• LovingStyles schreef op 2 maart 2012 - 22:53:

    Codes

    RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.


    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.


    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.
    Regels in het spel.


    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    Het huis.



    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.
    Rollen.


    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.


    Naam :
    Leeftijd (16-19) :
    Geslacht :
    Roepna(a)m(en) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (Foto&Beschrijving) :
    Extra :


    Meisjes. VOL !
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens. VOL !
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Story

    Waarschijnlijk kom je uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook, wees gerust. Ik zet Aurora er nog bij trouwens x

    ©Lacrima

    [Codes kloppen nog niet, maar ik zit op de iPad dus ik pas later wel aan]


    I only miss you when I'm breathing

    Amelia

    Ik grijnsde breed, 'Hmm, wat dacht je van dat we ze lekker laten wachten. Hun reactie afwachten' grijnsde ik.

    Julian

    Ik grijnsde, 'Dat denk ik inderdaad en uhh ik ben pas sinds vandaag wakker...dus vertel maar wat er zo te doen valt,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivar

    'Gewoon wachten of ook nog iets doen?' vraag ik met een kleine grijns, hopelijk wilde ze ook verder gaan met waar we net waren gebleven.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    'Ehm, er is buiten een zwembad en op het dakterras is een jacuzzi. Als het goed is, staat ook ergens een Wii en dat soort dingen en voor de rest weet ik het niet echt. Dus zeg maar, wat wil je doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amelia

    Ik grijnsde en deze keer drukte ik mijn lippen op die van hem.

    Julian

    Mijn ogen begonnen weer te glinsteren toen ik het woordje zwembad en jacuzzi hoorde. Soms kon ik wel een klein kind zijn dat net een pokemon kaart heeft gekregen of die naar een pretpark mocht. 'Jij mag me hier rondleiden,' grijnsde ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    'Dan laat ik je eerst de jacuzzi zien,' zeg ik tegen Julian terwijl ik hem mee trek naar de trap die leidt naar het dakterras. 'Het uitzicht daar is echt supermooi,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Julian

    Ik knikte en volgde Erin, eenmaal op het dak had ze gelijk, 'Het uitzicht is inderdaad mooi,' en leunde tegen de reling.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivar

    Mijn mond hoeken krullen mijn omhoog en ik begin weer terug te zoenen, en jup Amelia mocht denk ik wel op het lijstje.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    'Dus,' zeg ik tegen Julian, 'wil je eerst de jacuzzi nog even uittesten of eerst de rest van het huis zien?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Julian

    'Rest van het huis zien,' glimlachte ik toen.

    Amelia

    Ik grijnsde tegen zijn lippen aan. Hmmm iemand die goed kan zoenen, check.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivar

    Na een tijdje door te hebben gezoend haal ik mijn lippen van de hare af, 'Dit betekent niet echt iets hé, het is alleen voor de opdracht?' vraag ik nog even voor de zekerheid. De eertse dag al meteen gehecht te zijn kon nog wel heel verkeerd uitlopen dus dat moest ik niet hebben.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    Ik trek Julian weer mee naar beneden. 'Nou dit is dus de woonkamer,' zeg ik tegen Julian als we in de woonkamer komen, 'en dit is de keuken,' vervolg ik terwijl ik verder loop naar de keuken. Als we daar even heb gestaan neem ik hem mee naar de tuin. 'En nu een van de beste dingen hier: Het zwembad,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amelia

    Ik grinnikte, 'Nope zo goed ken ik jou nou ook weer niet,' Snel aan jongens binden? Nee sorry dat kan ik niet. Mijn lippenstift zat nu een beetje op zijn gezicht ik grinnikte en veegde het even eraf. 'Lippenstift,'

    Julian

    Ik grijns, 'Hmm, het is hier wel mooi,' En toen zag ik het zwembad, ik grijnsde naar Erin en voor ze het wist lag ze al in het zwembad.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    Ik schrik als Julian mij ineens in het zwembad gooit. 'Oh Julian,' zeg ik zangerig terwijl ik uit het zwembad klim, 'geef eens een knuffel,' vervolg ik waarna ik op hem af ren en hem stevig knuffel zodat hij ook nat wordt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Julian

    'Gadver je bent koud, nat en oh je shirtje schijnt door,' zeg ik dan terwijl ik met mijn wenkbrauw wiebel en liep weer naar het zwembad toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    Ik rol even met mijn ogen als hij zegt dat mijn shirtje doorschijnt terwijl hij met zijn wenkbrauwen wiebelt. Als hij dichtbij het zwembad staat geef ik hem een klein zetje met mijn heup zodat hij er in valt. Wanneer hij weer bovenkomt spring ik vlakbij hem in het water.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered