• LovingStyles schreef op 2 maart 2012 - 22:53:

    Codes

    RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.


    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.


    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.
    Regels in het spel.


    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    Het huis.



    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.
    Rollen.


    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.


    Naam :
    Leeftijd (16-19) :
    Geslacht :
    Roepna(a)m(en) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (Foto&Beschrijving) :
    Extra :


    Meisjes. VOL !
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens. VOL !
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Story

    Waarschijnlijk kom je uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook, wees gerust. Ik zet Aurora er nog bij trouwens x

    ©Lacrima

    [Codes kloppen nog niet, maar ik zit op de iPad dus ik pas later wel aan]


    I only miss you when I'm breathing

    Julian

    Als ze bij de trap is ren ik snel onder haar door naar boven. 'Je gaat verliezen,' grinnik ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    'Dacht het niet,' zeg ik waarna ik achter hem aan ren de trap op. Net als hij de deur naar het dakterras open doet ben ik vlak achter hem maar doordat ik te veel vaart hem kan ik niet meer afrennen en bots ik tegen hem op waardoor we allebei op de stenen van het terras vallen. 'Sorry,' zeg ik met een klein lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Julian

    Ik lach, 'Maakt niks uit, maar ik zei toch dat je zou verliezen,' knipoogde ik toen en sprong de jacuzzi in.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    'Technisch gezien,' zeg ik terwijl ik ook in de jacuzzi stap, 'waren we allebei tegelijk op het dakterras. Dus eigenlijk is het gelijkspel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Julian

    Ik lach, 'Ja ja ja zal wel,' grijns ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Eeyy biw ;D wat heb ik gemist? ;d misschien dat ik zo ff snel bijlees.. maar geef dat weinig kans]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erin
    Ik rol even met mijn ogen. 'Okee,' zeg ik dan, 'ik ga mijn shirt en broek uitdoen. Ze zijn toch al kletsnat en je zegt dat mijn shirt door schijnt dus ze kunnen net zo goed uit,' vervolg ik waarna ik de jacuzzi uitstap. Snel doe ik mijn broek uit en trek mijn shirt over mijn en glip ik het warme water weer in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Niet veel, Ivar moest van Julian Amelia zoenen, ze hebben gezoend en toen hebben Julian en Erin de boel verlaten en zitten nu in de Jacuzzi. Ivar en Amelia zijn nog in de kamer. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Aha owkeej ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik lach even, 'Hmm, dan hangt er voor het eerst een poster van mij op iemand zijn kamer.' grijns ik waarna ik knik, 'Ik vind het goed, lekker in de jacuzzi.'


    I only miss you when I'm breathing

    Mia

    Ik begon te woelen en te draaien. Ik lag te baden in mijn eigen zweet. Ik lag te dromen. Dromen die waren gestopt, eindelijk een paar weken. Ze leken zo echt, dat ik er niet aan dacht dat het een droom was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amelia

    Ik glimlach en sta dan op, 'Lets go,' zei ik toen en liep de deur uit maar al gauw liep ik weer terug, 'Waar is het?' lachte ik toen.

    Julian

    Ik knikte en deed ook even mijn shirt uit. Ik had al een swimshort aan dus het boeide niet veel. Ik ging ook in het water zitten en zuchtte toen. 'Dit is genieten,'

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 22:23 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Amparo je hebt aan neer gezet ipv uit a.]
    Erin
    'Klopt,' zeg ik instemmend waarna ik mijn ogen dicht doe. 'Ik zou hier eeuwen kunnen blijven liggen. Okee, geen eeuwen want dan zien mijn handen er uit als die van een oud omaatje,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ohh haha al veranderd thank u ]

    Julian

    Ik lach, 'Same here,' zei ik simpel en deed toen ook mijn ogen dicht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivar

    Ik grinnik en sta ook op, 'Op het dakterras, volg mij maar.' antwoord ik vriendelijk en loop langs haar heen, ik stap voor haar uit en loop de trap naar het terras op. Ik zie dat Erin en Julian er ook al zitten en glimlach naar ze, 'Hee, dan kunnen we hier misschien verder gaan?' stel ik voor.


    I only miss you when I'm breathing