplekker, ik probeer morgen wel iets met hun]

    Julian

    Ik loop achter Erin en Amelia de kamer in en plof dan neer op de grond. Amelia doet het zelfde en kijkt ons dan allemaal aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivar

    'Hé, ik speel helemaal nooit vals.' zeg ik verontwaardigd en ik por terug. 'En moet je geen nieuwe BH aan doen of houd je er van als die helemaal doorweekt is?' zeg ik met een kleine grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    Ik kijk Ivar met opgetrokken wenkbrauwen aan en zucht. 'Nee dat vind ik niet fijn dus ja ik nu een andere aantrekken,' zeg ik, 'en nee dat ga ik niet hier doen,' vervolg ik snel. Dan loop ik naar mijn kamer om een droge bh aan te trekken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered